MuscleMeat

dollars

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Stel je gaat naar New York, kan je dan gewoon je bankkaart in een automaat steken in New York en er dollars uit laten komen?
Zoja, is dat voordeliger dan euro's handmatig omwisselen naar dollars?

ik dacht dat het overlangs veranderd was, dat je enkel nog in bepaalde europese landen geld kon afhalen met je bankkaart. Met visa kon nog wel maarja daar betaal je 10% kosten op

Ja, ik heb ook onlangs een brief gekregen dat ik met mijn kaart alleen nog maar in enkele europese landen geld kan afhalen.

• Topic Starter Topic Starter
Alleen dus nog omwisselen voortaan.

Vroeger kon je ook Franse francs pinnen in Frankrijk, dan moet dit toch ook kunnen?
Vorig jaar nog Ponden gepint in Engeland... Duzz...

Wow ziek.

burnnnnnn

edit. Ik lees net de link. Helaas.

Ik kon in london soms al moeilijk pinnen. Zou sowieso een visa/credit kaart zien te regelen.

Maestro (dus debetkaart) is niet meer bruikbaar in de VS. Als het via je creditkaart gaat zul je in rekening moeten brengen dat hier ook extra kosten voor zullen worden aangerekend.

Gewoon een VISA world-card aanvragen. Kan je ook positief op staan. Stort je voordat je gaat gewoon geld erop en knallen maar. Ik ga ook over een paar maandjes!

ik kan gewoon pinnen met mijn bankpas in oa Cyprus en Kroatië... dus weet 100% zeker dat je ook in USA kunt pinnen mits er de mastercard logo op staat:)

Zover ik weet kan je wel gewoon in de winkels pinnen met maestro, maar bij een ATM zou ik niet weten.

Pretty ****ed up om maestro betalingen gewoon maar te blokkeren. Dan ben je dus aangewezen op een creditcard waar per opname hogere kosten aan vast zitten.

Je betaalt niet extra als je met Visa/Mastercard gaat pinnen in de VS, dat is onzin. Been there done that no extra costs ;) .

Je betaalt niet extra als je met Visa/Mastercard gaat pinnen in de VS, dat is onzin. Been there done that no extra costs ;) .

Zelfde kosten als je hier geld opneemt met een cc, pinnen is een ander verhaal. Geld opnemen met een CC kost hoe dan ook geld.

Terug
Naar boven