MuscleMeat

Dominique de Vries, RIP

Latin spirit

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Groot was de schrik, toen ik tijdens mijn training Dinsdag jongstleden aangesproken werd door een vriend van me, die vertelde dat een meisje uit de sportschool waar ik af en toe wel eens leuk mee praatte, vermist werd in Thailand. Dominique de Vries heet ze, een aardige spontane meid van 17, die net het fitnessen had ontdekt.

Erg geintresseerd was ze altijd in mijn bodybuilding levensstijl en ze wilde dan ook altijd van alles weten over voeding en training. Ik kende haar niet heel goed, het bleef gewoon altijd gezellig bij een babbeltje.

Dan schrik je toch wel even, als je hoort dat iemand uit jouw omgeving betrokken is bij de gruwelijkheden die op dit moment gaande is aan de andere kant van de wereld. Het is in ene zo dichtbij!

Tsja en toen pas kwam de echte klap. Ik kwam vanochtend op kantoor en ging achter me computer even het laatste nieuws bekijken.

En toen kwam ik dus toen mijn grote schrik het volgende artikel tegen:

Dominique de Vries geïdentificeerd
PHUKET Dominique de Vries uit Diemen, die in Thailand vermist was sinds de zeebeving van tweede kerstdag, is overleden. Dat heeft haar familie woensdag bevestigd.
Het 17-jarige meisje is woensdagochtend door het Rampen Identificatie Team (RIT) geïdentificeerd. Dominique de Vries was met haar vader, moeder en zusje op vakantie in Ko Phi Phi. Zij liggen nog in het ziekenhuis van Phuket.
Met de identificatie van Dominique de Vries komt het aantal Nederlandse doden op zeven. Ruim dertig Nederlanders worden nog vermist.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/laatstenieuws.asp

Erg groot was en is de schok na het lezen van dit artikel en via deze weg wil ik mijn medeleven betuigen aan de famillie en aan alle vrienden, kennissen en eventueel bevriende medesporters van sportschool Club Sportive in Diemen.

Rest in peace Dominique.

Michel

Dan komt het opeens toch erg dichtbij.

Triest, 17 jaar is veels te jong. :(

Damn niet best :( gecondoleerd bro...

• Topic Starter Topic Starter
ja zekerz, het doet me ook meer dan dat ik had verwacht

gecondoleerd ...

Kan ik me heel goed voorstellen, tjesus wat klote zeg.

Gecondoleerd, weet hoe het voelt. Mis ook nog een maatje die vermist is op Ko Phi Phi :(

Damn bro, gecondoleerd :( 17... veel te jong :(

Verdomme, dit is heel triest...17 jr.
Tof dat je haar op deze manier eer betuigd bro...gecondoleerd!

Gecondoleerd...17 jaar..heb er geen woorden voor

Sterkte ermee

Jugger

erg sad allemaal, het was een mooie meid

Naga zei:
Verdomme, dit is heel triest...17 jr.
Tof dat je haar op deze manier eer betuigd bro...gecondoleerd!

dank je wel kerel, kijk ik was niet bevriend met haar, toch als het zo dichtbij komt raakt het je op een bepaalde manier. je ziet haar weer zo trainen en hoort haar stem voor je en dan realiseer je je dat dat nooit meer zal gebeuren.

en dit is mijn manier van medeleven betuigen.

Latin spirit zei:
laten we er het beste van hopen voor je maatje en voor jou, veel succes vriend

Dank je, heb me er al mee verzoend dat hij er niet meer is. Helaas, maar degenen die op Ko Phi Phi vermist zijn hadden weinig kans.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn vriendin (Melissa Hofland) is ook nog steeds vermist.

EricR zei:
Dank je, heb me er al mee verzoend dat hij er niet meer is. Helaas, maar degenen die op Ko Phi Phi vermist zijn hadden weinig kans.

Het is allemaal triest bro :(, als je hoort dat er mensen uit nederland zijn overleden dan gaat dat eigenlijk je ene oor in en je andere uit. Maar wanneer het een beeld en een plaatje krijgt dan zie je eigenlijk pas echt in dat er een leven weggevaagt is :(.

EricR zei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

echt afschuwelijk :( laten we er maar het beste van hopen!

eduardjanssen zei:
Het is allemaal triest bro :(, als je hoort dat er mensen uit nederland zijn overleden dan gaat dat eigenlijk je ene oor in en je andere uit. Maar wanneer het een beeld en een plaatje krijgt dan zie je eigenlijk pas echt in dat er een leven weggevaagt is :(.

klopt kerel, echt ongelooflijk

gecondoleert man, kan begrijpen dat het je wat doet.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven