XXL Nutrition

Doe ik het goed¿¿¿

chaise

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Ben vorige maand op de 15 begonnen met trainen en goed eten enz ben van 72,4 kg naar nu 75,4 kg gegaan en mn buik is niet echt veel dikker geworden ben ik nu goed bezig om is al het vet gewoon ergens anders heen gegaan en is het geen spieren :D

Zorg ervoor dat je wel voedingsschema hebt, en voldoende binnen krijgt. de grootste fout van beginners : gokken van hoeveelheid kcal in 1 dag. je moet gewoon het beste overzicht hebben over wat je allemaal binnen krijgt. En zorg dat je trainingsschema hebt. Slaap elk dag goed.

• Topic Starter Topic Starter
Zorg ervoor dat je wel voedingsschema hebt, en voldoende binnen krijgt. de grootste fout van beginners : gokken van hoeveelheid kcal in 1 dag. je moet gewoon het beste overzicht hebben over wat je allemaal binnen krijgt. En zorg dat je trainingsschema hebt. Slaap elk dag goed.

ja ik heb een voedingsschema heb het 3 keer op het forum gezet, na de derde keer vond iedereen het wel goed. Slaap ongeveer 8 uur per dag en trainingschema is beginner schema van de BB.com forums

ja ik heb een voedingsschema heb het 3 keer op het forum gezet, na de derde keer vond iedereen het wel goed. Slaap ongeveer 8 uur per dag en trainingschema is beginner schema van de BB.com forums

Dan ga je lekker. Blijf zo doorgaan, en train lekker hard. Dan gaat het allemaal goed komen. Succes

Terug
Naar boven