MuscleMeat

Shocking News Bijlmerplein terras dag1 dode 1 zwaargewonde

Bezoekers in dit topic

BobbyV

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
2 sep 2011
Berichten
2.488
Waardering
205
Lengte
1m91
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Zoals jullie misschien weten, werkt je boy BobbyV op het alom gezellige (not) Bijlmerplein in een winkel. Vaak genoeg rellen gezien en vechtpartijen en ook de schietincidenten in Zuid-Oost zijn al om bekend.
Vandaag escaleerde het weer eens in een drama met 1, wellicht 2 doden.

In Amsterdam Zuidoost is vanmiddag rond kwart voor twee opnieuw iemand neergeschoten. Op het Bijlmerplein voor café Brandhoek zou een man door het hoofd zijn geschoten. Zijn toestand is momenteel vooralsnog onbekend, dat meldt de politie.
Volgens ooggetuigen was er een ruzie voor het café en werd er met glas gegooid. Toen de caféeigenaar naar buiten kwam om er iets van te zeggen, pakte een van de mannen zijn wapen en schoot het slachtoffer vervolgens door het hoofd. Het slachtoffer is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De verdachte vluchtte in de richting van de Bijlmerdreef, achtervolgd door de politie. Op de Bijlmerdreef kwam het tot een vuurgevecht tussen de verdachte en de politie. Daarna vond een nieuw vuurgevecht plaats op de Kneppelweg, waarbij de verdachte is neergeschoten en aangehouden. Over zijn toestand is nog niets bekend. Eén politieman raakte lichtgewond. Naar de achtergrond van het schietincident wordt onderzoek gedaan.



bron; http://www.parool.nl/parool/nl/7/MI...ieuw-schietpartij-in-Amsterdam-Zuidoost.dhtml

Foto's zijn inmiddels offline gehaald van de twitter van Bijlmer prominent LexXxus
 
Laatst bewerkt:
heeft niemand die pics van Lexus?
 
jawel maar is inmiddels offline gehaald door hem omdat de politie en media voor zn deur stonden


Ik upload geen video niks geen foto niks man als popo aan me deur komt ik gooi heet water op ze ik zweer op me momms
7m Lexxxus Lexxxus ‏ @LexxxusTheDon


Ik heb alle beelden foto's verwijderd ik word ****ing door het nieuws gebeld mow****ers staan voor me kk deur ik praat niet man met niemand
26m Lexxxus Lexxxus ‏ @LexxxusTheDon

Beantwoorden
Retweeten
Toevoegen aan favorieten
· Openen

RT @AT5: @LexxxusTheDon Kans dat je ons even kunt bellen? Thnx/ nee absoluut niet ik heb hier niks mee temaken thanks!!
 
rapper lexus? heel google staat vol als je hem bedoeld.
 
ze hadden zo te lezen aan zijn tweets beter die lexxxus neer kunnen maaien. Vast een pareltje en echte aanwinst voor de samenleving.. not paupervolk.
 
ze hadden zo te lezen aan zijn tweets beter die lexxxus neer kunnen maaien. Vast een pareltje en echte aanwinst voor de samenleving.. not paupervolk.
lexxxus is zelf al neergemaaid tijdens kwakoe in 2010 geloof ik. maar hij is teflon don. je kunt die boy niet kille :P
 
Begrijp ik nu dat de cafe eigenaar die er iets van kwam zeggen neergeschoten is?
Staat niet helemaal duidelijk.
 
lexxxus is zelf al neergemaaid tijdens kwakoe in 2010 geloof ik. maar hij is teflon don. je kunt die boy niet kille :P

media_xl_171788.jpg


lexuss vangt een echte kogel op kwakoe
 
Begrijp ik nu dat de cafe eigenaar die er iets van kwam zeggen neergeschoten is?
Staat niet helemaal duidelijk.
Dat maakte ik er ook uit op. Maar er is nog weinig update rondom dit nieuws
 
lexxxus is zelf al neergemaaid tijdens kwakoe in 2010 geloof ik. maar hij is teflon don. je kunt die boy niet kille :P

zet die telfon dan maar eens op de loopband, geheid dat zn hart dat niet trekt. Vetzak
 
Waar zijn de foto's/filmpjes verdomme >_<, daar krijg je echt geen kaart voor...
Anders spoiler ofso
 
wat heeft die homo van een Lexus hier nou weer mee te maken? slaat nergens op dat hij elke keer word lastiggevallen als er een schietpartij in de Bijlmer is.
 
zet die telfon dan maar eens op de loopband, geheid dat zn hart dat niet trekt. Vetzak
Hij was laatst in de winkel. XXXL was nog te klein voor hem :D
Die kerel is echt huge. Hij neemt zn bulk dieet erg serieus

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 16:02 ----------

wat heeft die homo van een Lexus hier nou weer mee te maken? slaat nergens op dat hij elke keer word lastiggevallen als er een schietpartij in de Bijlmer is.
Omdat het voor zijn ogen gebeurde en hij fotos en filmpjes er van heeft.
daarom dus
 
plaats het gewoon onder een spoiler idd :(
 
Plaats die foto's eens. Zat er net ook al naar te zoeken. :p
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven