MuscleMeat

Nieuws Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn

Shivo

Competitive Bodybuilder
Waardering
69
Lengte
1m93
Massa
95kg
Vetpercentage
8%
Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan de Rijn'
Uitgegeven: 9 april 2011 12:48

AMSTERDAM - In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij twee doden en meerdere gewonden zouden zijn gevallen.

© ANP
Volgens het Leidsch Dagblad was er mogelijk geschoten met een mitrailleur. Het winkelende publiek vluchtte voor zijn leven.
De schietpartij vond even na het middaguur plaats.

Goddomme..das toch best wel in de buurt. Doe dr weleens boodschappen. Op twitter zie je wisselende berichten over de dader. Die zou zelfmoord hebben gepleegd maar andere berichten geven aan dat de dader zich nog in het winkelcentrum bevind. Inmiddels 20 ambulances ter plaatse.

Ach ja, dat heb je hé in the ghetto.

streets

Heb je ff een linkje naar het desbetreffende nieuwsbericht TS?

Waarom is heir niks over te zien op t.v.

Update 13:25: De NOS heeft een winkelier gesproken die alles zag gebeuren. Volgens hem kwam de dader schietend het drukke winkelcentrum in en loste hij erg veel schoten. "Tussen de vijf en de tien doden, zeker", zegt hij.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Waarom is heir niks over te zien op t.v.

komt vanavond wel in het nieuws op tv

2012 is coming to us prepare ur anus

Bizar.

nee man

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Update 13:41:
Een ooggetuige zei tegen Alphen.cc: "Bij de kassa's schoot hij zichzelf door het hoofd. Eerste loste hij heel veel schoten, daarna ontstond er paniek. Ik heb zijn geweer weggeschopt." Het zou gebeurd zijn bij de kassa's van de Albert Heijn.

Update 13:38:
Volgens het Leidsch Dagblad liggen twee lichamen nog op het plein voor het winkelcentrum, anderen liggen mogelijk nog binnen. De dader zou een man zijn, gekleed in in een bomberjack en legerbroek. Het is vanzelfsprekend een chaos rond het winkelcentrum, het centrum is afgesloten door ambulances en politie. Twee supermarkten in het complex zijn ontruimd en het winkelcentrum, Ridderhof, is afgesloten.

Lekker dan.. Ga je even naar de stad op een zonnige zaterdag..

Update 13:51:
Er is mogelijk nog een tweede schutter in het winkelcentrum. De politie doet een inval, meldt het Twitteraccount van @112meldingen.

alphen aan de rijn, beetje zoals the bronx

wel bizar zeg

HE wtf, vanancht waren daar toch ook al 2 doden in Alphen aan de Rijn?

aardig gek, mogelijk meerdere daders ook.

HE wtf, vanancht waren daar toch ook al 2 doden in Alphen aan de Rijn?

dat was toch vorige week?

---------- Toegevoegd om 14:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:07 ----------

Update 14:05:
De politie heeft 4 doden bevestigd, incl. de dader. Volgens de politie zijn er meerdere daders.

• Topic Starter Topic Starter
Een omwonende zag vanaf haar balkon naast het winkelcentrum hoe de dader schietend naar buiten kwam. ,,Ik hoorde iets dat op vuurwerk leek, ik zag mensen naar buiten rennen, mensen vielen, boodschappen vielen. Ik zag een man in een bomberjack en legerbroek met een machinegeweer. Hij laadde zijn geweer door en ik hoorde binnen weer schieten. Er gaan nu al geruchten over minimaal zeven doden. Ambulances rijden af en aan.'

Er werd binnen en buiten het winkelcentrum geschoten... idd meerdere daders.

Over enkele ogenblikken een extra Nos journaal op 1

Terug
Naar boven