Fitness Seller

dj gezocht

• Topic Starter Topic Starter
en je komt er niet in, joranr en sniperx staan aan de deur
tractor niet nee maar jij mag altijd komen :heart:

nee maar ik denk dat het maar beter is om een verbod op dbb leden te anders wordt het weer zo'n gay zyzz partie, en dan nog skinnie dr bij.

no thx

Ik heb fakkin' veel swagger, als ik kom dan komen er gegarandeerd veel 14 jarige sletjes naar je fissa!

yo dbb,
weet er iemand toevallig een site waar je dj's kunt zoeken?
of is er hier misschien een dj die drum and bass dubstep en house draait in regio noord holland?

Hier, Dubstep, klein beetje d&b en heb een tijd house en electro gedraaid dus heb daar nog wel wat van.

nee, ik begin nu klein :P maar ik denk wel dat dit gaat lukken. ik draai niet, heb t geprobeerd met toetsenbord en muis, maar dat zuigt. kga binnenkort BCD 3000 kopen en dan ff checken of ik er van bak. misschien als het goed gaat ga ik zelf wel draaien, maar indien ik het totaal niet kan wil ik wel de optie hebben om een dj te huren

BCD 3000 is rotzooi, kan je beter ies van Vestax kopen (spin of typhoon), of iets als de Mixtrack Pro of Zomo MC-1000, maar bcd 3000 is echt af te raden man

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hier, Dubstep, klein beetje d&b en heb een tijd house en electro gedraaid dus heb daar nog wel wat van.

BCD 3000 is rotzooi, kan je beter ies van Vestax kopen (spin of typhoon), of iets als de Mixtrack Pro of Zomo MC-1000, maar bcd 3000 is echt af te raden man
wow waar was jij man? welcome back

heb je bcd 3000 gehad dan? ik wilde hem gwn als instap model gebruiken om te kijken of het wat is, maar jij adviseert iets duurder en degelijker?

en wat reken je qua prijs?

wow waar was jij man? welcome back

heb je bcd 3000 gehad dan? ik wilde hem gwn als instap model gebruiken om te kijken of het wat is, maar jij adviseert iets duurder en degelijker?

en wat reken je qua prijs?

Ik heb onder een steen geleefd het voorbije jaar...

Nee maar ik werk in een winkel (tonecontrol.nl) waar we dus voornamelijk dj gear verkopen, en je kan beter iets anders kopen naar mijn mening... Of een normale mixtrack en een externe geluidskaart, NI Audio 2 ofzo.

Als je me een PM kan sturen met het aantal uren en de locatie zal ik ff kijken, liever niet hier in het openbaar.

nee, ik begin nu klein :P maar ik denk wel dat dit gaat lukken. ik draai niet, heb t geprobeerd met toetsenbord en muis, maar dat zuigt. kga binnenkort BCD 3000 kopen en dan ff checken of ik er van bak. misschien als het goed gaat ga ik zelf wel draaien, maar indien ik het totaal niet kan wil ik wel de optie hebben om een dj te huren

---------- Post toegevoegd Sat 17 Sep 2011 om 21:18 ----------

gwn ff een pauze met een speech en dan over naar het volgende genre moet kunnen toch?
nee.

drum&bass kun je wel met dubstep mixen. dubstep ook wel met electro. electro ook met drum&bass.

maar house past daar echt totaal niet tussen man. een lekker nummertje van mark knight gevolgd door een kneiterharde plaat van flux pavillion :roflol:

Vanuit electro kan je hendig naar house draaien hoor. Van dubstep naar house lijkt me wat teveel van 't goede, maar als je bijv. zowel een house mix als een dubstep mix van hetzelfde nummer hebt kan dat ook goed.

vriend van me draait regelmatig in club rain, escape etc. voornamelijk latin house en rnb en hiphop

barki per uur (draait niet om 01;00 he :P)

hij komt btw wel met eigen cd-decks en mengpaneel indien nodig
Na wat gegoogled te hebben wat 'barki of barkie' is kom ik tot de conclusie dat het €100,- per uur is? Juiste conclusie?

Vanuit electro kan je hendig naar house draaien hoor. Van dubstep naar house lijkt me wat teveel van 't goede, maar als je bijv. zowel een house mix als een dubstep mix van hetzelfde nummer hebt kan dat ook goed.

Het ligt er natuurlijk een beetje aan wat voor house. Maar als je wat hardere electro over laat gaan naar een soort techhouse dan is dat natuurlijk ook helemaal k*t. Net als house naar dubstep. House is een genre opzich en kan je wat mij betreft alleen mixen met electrohouse.

Overigens wordt de house steeds harder en neigt de mainstream naar electro te gaan. Zeker nu ook zelfs de SHM er al aan begonnen is.

Terug
Naar boven