XXL Nutrition

Docu: Haagse Sjonnie

  • Topic starter KaLe
  • Startdatum
  • Reacties 57
  • Weergaven 7K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Oh, wat fantastisch. heerlijk dat haags :roflol:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/ikon/dedonderdagdocumentaire/bb.20060615.asf

Haagse Sjonnie gaat over de rasechte Hagenees. Blank, autochtoon en met een onvervalst Haags accent. Vrije jongen, trouwe supporter van ADO Den Haag en met ‘schijt aan alles’. Hoofdpersoon Sjonnie is het Haagse typetje, in levende lijve.

Sjonnie, zijn vrouw Yo en de kinderen hebben geen makkelijk leven achter de rug. Maar er is altijd hoop op betere tijden en Sjon heeft nu een droom: een succesvol growshop-imperium opbouwen voor zijn hele familie. Hoewel het beginnen van een eigen zaak op zich al een gevecht is, worden zijn plannen ook nog eens aan alle kanten bedreigd door overheidsinstanties als de woningbouwvereniging, de belastingdienst en de gemeente.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb het programma een aantal dagen geleden gezien. Dit Schorem moeten ze flink aanpakken.
 
Hoe speel ik hem af en met wel programma. Met winamp doe hij het niet
 
media player
 
Krijg ik een foutmelding :(.

Door missende extensies.
 
wat voor foutmelding?
 
Bij mij doet ie ook niks :(
 
Heb je wel de goeie codex?
 
****, kale wat doe je?
Deze wou ik net posten :(
En jij bent nog geeneens een hagenees!!!
 
shredded beast trouwens die sjonnie :roflol:
 
The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

Als ik op "bekijk stream" druk.
 
Ik wil best wel de goeie versie neerzetten
Maar dan wil ik wel dat het topic op mijn naam komt te staan :o
 
stream werkt niet helaas. wil hem wel zien, lijkt me wel geinig
 
Link kopieren naar je mediaplayer en daar als url openen, werkt prima dan.
 
werkt bij mij ook niet EricR
 
K*tvolk, denkt dat de wereld om hun draait.

Filmmaker Joost van der Valk: “Als kijker krijg je sympathie voor Sjonnie en ga je met je eigen grenzen schuiven.

Van de Ikonsite die quote. Ik zal in ieder geval nooit sympathie krijgen voor dit soort aso's.
 
Haha geweldig figuur :roflol:
 
Back
Naar boven