Fitness Seller

docu Koppen Aas

repost.

die tytgat wil je ook anaal verkrachten met een cactus.
alsof wij niet f**kin hard trainen op de AAS... harder met dan zonder imo

lol @ die gym baas, ''ik had vroeger een computer op mijn bureau staat he, ik heb die weggedaan he, ik moet daar niets van weten he''

wat een kerel...

het is wel weer wat in belgie zeg, wat een drukte makers

• Topic Starter Topic Starter
Oh wist ni dat het repost was :s doe maar slotje op dan ofzo

hij is 72 en heeft zon figuur nog?

Wat een slappe docu zit die idioot geshopte foto's te kijken ja hoe krijge mensen een verkeerd beeld

Had het nog niet gezien.

Vond het wel interessant:)

Inderdaad.. zeker die oude gaat die ff de jeugd bashe
Hij is gewoon gefrustreerd dat ie niet bij de masters bb mee kan draaien.Maar effe serieus hier kan ik zo kwaad om worden laten ze een flapdrol aan het woord die zogenaamd veel heeft gebruikt nou mijn zatte buurman is nog breder dan hij en dan een dealer in het donker alsof het overdag niet gebeurt echt in en in triest dan moeten ze investeren en naar america flex wheeler vertelt ze alles die begon toen ie 18 was natuurlijk heeft hij klachten gehad maar dan nog die kan vertellen hoe het zit was een pro een top pro wat je hier ziet zijn echte mong*len

PBS was toch die dealer?

Haha prachtig dat stukje waar die einstein naar de gephotoshopde fotos zit te kijken en zijn hoofd zit te schudden.

Wat een slappe docu zit die idioot geshopte foto's te kijken ja hoe krijge mensen een verkeerd beeld

+1
en dan nog schouderoptrekkend en volmondig ja schuddend als em die geshopte foto's ziet...
Pfff... da voor ne professor...

---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 20:08 ----------

Van wnr wad dit eigenlijk?

die reportage is 2 jaar geleden op tv gekomen, tamelijk oud dus al..

is idd zielig die reportage maar ja
laat ze maar zeggen

aan de gasten in die gym te zien zijn annabolen er idd verboden:D

Haha, geloof je nu toch zelf niet dat daar niets gepakt word :D??

Triestig allemaal hier in belgie!
Juist hetzelfde met die controle in de gym's!

Terug
Naar boven