MuscleMeat

doei leven

meeste mensen hebben niet eens een leven , ze bestaan gewoon :D
OT: speel geen wow man het is TE verslavend :D door dat spel ben ik kg's in vet gegained , gelukkig heb ik deze site gevonden nadat WoW teveel werd voor mij :rolleyes:

Geeen mmorpgs meer voor mij ik speelde runescape als een bezetene en ook wow nog gespeeld tot lvl 59 dan werdiket beu

mn broer heeft m ook al denk ik :D zo even bellen wat ie er van vindt :)
ik ben er gelukkig nu al een HELE tijd vanaf, speelde ook serieus te veel (4x lvl 60 pre tbc 13 u/dag minimaal[lock vol t3 vóór 2.0]) tijdens TBC 3 chars totdat SW uitkwam gegeared, 2x vol T6 pre SW :P (dus niet complete set heden ten dage)

leuke termen trouwens voor niet-wow'ers allemaal :D

Oh god ben er ook zwaar verslaafd aan geweest. Speelde het toen het nog maar een paar maandjes uit was, was eerste shaman met volle t1 en t2 op de server. Toen was t nog een prestatie om lucifron neer te halen! wat een tijden. Server firsts en vooral ragna en nef waren geweldig, serieuze geek scream over ts.

Stond toen hele dagen mn dikke tauren torso te showen in orgrimmar, allemaal kwijlende mensen, prachtig vond ik dat ( hier komt denk ik de drang tot bodybuilding vandaan hehe :P). Toen ben ik server geswitched voor t3 guild, weer terug naar eerste server, gestopt door tijdgebrek door stage... en nooit meer begonnen :D
ohja heb nog een poging gedaan aan tbc, zat in de beste guild van de server uiteraard maar vond er geen drol meer aan, iedereen kon te makkelijk aan gear komen :P kon me niet meer onderscheiden ondanks dat ik in een top guild zat (A)

Ben zelf ook eens redelijk verslaafd geraakt aan een MMORPG (PristonTale). Ik weet hoe het is en dat het allemaal erg leuk kan zijn, maar uiteindelijk bereik je er niks mee en doet het je niets meer. Ik kan nu ook echt niet meer begrijpen waarom ik uberhaupt het spel leuk vond toen... :o

Heb ik ook gespeeld :P daaagen lang en het ging allemaal helemaal nergens over.

Gelukkig ben ik nu enkel verslaafd aan bodybuilding en alles wat er omheen zit hehe

Oh god ben er ook zwaar verslaafd aan geweest. Speelde het toen het nog maar een paar maandjes uit was, was eerste shaman met volle t1 en t2 op de server. Toen was t nog een prestatie om lucifron neer te halen! wat een tijden. Server firsts en vooral ragna en nef waren geweldig, serieuze geek scream over ts.

Stond toen hele dagen mn dikke tauren torso te showen in orgrimmar, allemaal kwijlende mensen, prachtig vond ik dat ( hier komt denk ik de drang tot bodybuilding vandaan hehe :P). Toen ben ik server geswitched voor t3 guild, weer terug naar eerste server, gestopt door tijdgebrek door stage... en nooit meer begonnen :D
ohja heb nog een poging gedaan aan tbc, zat in de beste guild van de server uiteraard maar vond er geen drol meer aan, iedereen kon te makkelijk aan gear komen :P kon me niet meer onderscheiden ondanks dat ik in een top guild zat (A)

Heb ik ook gespeeld :P daaagen lang en het ging allemaal helemaal nergens over.

Gelukkig ben ik nu enkel verslaafd aan bodybuilding en alles wat er omheen zit hehe

Je begrijpt dat je hier juist NIET trots op moet zijn;):P

Dat ik nu verslaafd ben aan bodybuilding? zeker wel :) beste idee van mn leven

Wow is gevaarlijk voor je VVM.

Dat ik nu verslaafd ben aan bodybuilding? zeker wel :) beste idee van mn leven

Je geeft aan dat je een gewichtheffer bent? Nogal een verschil.

Wat is trouwens zo verslavend aan dit spelletje? Onderscheid het zich ergens in ofzo? Kan dat niet echt opmaken uit bovenstaande reacties.

Waste of time imo...

Je kan beter ff bulken.:p

nerd.

Wat is trouwens zo verslavend aan dit spelletje? Onderscheid het zich ergens in ofzo? Kan dat niet echt opmaken uit bovenstaande reacties.

Je bent steeds kansloos beestjes aan het doodmaken enzo, niet echt tof dus:o

Ben er maar nooit aan begonnen, want ik weet dat ik er dan te veel tijd in ga stoppen :P

kheb het tijdje gespeeld maar ****ed alles op :)
iig hoop dat je plezier hebt ^^

Klopt, geen idee hoe ik eraan kom en cba om uit te zoeken hoe ik er vanaf kom :)

Wat mij vooral boeide aan het spel was het pve gedeelte. Dit hield in dat je met een groep van 40 man van across europe naar een bepaalde 'instance' ging om daar grote bosses neer te halen, die vervolgens gear dropte voor verschillende mensen... het idee is dus om een volledig set binnen te halen waardoor je sterker en sterker wordt.
Het leuke eraan was dat je voor iedere boss een andere tactiek nodig had waar iedereen zijn plek moest weten en waar iedereen op de juiste momenten de juiste handelingen moest verrichten. Als iemand dus niet oplet kan diegene het verzieken voor de rest en mag je overnieuw beginnen, om 40 man dus gemotiveerd te krijgen en precies te laten doen wat jij wilt is echt lastiger dan je denkt. Het samenwerken met een groep mensen die je steeds beter leert kennen (jaja zelfs via internet) en samen nieuwe dingen behalen is gewoon erg leuk of het nou een spel is of niet.

Ik denk dat het lastig is uit te leggen wat er nou zo leuk aan is maar dat merk je waarschijnlijk pas als je het zelf een tijdje hebt gespeeld, het is trouwens zo verschrikkelijk uitgebreid dat er altijd wel iets te doen is.

Maargoed, ik begin er niet meer aan want ik heb er geen tijd meer voor en heb me nu volledig gestort op bodybuilding. En ik ben niet iemand van half half dus keuze gemaakt eh! :P

Je bent steeds kansloos beestjes aan het doodmaken enzo, niet echt tof dus:o

Ja, dat kan, maar dat hoeft niet. Andere mensen kunnen andere interesses hebben he :)
Sommige mensen noemen zichzelf schaapie

Ach als ze me ervoor zouden betalen vooruit dan ;) . Maar nah heb het er wel mee gehad seen it all, is veel te commercieel geworden zelfs een monkey kan nu endgame raiding voltooien...

Als je het slim speelt en een beetje geluk hebt met items drops, mounts, etc. Dan verkoop je je account voor een paar ruggen. Een vriend van me heeft dit ook gedaan en was zijn account binnen een week kwijt op ebay geloof ik. Als je nagaat dat hij er wel 1000+ uur in had gestopt is het nog niet veel, maar je stopt teminste en hebt wat geld. Goede motivatie om te stoppen dan lijkt me, want je ben je poppetje toch kwijt. :D

Ik snap de verslaving niet echt. Ik had het spel een week gespeeld en vond er echt niks aan. Ik ben echt in slaap gevallen zo zaai dat ik het vond. Ik was zo'n stier geworden met warrior class en had wat quests gedaan maar daarna had ik het wel gezien.

Begin nooit aan wow ik speel het nu al 5 jaar heb 4 x level 80 chars met tier7,5 en somige Tier8 armor, gestopt met trainen en nu moddervet.

Terug
Naar boven