Fitness Seller

DNP Gebruik begeleiding gevraagd.

Als je er gewoon rustig mee start, je vitamines en potasium neemt en veel drink, en ook er normaal bij blijft doen zal er weinig fout gaan, maar ga niet als een idioot hoog doseren als je er niet mee om weet je gaan, en hoog is 800mg

600mg is al (te) hoog (in sommige gevallen).....

Ik zelf ben klaar met mijn kuur:

test e 500mg pw 1-10
dianabol 40mg 1-4
hcg 1-10 2x500iu pw

nakuur nolva

totaal 9kg aangekomen. overgehouden 4,5kg.

stats nu:
zie avatar.

ik zelf ben van plan DNP te gaan gebruiken, maar zou graag met iemand spreken die ervaring heeft in dit gebied.
Zelf al veel gelezen etc... maar heb toch graag hulp mocht iemand dit willen doen graag een PM!

voeding, sups, training in orde. (ben ook gewoon erg benieuwd)

wil na de zomer eind Sept/begin Okt beginnen met een flinke massa kuur, Test deca diana maar hier ben ik nog niet helemaal uit. Wil voor deze kuur helemaal strak zijn.

Hoor graag hoe jullie hierover denken.

t3-clen spreken me minder aan.

eca stack is niet echt iets waar ik veel aan heb gehad...

DNP... zelfs de gevorderde atleten laten dit vaak staan omdat er beter alternatieven zijn. Zijn te veel slechte ervaringen met dnp.

Na een kuur zou ik zelf clen doen ipv t3. T3.alleen nemen on gear of met hgh imo

Overschat DNP nu ook weer niet, bij zinnig gebruik, waar je niet de volle tijd vrijaf moet nemen van je werk en in je frigo moet gaan leven, Zijn de resultaten niet fenomenaal beter dan standaard dieet. Verschil is wel dat je weet dat je op geplande tijd het geplande resultaat haalt. Maar moet er evenveel zo niet meer van afzien.

Ten eerste moet je beseffen dat DNP een vergif is in de echte definitie van het woord. De therapeutische dosis ligt dicht bij de lethale dosis, en geloof me, sterven van DNP is niet aangenaam, kan lekker lang aanslepen en je brand van binnenuit gewoon op. Tweede probleem is de enorm snelle depletie van vocht en anti-oxidanten. Voldoende drinken moet je echt forceren, en extra Vitamine C en E zijn verplicht, dagelijks, of anders loop je ernstig risico op cataract dat mogelijk chirurgisch moet behandeld worden of permanent tot blindheid kan leiden. Iets wat je toch moet beseffen eer je zoiets "even probeert". Zoals met zoveel dingen is het gevaar beperkt als je weet wat je doet, maar ik maak je geen blaasjes wijs over hoeveel je afziet. DNP ointkoppelt je energie productie. Je blijft dus honger hebben, eten vragen, en verbrand de calorien, maar maakt minder ATP en geeft de rest af als warmte. Het zweten is schier eindeloos en onuitstaanbaar, je huid ziet rood van het constant wegvegen van sloten water, Je gaat door t-shirts heen als een baby door pampers, en denk er maar niet over om nog lichtkleurige kleding of iets wat aansluit rond de hals te dragen. Normaal functioneren lukt niet meer. Je energie peil zakt, als je libido er niet van afziet, doet het er niet veel toe, want kunt enkel nog vrijen in een koude douche. DNP kruipt in elke celmembraan in je lichaam, vandaar, fluogele pis, sperma, en kunt pas echt zien wat DNP doet als je pakweg ergens een schimmelnagel of zo hebt. Die sterven gewoon af. Kort termijn doet DNP enkel iets in de binnenmembraan van de mitochondrien, maar lange termijn weet je natuurlijk niet wat al die DNP in elke cel van je lijf gaat teweeg brengen.

Het werkt eigenlijk relatief simpel. De mitochondrien hebben twee membranen, een binnenste en buitenste. Die bestaan uit een dubbele fosfolipiden laag zoals alle andere cel- en kernmembranen etc, en scheiden compartimenten van elkaar af. Eten wordt afgebroken en in de Krebs cyclus gevoerd als acetyl-CoA dat naar de binnenkant van de mitochondrie een 4 staps proces doorloopt, Bij elk stap worden er protonen gepompt naar de laag tussen de twee membranen. Nu ontwikkel je een grote concentratie protonen in die tussenlaag en een lage aan de binnenkant. Die protonen willen dus naar binnen, maar kunnen dit enkel doen door de poorten gemaakt door ATP synthase. Dit kun je voorstellen als een watermolen. De protonen stromen er door en de molen maakt ATP. Nu gaat die DNP in die binnenlaag zitten en die heeft een OH groep. Die binnenkant voelt al die protonen en trekt ze aan. Ook het proton van die OH groep. Dus de DNP draait en zen H+ proton wordt gestript. Maar dat ding voelt zich niet goed als een O- en het kan geen dubbele binding maken. Maar voelt wel dat er veel protonen aan de andere kant zitten, dus draait zich en pikt er eentje op. Maar nu voelt die binnenkant weer dat proton en stript die weer. Dat proces herhaalt zich waardoor er een proton lek onstaat. Minder en minder protonen gaan, dus via ATP synthase, en er wordt geen ATP gemaakt. Dat tekort zorgt ervoor dat je lichaam uitgeput raakt en meer energie vraagt. Alles wordt ondertussen als warmte afgegeven.

Hou er ook rekening mee dat je de vooruitgang met DNP moeilijk kunt zien. Je spieren komen plat te staan, je huid vol vocht. Moet dus op de weegschaal afgaan tot goeie week na stoppen, wanneer alles zich herstelt en je het resultaat ziet.
Dit vat perfect zo'n beetje alles samen wat je over DNP moet weten.

Heb je de crystal of de powder?

Ik heb ervaring met de crystal en moet zeggen dat ik sides-reward ratio niet denderend vindt, ik heb al 3 weken cycles op 200mg gedaan, 10 dage cycles op 400mg en 2 weken cycles op 200mg opbouwend tot 400mg. Vanaf 400mg begin ik enorme lethargie te krijgen.. Anti-oxidanten supplementen en v8 sapjes hielpen een beetje daar tegen.

Low-carb dieet gedurende dnp gebruik, veel groenten, gezonde vette en proteins beperkten de sides. Glycocen depletion workout en keto voor het gebruik van dnp boekte ik de beste en snelste resultaten, sides waren toen ook zo goed als niet aanwezig. 2 a 3 dagen na je stopt met dnp is het tijd om je glycoceen terug aan te vullen. Dag 2 : 600gr+ carbs eten gedurende de dag, waarvan 400 schone carbs en 200 slechte carbs (snoep, pannenkoeken, wit brood etc..), dag 3 : 400gr carbs (300 clean icm complexe en 100 slecht) dag 4 : 300gr complexe carbs hoog in vezels en vanaf dag 5 je normale dieet.

Heb je de crystal of de powder?

Ik heb ervaring met de crystal en moet zeggen dat ik sides-reward ratio niet denderend vindt, ik heb al 3 weken cycles op 200mg gedaan, 10 dage cycles op 400mg en 2 weken cycles op 200mg opbouwend tot 400mg. Vanaf 400mg begin ik enorme lethargie te krijgen.. Anti-oxidanten supplementen en v8 sapjes hielpen een beetje daar tegen.

Low-carb dieet gedurende dnp gebruik, veel groenten, gezonde vette en proteins beperkten de sides. Glycocen depletion workout en keto voor het gebruik van dnp boekte ik de beste en snelste resultaten, sides waren toen ook zo goed als niet aanwezig. 2 a 3 dagen na je stopt met dnp is het tijd om je glycoceen terug aan te vullen. Dag 2 : 600gr+ carbs eten gedurende de dag, waarvan 400 schone carbs en 200 slechte carbs (snoep, pannenkoeken, wit brood etc..), dag 3 : 400gr carbs (300 clean icm complexe en 100 slecht) dag 4 : 300gr complexe carbs hoog in vezels en vanaf dag 5 je normale dieet.

Heb je dat zelf verzonnen? Dat protocol voor ná het DNP gebruik?

Heb je dat zelf verzonnen? Dat protocol voor ná het DNP gebruik?

Neen komt van een DNP guru van op een US board, de theorie hier achter om te carb loaden na DNP is om je Anabolic Rebound optimaal te benutten. Ik ben op 2 maanden tijd en 2 DNP cycles 0,4kg VVM aangekomen terwijl ik in een deficit zat.

Neen komt van een DNP guru van op een US board, de theorie hier achter om te carb loaden na DNP is om je Anabolic Rebound optimaal te benutten. Ik ben op 2 maanden tijd en 2 DNP cycles 0,4kg VVM aangekomen terwijl ik in een deficit zat.

Zonder AAS?

Mag toch ook wel hopen dan je flink wat kilo's vet bent kwijtgeraakt 2 DNP cycles?

is 4-5 kilo niet wat weinig? als ik de logs op internet lees dan hebben ze het over 4-5 kilo in 1 cycle van 2 weken.

4-5kg is realistisch vlak na het beëindigen,wanneer je glycoceen is aangevuld kom je wel 1-2kg bij. Hoeveel je afvalt zal ook ongetwijfeld verschillen per persoon

Zal ook wel aan de dosering en lengte liggen denk ik

Terug
Naar boven