MuscleMeat

Dnp + t3

• Topic Starter Topic Starter
Dag 21: 200mg dnp + 125mcg T3
Had ng genoeg T3 in huis om nog enkele dagen op 125mcg te gaan en dan af te bouwen.
Weegshaal nu 88.7kg..
Ben benieuwd als ik stop hoeveel vocht er nog af gaat..

Dag 22: DNP 200mg + 100mcg T3
Weegschaal : 87.9 kg :)
Nu de T3 rustig afbouwen... en nog 8dagen DNP te gaan
Dan 2weken effe niks en dan doen i terug een DNP only kuurtje maar dan op 400mg.
Wil zoveel mogelijk vet kwijt voor men volgende kuur in juni..

Wat is je vetpercentage verlies tot nu toe?

T3 op 125mcg zonder AAS??? Dat gaat je spieren kosten bro. Dat spul lust even graag spier dan vet hoor...

T3 op 125mcg zonder AAS??? Dat gaat je spieren kosten bro. Dat spul lust even graag spier dan vet hoor...
ja weet het, ben wel degelijk wat spier, maar het valt ng mee...
ben nu de T3 aan het afbouwen en de DNP naar 400mg gezet.
volgende week is het gedaan en dan ga ik op DNP only

zo hey dat gaat lekker hier

en die spieren pak je zo wel terug ;)

dag 26: al paar dagen op 400mg DNP en de T3 ondertussen op 50mcg
Bij de 400mg zijn er wel meer bijwerkingen te merken, ben bijna ganse dag buiten adem.
Bij het trainen is het soms alsof ik een marathon gelopen heb :).
Voor de rest valt dit ook mee
Ga vanaf zaterdag zonder DNP voor 2 weken enkel de T3 nog rustig afbouwen.
Dan 2 weken op 400mg DNP alleen..

Heb je aders overal staan?

3e dag zonder DNP en T3 aant afbouwen, momenteel ng maar op 25mcg
de laatste dagen op 400mg waren toch wel redelijk heftig, vooral de laatste moest zelfs al zittend zonder inspanning naar adem happen. Mensen raadde mij aan om naar dokter te gaan ..hahaha. Khoop dat het eraan ligt dat de DNP al 3weken aant opbouwen was in men lichaam dat het efffect zo sterk was met de 400mg, want anders hou ik dit geen 2weken vol op 400mg.
de 1é dag na het stoppen met DNP moest ik enorm veel plassen wel 12keer op een dag :
Men gewicht is nu 86,9kg ... daar ben ik wel tevreden mee als resultaat op 4weken.
Volgende potje staat al klaar ... :)

3e dag zonder DNP en T3 aant afbouwen, momenteel ng maar op 25mcg
de laatste dagen op 400mg waren toch wel redelijk heftig, vooral de laatste moest zelfs al zittend zonder inspanning naar adem happen. Mensen raadde mij aan om naar dokter te gaan ..hahaha. Khoop dat het eraan ligt dat de DNP al 3weken aant opbouwen was in men lichaam dat het efffect zo sterk was met de 400mg, want anders hou ik dit geen 2weken vol op 400mg.
de 1é dag na het stoppen met DNP moest ik enorm veel plassen wel 12keer op een dag :
Men gewicht is nu 86,9kg ... daar ben ik wel tevreden mee als resultaat op 4weken.
Volgende potje staat al klaar ... :)

Gaat lekker zo te zien,succ6 nog petrick;)

Terug
Naar boven