Fitness Seller

Django Unchained (2012)

Een leuk tussendoortje, meer niet. Dat tussendoortje duurt dan wel bijna 3 uur maar het wordt nergens ergens episch. Wel enkele amusante scenes maar te vaak wordt er geleund op trucjes die we nu wel kennen van Tarantino. We weten nou wel dat Tarantino duizenden Grindhouse, Troma en andere crapfilms heeft gezien en zo vaak mogelijk verwijzingen naar dat soort films in zijn eigen films wil stoppen.

Troma films hahaha die zijn zo baas

Een leuk tussendoortje, meer niet. Dat tussendoortje duurt dan wel bijna 3 uur maar het wordt nergens ergens episch. Wel enkele amusante scenes maar te vaak wordt er geleund op trucjes die we nu wel kennen van Tarantino. We weten nou wel dat Tarantino duizenden Grindhouse, Troma en andere crapfilms heeft gezien en zo vaak mogelijk verwijzingen naar dat soort films in zijn eigen films wil stoppen.

Holy shit 3 uur, dat wordt dus niet eventjes Django kijken voor het slapen gaan.

vond het een leuke film maar ben ook wel een liefhebber van zijn stijl. Bloed alleen geen mooie kleur rood vond ik zelf

Er kwam toch helemaal geen Kill bill III.

En waarom moet er altijd gezeikt worden over "been there done that".
Alsof de heren hier zelf cineasten zijn.
Heb 'em nog niet gezien en ja we kennen zijn recept,betekent niet dat dat slecht is of zal zijn.

Epic movie

Beste scene weer S. Jackson "I axed you who this n*gger on this nag!!"

Vind Tarantino zn films normaal weinig aan maar dit is een pareltje

Haha ik ben zeker weten de enige die dit een slechte film vindt. Totaal geen spanning en kan me totaal niet inleven in de karakters.. vond Pulp fiction en reservoir gods echt toppertjes maar dit vind ik niks.

nikker nikker nikker..... lawl

Goede film. Lekker hard, lekker verhaaltje, goede Tarantino muziek. Alleen jammer dat m'n vriendin de nieuwere Tarantino films ook goed vind. Pulp Fiction is altijd leuk om te kijken omdat ze zich altijd zo irriteert aan die film. Maar deze films vind ze ook leuk :(

Goede film. Lekker hard, lekker verhaaltje, goede Tarantino muziek. Alleen jammer dat m'n vriendin de nieuwere Tarantino films ook goed vind. Pulp Fiction is altijd leuk om te kijken omdat ze zich altijd zo irriteert aan die film. Maar deze films vind ze ook leuk :(

Interessant om te weten.

Haha ik ben zeker weten de enige die dit een slechte film vindt. Totaal geen spanning en kan me totaal niet inleven in de karakters.. vond Pulp fiction en reservoir gods echt toppertjes maar dit vind ik niks.

Nope, het is een k*tfilm.
Meeste mensen volgen de hype of zijn Tarantino-geil en vinden het toch wel goed, net als Transformers ofzo.
Tarantino en 3 goede acteurs, kan haast niet fout gaan, toch?
Begin was wel grappig, laatste kwart ofzo ging helemaal nergens meer over.
Zat totaal geen logica in, net alsof ze het op het laatste moment veranderd hebben om de een of andere reden.

Maar ach, gelukkig niet zo slecht als Looper.

Nope, het is een k*tfilm.
Meeste mensen volgen de hype of zijn Tarantino-geil en vinden het toch wel goed, net als Transformers ofzo.
Tarantino en 3 goede acteurs, kan haast niet fout gaan, toch?
Begin was wel grappig, laatste kwart ofzo ging helemaal nergens meer over.
Zat totaal geen logica in, net alsof ze het op het laatste moment veranderd hebben om de een of andere reden.

Maar ach, gelukkig niet zo slecht als Looper.

In driekwart van de films die uit Hollywood zit geen logica :) .

Looper heb ik niet eens uitgekeken lol.

Terug
Naar boven