Je kan pyruvate of Inositol gebruiken voor als je echt schrik hebt maar ik persoonlijk die ongevoelig is voor DNP heb er totaal geen last van mijn zicht en ik vind het maar bs die Pyruvate! Wel enorme hitte golven, zweten, snakken naar carbs, ZWAAR ge****te conditie tijdens dnp cycle, 2 trapjes op en je moet al kapot hijgen als je op een hoge dosis zit..
Ik zit nu aan 9 caps chinese DNP crystal en daar merk ik sides van, maar onder de 9 ben ik totaal ongevoelig. Iedereen is anders, anderen merken wat na 1 cap maargoed.
In mijn opinie, hoe je het best DNP kan gebruiken voor maximale resultaten ervan uit te halen is ook een lage dosis schildklierhormoon T3 cycle insteken (25 mcg ED). Daarna EEN cap ECYA (of PURE ephedrine) ook bij toevoegen voor de honger te stillen en de gevoeligheid te verhogen. Als je geen bonkende energie merkt van de ECYA moet je rustig verhogen naar 2 caps maar ik herhaal wees echt ENORM voorzichtig want DNP is echt gekken werk als je ze gewoon slikt als snoepjes en niet weet waar je mee bezig bent. Je zal ook een soort van 'chronische' hoofdpijn merken tijdens je cycle en is echt hard bij mij als ik opsta in de morgend (komt door de DNP). Opties van supps zijn (dat hun werk gaat doen): Potassium en Melatonine voor een goeie nachtrust.
Suc6