AndroidHealthClinic

DNP en schade aan ogen

Schaduw

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
24
Een vraag aan de dnp gebruikers hier op DBB:

Hebben jullie enig zichtverlies of oogschade opgelopen tijdens of vlak na je DNP cycle?

Gebruikte jullie middelen om dit tegen te gaan of juist niet?

Geen last van gehad. Ik dacht wel wat slechter te zien toen ik eens T3 gebruikte.

Klaas kan je hier meer over vertellen.. Je kunt proberen hem een PM te sturen..

Persoonlijk geen last, en heb alleen de eerste DNP cycle een middeltje bij De Tuinen gehaald ter bescherming. Maar ik lees op US boards vaak dat het meer voorkomt bij ervaren gebruikers.. dus het spookt wel steeds vaker door m'n hoofd.

Ik wil overigens niet beweren dat het je eerste cycle niet kan gebeuren..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niemand die pyruvate gebruikt heeft?

Ik had zelf geloof ik luteïne oid

ik las ook een keer een artikel dat die gezichtsveld klachten tijdelijk zouden zijn.. Weet iemand daar misschien meer over?

Je kan pyruvate of Inositol gebruiken voor als je echt schrik hebt maar ik persoonlijk die ongevoelig is voor DNP heb er totaal geen last van mijn zicht en ik vind het maar bs die Pyruvate! Wel enorme hitte golven, zweten, snakken naar carbs, ZWAAR ge****te conditie tijdens dnp cycle, 2 trapjes op en je moet al kapot hijgen als je op een hoge dosis zit..

Ik zit nu aan 9 caps chinese DNP crystal en daar merk ik sides van, maar onder de 9 ben ik totaal ongevoelig. Iedereen is anders, anderen merken wat na 1 cap maargoed.

In mijn opinie, hoe je het best DNP kan gebruiken voor maximale resultaten ervan uit te halen is ook een lage dosis schildklierhormoon T3 cycle insteken (25 mcg ED). Daarna EEN cap ECYA (of PURE ephedrine) ook bij toevoegen voor de honger te stillen en de gevoeligheid te verhogen. Als je geen bonkende energie merkt van de ECYA moet je rustig verhogen naar 2 caps maar ik herhaal wees echt ENORM voorzichtig want DNP is echt gekken werk als je ze gewoon slikt als snoepjes en niet weet waar je mee bezig bent. Je zal ook een soort van 'chronische' hoofdpijn merken tijdens je cycle en is echt hard bij mij als ik opsta in de morgend (komt door de DNP). Opties van supps zijn (dat hun werk gaat doen): Potassium en Melatonine voor een goeie nachtrust.

Suc6

Laatst bewerkt:
Jij pakt 9 caps DNP ed?

Hoe zijn die gedoseerd dan? Zeer laag lijkt me?

Jij pakt 9 caps DNP ed?

Hoe zijn die gedoseerd dan? Zeer laag lijkt me?

Neen ik ben gewoon niet gevoelig voor DNP, ik beschik over de Chinese Crystal DNP die zijn ook enorm hard. Veel harder dan die van MP vind ik zelf. Ik denk dat mijn maag voor een of andere reden capsules moeilijk verteert want als ik de caps open doe en het zo direct in mijn slokdarm giet door middel van een blad papier merk ik het INEENS wel en werkt het 2x zo hard. Wel ENORM ranzige smaak en je krijgt er een gele mond van voor een paar daagjes dus deze methode is helemaal af te raden! Ik deed dit enkel om te zien of ik niet gevoelig ben voor de capsule of het stof dat in die capsule binnen zit. Klinkt beetje vreemd maargoed zoals ik al zei, iedereen reageert er anders op. ED pak ik 9 caps ja, 1 Chinese Crystal DNP = 150 mg.

Laatst bewerkt:
Dat is echt veel bro.. meer dan een gram bijna anderhalf. Gevaarlijk veel vind ik.

Dat je het niet voelt betekend niet dat het niet werkt trouwens. Denk aan alcohol. Als je nog niet helemaal beschonken bent na 3 bier betekend t niet dat de alcohol in het bier wat je al gedronken hebt geen invloed uitoefenend op je lichaam.

Laatst bewerkt:
Dat is echt veel bro.. meer dan een gram bijna anderhalf. Gevaarlijk veel vind ik.

Dat je het niet voelt betekend niet dat het niet werkt trouwens. Denk aan alcohol. Als je nog niet helemaal beschonken bent na 3 bier betekend t niet dat de alcohol in het bier wat je al gedronken heeft geen invloed uitoefenend op je lichaam.

Op het begin was het constant niezen, ook al een teken van DNP maar ik heb het rustig opgebouwd naar 9 caps, ben met 1 begonnen etc.. ik merkte ook dat ik geen gewicht verloor bij doseringen als 2/3/4 etc caps.. Maar deze dosering is juist genoeg dat ik ongeveer 0.5 kilo afval per dag, gevaarlijk sjah you need to take the risk als je zo iets al durft te slikken :D met alle gevolgen indien natuurlijk. Heb me ook enorm goed ingelezen en ik merk zelf weinig resultaat met een carb schema. Maar de enigste irritante nadeel / bijwerking tot nu toe vind ik toch de absolute verdoete conditie echt niet normaal..

Thx voor de info kerel.. bedankt voor het delen daarvan.

Alleen denk ik niet dat dit een voorbeeld moet zijn voor andere gebruikers ;)

Neen ik ben gewoon niet gevoelig voor DNP, ik beschik over de Chinese Crystal DNP die zijn ook enorm hard. Veel harder dan die van MP vind ik zelf. Ik denk dat mijn maag voor een of andere reden capsules moeilijk verteert want als ik de caps open doe en het zo direct in mijn slokdarm giet door middel van een blad papier merk ik het INEENS wel en werkt het 2x zo hard. Wel ENORM ranzige smaak en je krijgt er een gele mond van voor een paar daagjes dus deze methode is helemaal af te raden! Ik deed dit enkel om te zien of ik niet gevoelig ben voor de capsule of het stof dat in die capsule binnen zit. Klinkt beetje vreemd maargoed zoals ik al zei, iedereen reageert er anders op. ED pak ik 9 caps ja, 1 Chinese Crystal DNP = 150 mg.

Zou toch maar oppassen man, aangezien ze een stuk harder werken als je zo inneemt, als je lichaam ze een keertje beter gaat opnemen met de caps zit je in de problemen...

Thx voor de info kerel.. bedankt voor het delen daarvan.

Alleen denk ik niet dat dit een voorbeeld moet zijn voor andere gebruikers ;)

Precies dus DBB aas boys, jullie zijn gewaarschuwd :D volg mijn weg NIET en zoek je eigen weg want 1 cap teveel kan je dood betekenen. Bouw het rustig op en lees je vooral goed in...

http://forum.mesomorphosis.com/steroid-forum/how-not-****-up-2159.html

http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-dnp-69801/

Deze moet je zoiezo lezen..

Suc6

- Muayboran

Je zou de eerste zijn waarvan ik dit ooit heb gehoord.. Zou het eerder in je DNP zoeken.. klinkt mij in de oren als de poederversie.. Heb in het verleden ook chinese DNP genomen van 150/cap, en was super spul. Maar daar neem je niet 1350mg van..

Wat betreft eca/ephedrine toevoegen en t3 zit je aan het goede eind.

Terug
Naar boven