- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zie je wel dat er ergens een planeet bestaat met allemaal piepkleine skinnie's!!!
En dat ze me komen halen om hun koning te worden!
Omdat ik zo mooi gespierd ben!!! Yeah king skinnie rules gvd!!!!!![]()
zie je wel dat er ergens een planeet bestaat met allemaal piepkleine skinnie's!!!
en dat ze me komen halen om hun koning te worden!
omdat ik zo mooi gespierd ben!!! yeah King Skinnie Rules GVD!!!!!![]()
I, for one, welcome our physically dominating Skinnie overlords....
OT: Die Stephen Greer is niet echt nieuw. Ik ken zn Disclosure Project nog wel en daar kwam ook nooit iets uit. Ondanks dat er inderdaad wel aardige getuigenverklaringen te zien waren (waarbij je dan maar moet aannemen dat die mensen de functie hadden die ze beweerden te hebben).
Als je t mij vraagt wacht ik nog maar even met het aanschaffen van een ruimtepak.
doe het maar gewoon niet.
Het is waanzin te denken dat een beschaving met de technologie van zelfs maar interstellair reizen niet over de technologie beschikt om zich te "cloaken"(we beginnen dit zelf al te kunnen met toepassing van quantummechanica), te crashen op die interstellaire missies(we hebben zelf al anti-collision technologie), en geen mechanisme heeft om die crashes te overleven.
Ze zouden hier best kunnen zijn, maar we zouden ze niet kunnen waarnemen.
u wot m8
.Neee yoooo.
Deze :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]