XXL Nutrition

doei leven

Geef mij maar Asheron's Call

Die mensen van Blizzard wrijven weer in hun handjes "weer een betalend slaafje voor ons imperium erbij muahahahahaaa :evil:"

Verspil je tijd hier toch niet aan, je leeft maar 1x, doe er wat nuttigs mee zou ik zeggen ;)

Ik zag het... Het begon ook weer te kriebelen maar ik heb er totaal geen zin meer in eigenlijk.

:o
mmajxv.jpg - 147427

Ruim 5000 posts in 1 jaar tijd bro... You never had a chance.

k*t spel

veel plezier met de rest van je leven

Mijn grootste tijdverspilling ooit: begonnen aan een MMORPG genaamd Lineage.

Ik zou het niet doen.

Je blijft eeuwig skinny als je eenmaal begint.

Die mensen van Blizzard wrijven weer in hun handjes "weer een betalend slaafje voor ons imperium erbij muahahahahaaa :evil:"

Verspil je tijd hier toch niet aan, je leeft maar 1x, doe er wat nuttigs mee zou ik zeggen ;)

Wat is uiteindelijk wel nuttig..? :p

ik heb zo al geen leven, ik heb dbb :o

Ik heb vroeger ook veel MMO's gespeeld. Begin er nooit meer aan. Veelste verslavend.

Ben zelf ook eens redelijk verslaafd geraakt aan een MMORPG (PristonTale). Ik weet hoe het is en dat het allemaal erg leuk kan zijn, maar uiteindelijk bereik je er niks mee en doet het je niets meer. Ik kan nu ook echt niet meer begrijpen waarom ik uberhaupt het spel leuk vond toen... :o

is dit een extension pack op de gewone wow? of kan ik als ik dit installeer direct aan het spel beginnen? of moet ik eerst de gewone wow uitspelen?

mn broer heeft m ook al denk ik :D zo even bellen wat ie er van vindt :)
ik ben er gelukkig nu al een HELE tijd vanaf, speelde ook serieus te veel (4x lvl 60 pre tbc 13 u/dag minimaal[lock vol t3 vóór 2.0]) tijdens TBC 3 chars totdat SW uitkwam gegeared, 2x vol T6 pre SW :P (dus niet complete set heden ten dage)

leuke termen trouwens voor niet-wow'ers allemaal :D

:roflol:

geen idee waar je het over hebt :p

is dit een extension pack op de gewone wow? of kan ik als ik dit installeer direct aan het spel beginnen? of moet ik eerst de gewone wow uitspelen?

je moet eerste de originele wow installeren en ook TBC expansion pack, dan pas kan je deze laatste installeren.
Je hoeft echter de eerste 2 versies niet"uitgespeeld" hebben, voor zover dat mogelijk is in wow

heel de dag stil zitten achter comp wow te spelen, altijd eten binnen bereik
1uurtje per dag opofferen om naar de sportschool te gaan

jij gaat groot worden !!

Terug
Naar boven