AndroidHealthClinic

Dnp + t3

• Topic Starter Topic Starter
welke heb je? Waarom zoveel troep tegelijk bro,meer is niet altijd beter,kijk uit met die troep.

De clen heb ik nog niet genomen...twijfel nog..mss moet ik waz meer geduld hebbe.
Merknamen mag ik niet noemen toch? Maar het zijn bekende :)

---------- Post toegevoegd Sat 3 Mar 2012 om 09:12 ----------

schijnt de mode te zijn kriel hoe meer hoe beter .....
weet dat het zo lijkt..maar weet niet heb gewoon een hoge tolerantie ofzo.
Zelfs bij medische behandelingen moet ik hoge dossisen krijgen..
Vindt het ook niet zo leuk..maakt alles duurder.
En de clen erbij lijkt me wijzer dan de DNP te verhogen...

Geduld man, eerst DNP kan je als je gestopt bent altijd nog clen nemen. Het bouwt allemaal op in je lichaam he...

Dag 8: 200mg DNP - 50mcg T3 weegschaal: 92.7kg
begin nu wel warmer te krijgen vooral tijdens trainen, en zweet stinkt ook erg :(
deze morgen wakker om 3u30 :(
vopor de rest voel i mij wel fit, niet vermoeid ofzo zelfs beetje opgepept

Dag 9: 200mg DNP + 75mcg T3 weegdchaal: 92.2 kg
Keelpijn, en collega's beginnen te zeggen dat het op mijne bureau altijd koud is, ik mer daar zelf niks van :) Normaal is het daar een broeikas :)

Hahaha lekker dan. Tevreden over de resultaten tot nu toe?

Hahaha lekker dan. Tevreden over de resultaten tot nu toe?
Begint nu pas wat te werken eigenlijk.. en heb nog 3 weken te gaan. En DNP zou veel vocht vasthouden dus de echte resultaten pas na het stoppen te zien. Op het moment ben ik eigenlijk niet zo heel tevreden... 2 kg op 10 dagen da doen ik met clen ook, maar ja das wel lambada dan :)

zet anders de DNP op 400mg, werkte voor mij goed. t3 op 50mcg doet bij mij ook weinig. Voor echt gewicht verlies bouw ik meestal op naat 150mcg

Begint nu pas wat te werken eigenlijk.. en heb nog 3 weken te gaan. En DNP zou veel vocht vasthouden dus de echte resultaten pas na het stoppen te zien. Op het moment ben ik eigenlijk niet zo heel tevreden... 2 kg op 10 dagen da doen ik met clen ook, maar ja das wel lambada dan :)

Tja, vocht erbij en gewicht verlies kan toch wel een duidelijk verschil al zijn hoor.

Ben eigenlijk wel eens benieuwd naar de rebound als je stopt :)

Ik heb de dnp op 600 mg gepakt, uiteraard rustig opgebouwd goed erbij gedronken en niets aan het handje.

En inderdaad 14 dagen na de laatste tabs waren de resultaten pas echt goed te zien.

zet anders de DNP op 400mg, werkte voor mij goed. t3 op 50mcg doet bij mij ook weinig. Voor echt gewicht verlies bouw ik meestal op naat 150mcg

Ik heb nie genoeg in huis dan om de 30 dgen te trekken, Maar ja volgende keer zet ik ze zeker op 400mg.
Weet iemand hoeveel tijd er tussen moet zitten voor een volgend DNP + T3 kuurtje..

Veel doen 2 op 2 af las ik

Dag 12: het begint wel meer te werken nu... na eten gaat de oven aan, ga ik een trap op dan heb i precies de 100meter sprint gedaan :)Het wordt warmer en warmer, moet nu zelfs al een raam openzetten in het bureel..
weegschaal is onder de 92 gedoken.
Vanaf morgen naar 100mcg T3

Dag 14: 2e dag aan 100mcg T3, begin nu wat resultaat te zien er is zeker wat vet weg en de weegschaal zit nu op 91kg.
Warmte is best onopvallend voor mij, maar blijlkbaar is het kkouder dan ik voel :)
Ah ja en men sperma is ondertussen ook echt geel nu :)

---------- Post toegevoegd Sat 10 Mar 2012 om 08:15 ----------

Nog iets vergeten:.. heb enorm honger !! eten en uurtje later weer terug zin.
Probeer men maltijden zoveel mogelijk te verdelen.
Gisteren iets vettig gegeten en dan schiet de oven enorm aan...warm en buiten adem

Van koolhydraten krijg je het enorm warm dus hou dat in de gaten :)
Zou iig wat fructose naar binnen krijgen gedurende de dag.

Het watergewicht van al het drinken etc gaat pas weg nadat DNP helemaal uit je lichaam is en zodoende zie je pas het volledige effect van vet+water weg nadat je allang klaar bent.

Dag 15: 200mg DNP + 100mcg T3
weegschaal:90.2 kg
Nou gaat ie wel lekker .... ik val tss de 500 en 700 gram per dag af :)
Mss omdat ik vannacht ben gaan opdien op een trouwfeest, waar het pokkewarm was..en in die hitte 12u rondlopen is gelijk cardio in een sauna doen.
Laat me wel denken dat ik mss wat meer cardio zou moeten doen, niet simpel qua hitte maar de resultaten kunnen wel leuk zijn..

Dag 15: 200mg DNP + 100mcg T3
weegschaal:90.2 kg
Nou gaat ie wel lekker .... ik val tss de 500 en 700 gram per dag af :)
Mss omdat ik vannacht ben gaan opdien op een trouwfeest, waar het pokkewarm was..en in die hitte 12u rondlopen is gelijk cardio in een sauna doen.
Laat me wel denken dat ik mss wat meer cardio zou moeten doen, niet simpel qua hitte maar de resultaten kunnen wel leuk zijn..

Zou alleen lichte cardio doen, b.v. een uurtje wandelen.

Dag 17: 200 MG DNP + 100mcg T3
weegschaal: 89.8 kg
Vanaf morgen de T3 terug afbouwen...
Tot hiertoe ben ik nu wel tevreden over de resultaten...als ik er nog een kilootje kan afpitsen ben ik tevreden.
Het grote hongergevoel is weg, dus makkeliker om calorie inname te beperken nu...dus da kiilootje moet zeker lukken

Trainen word lastiger ... kracht verloren en dadelijk heet en zweten en buiten adem.
Maar al bij al toch nog goed te doen.
Mensen beginnen men gewichtsverlies op te merken :)

Terug
Naar boven