Fitness Seller

dit word mijn eerste echte kuur!!! nog reacties?

michaello

Cool Novice
Waardering
0
hallo beste bbers! na lang twijfelen over: deca, test, dianab, winstrol, primo
ben ik tot mijn conclusie gekomen om een kuur van de middelen: primobolan depot en anavar te gaan doen. dit weet ik voor 100% zeker dus kom niet met van die reaties: je moet het met testosteron of dianabool stacken, want dat doe ik toch niet. ik heb hier nu ongeveer 1 jaar over nagedacht en ik heb nu mn besluit genomen, punt uit. maar ik ga hier nu mn kuurschematje posten om te kijken of jullie misschien nog verbeteringen aan kunnen brengen, aangezien jullie toch al wat langer in het vak zitten. ok boys ik hoop op een paar goede positieve reacties, alvast bedankt!

week 1: 200mg primobolan depot
week 2: 200mg primobolan depot
week 3: 200mg primobolan depot
week 4: 200mg primobolan depot
week 5: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 6: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 7: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 8: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 9: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 10: 30mg anavar
week 11: nakuur nolvadex
week 12: nakuur nolvadex
week 13: nakuur nolvadex evt nog een weekje erachteraan

ok boys dit word mn kuur, al mn spullen neem ik van gs en over goede voeding hoeven jullie je niet druk te maken want dat is nou al dik in orde.
ik train nu ongeveer 4 jaartjes heel fanatiek 3 a 4 keer per week. nou jongens als jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het wel

nakuur week later....te weinig primo...opbouwen van primo hoeft neit...ik was in mn eerste kuur, net als jij, ook zo dom om niet gelijk een geode kuur te pakken...

Een kuur waar je weinig van zal groeien. Ik ben echt geen voorstander van mega doseringen, maar 200mg primo is echt veels te weining! Minimaal 400-500mg!

Dr. Worf zei:
Een kuur waar je weinig van zal groeien. Ik ben echt geen voorstander van mega doseringen, maar 200mg primo is echt veels te weining! Minimaal 400-500mg!

ik denk als je over primo praat 300mg of 400mg toch beter is als eerste keer, 500mg is teveel voor de eerste keer.

afbouwen en opbouwen is achterhaald, niet doen :)

Groet
Sjoerd

hey bro,

ik heb al een paar dagen adviezen gegeven via PM, hoezo nu weer totaal veranderen en met dit rare voorstel aankomen???

als op en afbouwen beter was had ik je dat toch wel gezegd?

400mg is het absolute minimum voor primo

Idd een kuur van nix.
Zou gewoon test zetten en als je dan nu al perse de primo gaat gebruiken, doe die er dan bij met 500 mg per week.

Heb je deze kuur zelf bedacht, want het klinkt als een kuur van een hele oude veteraan die nog nooit iets gelezen heeft.

Ik vind het wel wat voor een bodybuildster die al wat gevorderd is.

Kerel primo op 400mg per week doseren en de var ook minstens op 40mg zou ik zo zeggen... Ik heb deze kuur zelf gevolgd en heb er al wat over neergeschreven op het forum. Loo heeft deze kuur volgens mij ook gedaan dus gebruik de search engine en je kunt even bekijken wat je zou kunnen verwachten...

is 30mg anavar niet te weinig?

Jezus wat ben jij een Eppo man. EErst op MSN me de oren van de kop vragen. Vervolgens ondanks alle antwoorden de vragen nog een keer stellen op het board. En dan met dit onnozele kuurvoorstel op de proppen komen. Zoek het lekker uit kerel.

Edit: en dat toontje van jou "ik voor 100% zeker dus kom niet met van die reaties: je moet het met testosteron of dianabool stacken, want dat doe ik toch niet. ik heb hier nu ongeveer 1 jaar over nagedacht en ik heb nu mn besluit genomen, punt uit. en vervolgens verbeteringen vragen. Grow up before you take steroids!

Klinkt inderdaad raar om de adviesen die je al hebt gehad van een paar members hierzo gewoon naast je te leggen, en vervolgens een hele andere kuur hierzo te posten. Dan er ook nog bij te vermelden dat je toch niet meer gaat veranderen van kuur, maar nog wel opmerkingen erover wilt hebben :p

Succes in iedergeval, hoop dat deze kuur je goed doet. En anders is er altijd nog de 2e kuur he ;)

• Topic Starter Topic Starter
ej boys!! dit was een foutje! ik ga de primo gewoon op 400mg houden
per week. ik dacht eerst dat 400 mg per week te veel was maar bij nader inzien is dit toch de goede dosis. iniedergeval bedankt voor de goede reacties

michaello zei:
ej boys!! dit was een foutje! ik ga de primo gewoon op 400mg houden
per week. ik dacht eerst dat 400 mg per week te veel was maar bij nader inzien is dit toch de goede dosis. iniedergeval bedankt voor de goede reacties

Hoezo goeie reakties.
Jouw kuur word gigantisch afgezeken maat!

Neem je testo nou gewoon ipv die primo.
Waarom zou je geen test zetten in godsnaam???

• Topic Starter Topic Starter
ja jongens dit is zeker een k*t kuur, ik ga hem ook aanpasssen. alleen ik twijfelde gewoon over die dosis primo maar die ga ik omhoog gooien naar 200mg om de 4 dagen is veel beter.

Terug
Naar boven