hallo beste bbers! na lang twijfelen over: deca, test, dianab, winstrol, primo
ben ik tot mijn conclusie gekomen om een kuur van de middelen: primobolan depot en anavar te gaan doen. dit weet ik voor 100% zeker dus kom niet met van die reaties: je moet het met testosteron of dianabool stacken, want dat doe ik toch niet. ik heb hier nu ongeveer 1 jaar over nagedacht en ik heb nu mn besluit genomen, punt uit. maar ik ga hier nu mn kuurschematje posten om te kijken of jullie misschien nog verbeteringen aan kunnen brengen, aangezien jullie toch al wat langer in het vak zitten. ok boys ik hoop op een paar goede positieve reacties, alvast bedankt!
week 1: 200mg primobolan depot
week 2: 200mg primobolan depot
week 3: 200mg primobolan depot
week 4: 200mg primobolan depot
week 5: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 6: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 7: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 8: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 9: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 10: 30mg anavar
week 11: nakuur nolvadex
week 12: nakuur nolvadex
week 13: nakuur nolvadex evt nog een weekje erachteraan
ok boys dit word mn kuur, al mn spullen neem ik van gs en over goede voeding hoeven jullie je niet druk te maken want dat is nou al dik in orde.
ik train nu ongeveer 4 jaartjes heel fanatiek 3 a 4 keer per week. nou jongens als jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het wel
ben ik tot mijn conclusie gekomen om een kuur van de middelen: primobolan depot en anavar te gaan doen. dit weet ik voor 100% zeker dus kom niet met van die reaties: je moet het met testosteron of dianabool stacken, want dat doe ik toch niet. ik heb hier nu ongeveer 1 jaar over nagedacht en ik heb nu mn besluit genomen, punt uit. maar ik ga hier nu mn kuurschematje posten om te kijken of jullie misschien nog verbeteringen aan kunnen brengen, aangezien jullie toch al wat langer in het vak zitten. ok boys ik hoop op een paar goede positieve reacties, alvast bedankt!
week 1: 200mg primobolan depot
week 2: 200mg primobolan depot
week 3: 200mg primobolan depot
week 4: 200mg primobolan depot
week 5: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 6: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 7: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 8: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 9: 300mg primobolan depot 30mg anavar
week 10: 30mg anavar
week 11: nakuur nolvadex
week 12: nakuur nolvadex
week 13: nakuur nolvadex evt nog een weekje erachteraan
ok boys dit word mn kuur, al mn spullen neem ik van gs en over goede voeding hoeven jullie je niet druk te maken want dat is nou al dik in orde.
ik train nu ongeveer 4 jaartjes heel fanatiek 3 a 4 keer per week. nou jongens als jullie nog opmerkingen hebben hoor ik het wel