vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 457
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mn broer heeft m ook al denk ikzo even bellen wat ie er van vindt
ik ben er gelukkig nu al een HELE tijd vanaf, speelde ook serieus te veel (4x lvl 60 pre tbc 13 u/dag minimaal[lock vol t3 vóór 2.0]) tijdens TBC 3 chars totdat SW uitkwam gegeared, 2x vol T6 pre SW(dus niet complete set heden ten dage)
leuke termen trouwens voor niet-wow'ers allemaal![]()
). Toen ben ik server geswitched voor t3 guild, weer terug naar eerste server, gestopt door tijdgebrek door stage... en nooit meer begonnen
kon me niet meer onderscheiden ondanks dat ik in een top guild zat (A)Ben zelf ook eens redelijk verslaafd geraakt aan een MMORPG (PristonTale). Ik weet hoe het is en dat het allemaal erg leuk kan zijn, maar uiteindelijk bereik je er niks mee en doet het je niets meer. Ik kan nu ook echt niet meer begrijpen waarom ik uberhaupt het spel leuk vond toen...![]()
daaagen lang en het ging allemaal helemaal nergens over.Oh god ben er ook zwaar verslaafd aan geweest. Speelde het toen het nog maar een paar maandjes uit was, was eerste shaman met volle t1 en t2 op de server. Toen was t nog een prestatie om lucifron neer te halen! wat een tijden. Server firsts en vooral ragna en nef waren geweldig, serieuze geek scream over ts.
Stond toen hele dagen mn dikke tauren torso te showen in orgrimmar, allemaal kwijlende mensen, prachtig vond ik dat ( hier komt denk ik de drang tot bodybuilding vandaan hehe). Toen ben ik server geswitched voor t3 guild, weer terug naar eerste server, gestopt door tijdgebrek door stage... en nooit meer begonnen
![]()
ohja heb nog een poging gedaan aan tbc, zat in de beste guild van de server uiteraard maar vond er geen drol meer aan, iedereen kon te makkelijk aan gear komenkon me niet meer onderscheiden ondanks dat ik in een top guild zat (A)
Heb ik ook gespeelddaaagen lang en het ging allemaal helemaal nergens over.
Gelukkig ben ik nu enkel verslaafd aan bodybuilding en alles wat er omheen zit hehe

Dat ik nu verslaafd ben aan bodybuilding? zeker welbeste idee van mn leven

als ik daar eerder achter was gekomen had ik wel eerder gestopt eh
Als je eenmaal begonnen bent ben je hooked en binnen dat spel was het wel iets om trots op te zijn 
Dat ik nu verslaafd ben aan bodybuilding? zeker welbeste idee van mn leven
Je geeft aan dat je een gewichtheffer bent? Nogal een verschil.
Wat is trouwens zo verslavend aan dit spelletje? Onderscheid het zich ergens in ofzo? Kan dat niet echt opmaken uit bovenstaande reacties.

Je geeft aan dat je een gewichtheffer bent? Nogal een verschil.
Wat is trouwens zo verslavend aan dit spelletje? Onderscheid het zich ergens in ofzo? Kan dat niet echt opmaken uit bovenstaande reacties.

Je bent steeds kansloos beestjes aan het doodmaken enzo, niet echt tof dus![]()

lolBegin nooit aan wow ik speel het nu al 5 jaar heb 4 x level 80 chars met tier7,5 en somige Tier8 armor, gestopt met trainen en nu moddervet.