AndroidHealthClinic

doei leven

bsbsbs

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
392
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
:o
mmajxv.jpg - 147306

Sluit je computer direct af !

nieuwe expansion van WOW?

Nerd.

Ik zie dat je leven al behoorlijk verwoest is.

Icoontjes als Diablo II Lord of distruction en volgens mij heb je daar ook nog een World of Warcraft icoon al staan. Dat zijn spellen waar je behoorlijk wat tijd in kwijt raakt :roflol:

Dag voedingsschema en workout.. :wave:

mn broer heeft m ook al denk ik :D zo even bellen wat ie er van vindt :)
ik ben er gelukkig nu al een HELE tijd vanaf, speelde ook serieus te veel (4x lvl 60 pre tbc 13 u/dag minimaal[lock vol t3 vóór 2.0]) tijdens TBC 3 chars totdat SW uitkwam gegeared, 2x vol T6 pre SW :P (dus niet complete set heden ten dage)

leuke termen trouwens voor niet-wow'ers allemaal :D

Ben banned van Xbox Live vanochtend. :(

"oh no, its the end of the world........ of warcraft":roflol: die aflevering van southpark blijft hilarisch

Ik denk omdat ik een game te vroeg heb gespeeld, of een slechte iso. Call of Duty 5, Gears of War 2 of Shaun White snowboarding is de boosdoener.

ik hoop voor jou dat het een trial is :)

:roflol: Daar gaat je leven inderdaad.

Had je dan een leven?

Mijn stiefbroertje speelt dat ook, was jaartje geleden nog mijn account. Wel leuk spelletje, alleen time spent beats skill, beetje jammer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie dat je leven al behoorlijk verwoest is.

Icoontjes als Diablo II Lord of distruction en volgens mij heb je daar ook nog een World of Warcraft icoon al staan. Dat zijn spellen waar je behoorlijk wat tijd in kwijt raakt :roflol:

:D nee speel eigenlijk alleen maar counterstrike source af en toe, de rest raak ik niet meer aan, d2 soms voor nostalgie

en ben net gewoon wezen trainen hoor

ik heb al 10x in dit topic gekeken,dacht steeds dat het om een afscheidsbrief ging ofzo,
gaat het gewoon over een stom computer spelletje :roflol:

K'zag het vanmiddag nog in het nieuws. Mensen die uren in de rij hebben gestaan om als eerste WOW te hebben.

Terug
Naar boven