MuscleMeat

dj gezocht

Ano_1995_52

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
203
Lengte
1m50
Massa
160kg
yo dbb,
weet er iemand toevallig een site waar je dj's kunt zoeken?
of is er hier misschien een dj die drum and bass dubstep en house draait in regio noord holland?

Ik doe wel piraten hits, vind je dat wat?

partyflock? Google

drum&bass, dubstep en house door een dj?

Nog steeds van plan een flink feest te organiseren? (dacht eigenlijk dat jij zelf draaide?)

drum&bass kun je wel met dubstep mixen. dubstep ook wel met electro. electro ook met drum&bass.

maar house past daar echt totaal niet tussen man. een lekker nummertje van mark knight gevolgd door een kneiterharde plaat van flux pavillion :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Nog steeds van plan een flink feest te organiseren? (dacht eigenlijk dat jij zelf draaide?)
nee, ik begin nu klein :P maar ik denk wel dat dit gaat lukken. ik draai niet, heb t geprobeerd met toetsenbord en muis, maar dat zuigt. kga binnenkort BCD 3000 kopen en dan ff checken of ik er van bak. misschien als het goed gaat ga ik zelf wel draaien, maar indien ik het totaal niet kan wil ik wel de optie hebben om een dj te huren

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 21:18 ----------

drum&bass kun je wel met dubstep mixen. dubstep ook wel met electro. electro ook met drum&bass.

maar house past daar echt totaal niet tussen man. een lekker nummertje van mark knight gevolgd door een kneiterharde plaat van flux pavillion :roflol:
gwn ff een pauze met een speech en dan over naar het volgende genre moet kunnen toch?

DJ'en voor een dronken pauperpubliek is niet zo moeilijk. Vraag maar aan al die dronken mong*len die wekelijks in die kleine k*ttentjes in Breda, Eindhoven en Rotterdam staan. Dan heb je een slider en een usb ingang nodig :roflol: - Dat kan echt iedereen. Ook jij.

Als je echt wilt draaien kun je beter wat advies vragen aan mensen die er verstand van hebben.

DJ'en voor een dronken pauperpubliek is niet zo moeilijk. Vraag maar aan al die dronken mong*len die wekelijks in die kleine k*ttentjes in Breda, Eindhoven en Rotterdam staan. Dan heb je een slider en een usb ingang nodig :roflol: - Dat kan echt iedereen. Ook jij.

Als je echt wilt draaien kun je beter wat advies vragen aan mensen die er verstand van hebben.
het is de bedoeling dat het gezellig publiek is en ik wil ze wat anders laten horen dan wat ze bijna op elk feest horen, en ze lekker los laten gaan.

chille muziek trouwens van mark knight

Ik mix alles maar daar hangt dan ook een prijskaartje aan.

ben je nou nog steeds bezig met dat gare k*t feest. Ga gewoon in de feestcommissie van je middelbare school heb je wat begeleiding en wat geld van school.

ben je nou nog steeds bezig met dat gare k*t feest. Ga gewoon in de feestcommissie van je middelbare school heb je wat begeleiding en wat geld van school.
zit ik al een tijdje in, maar schoolfeesten hebben zo hun restricties.

Mag ik ook komen op je feestje ?

Terug
Naar boven