XXL Nutrition

Dit is nou methylhexanamine

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
359
Het zit dus ook in crack?

haha, volgens mij staat op alle websites deze waarschuwing als je crack aan klikt? heeft meneer dit over het hoofd gezien.

Ik heb toevallig nog een Crack-sample liggen, straks dus maar eens aan de doping hahaah

• Topic Starter Topic Starter

rpm, no-xplode... verder heb ik niet gekeken.

Ik heb toevallig nog een Crack-sample liggen, straks dus maar eens aan de doping hahaah

good thinking, heb er ook nog 1 liggen, ben het nu aan het drinken, ik voel nog niks :D

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

oh **** ik lees nu dit:
V) Ik ben erg gevoelig voor Cafeïne, kan ik Crack ook gebruiken?
A) Crack is een zeer heftig product. Het beste kun je een sample proberen en daar slechts 25% van nemen., Dan kun je eenvoudig zelf de werking van Crack ervaren zonder dat het misschien te heftig wordt.

heb verdomme net het hele zakje erin gemieterd :o

• Topic Starter Topic Starter
heb het gevonden idd tim.

kom zonet thuis van me training.
was helemaal vergeten dat ik de crack sample heb gebruikt.
zag het zonet het lege sample op het aanrecht liggen en toen ik eraan dacht drong het me door dat ik geen ene reet van gemerkt hebt.

vond ik wel raar want ik van 1 kopje koffie ga ik al stuiteren en van de rpm (waar dus ook methylhexanamine in zit) kreeg ik wel een raar ongemakkelijk gevoel bij.

kortom heb niks van gevoeld van crack sample... bleh troep...

Laatst bewerkt:
heb het gevonden idd tim.

kom zonet thuis van me training.
was helemaal vergeten dat ik de crack sample heb gebruikt.
zag het zonet het lege sample op het aanrecht liggen en toen ik eraan dacht drong het me door dat ik geen ene reet van gemerkt hebt.

vond ik wel raar want ik van 1 kopje koffie ga ik al stuiteren.

heb niks van gevoeld... bleh troep...

moet je eens meer nemen heb het zelf wel eens genomen puur op rond de 80mg nou dat is niet grappig zweten als een gek terwijl je alleen maar loopt:p

moet je eens meer nemen heb het zelf wel eens genomen puur op rond de 80mg nou dat is niet grappig zweten als een gek terwijl je alleen maar loopt:p

Ik had eerst 4 Black Cats (zit ook 1.3 in) gepakt voor het trainen. (reageer slecht tot niet op de aanbevolen hoeveelheid).

Maar op 4 reageerde ik wel goed. :D
Je gaat er wel stuk meer van zweten

Ik had eerst 4 Black Cats (zit ook 1.3 in) gepakt voor het trainen. (reageer slecht tot niet op de aanbevolen hoeveelheid).

Maar op 4 reageerde ik wel goed. :D
Je gaat er wel stuk meer van zweten

+1 ik neem af en toe 4 caps pre workout power,minder voel ik ook weinig van maar 4 train ik goed op.
Gewenning valt bij mij ook erg goed mee tov cafeine alleen.

"In het medische tijdschrift JAMA [J Am Med Assoc. 1950 Jul 29;143(13):1156.] vertelt de fabrikant dat de toxische effecten van methylhexanamine het midden houden tussen die van efedrine en amfetamine." :D

Zit o.a. in Crack en Unleash.

Gebruik dagelijks Crack, dope spul man :)

Sample crack gebruikt gisteren voor de training op niet lege maag. Weg kwijt, bijna out gegaan... voor mij dat spul niet meer.

ga gewoon ephedrine halen ipv deze overrated pseudo-ephedrine...

Ow wacht...

"In het medische tijdschrift JAMA [J Am Med Assoc. 1950 Jul 29;143(13):1156.] vertelt de fabrikant dat de toxische effecten van methylhexanamine het midden houden tussen die van efedrine en amfetamine." :D

Zit o.a. in Crack en Unleash.

Dit had ik ook gelezen. Lekker gezond om dit dagelijks te nemen.

Terug
Naar boven