AndroidHealthClinic

Dominique de Vries, RIP

De vader/moeder/zusje van Dominique zijn ook op tv geweest, een paar dagen na de ramp. Ze lagen in het ziekenhuis en waren natuurlijk ongerust, maar wilden en konden de hoop nog niet opgeven. Nu hebben ze dan uitsluitsel.

Herken haar van de foto. Verschrikkelijk voor hen.

Latin Spirit sterkte!

Eric, jij ook veel sterkte bro!

Latin spirit zei:
klopt kerel, echt ongelooflijk

dat dacht ik gister dus dan krijgt het 17 jarige meisje uit diemen een naam en gezicht.
En dan komt het toch echt wel dichtbij voor je iig sterkte man. :(

Gecondoleerd.. sprakeloos :(

Veel sterkte gewenst bro

damn bro, gecondoleerd. 17 is veelste jong.

Sterkte aan iedereen die mensen kent/heeft gekend die bij de ramp zijn getroffen.

• Topic Starter Topic Starter
Splendid zei:
De vader/moeder/zusje van Dominique zijn ook op tv geweest, een paar dagen na de ramp. Ze lagen in het ziekenhuis en waren natuurlijk ongerust, maar wilden en konden de hoop nog niet opgeven. Nu hebben ze dan uitsluitsel.

Herken haar van de foto. Verschrikkelijk voor hen.

Latin Spirit sterkte!

Eric, jij ook veel sterkte bro!

dank je wel vriend, zoiets hoorde ik al. ik heb het niet gezien.

Gecondoleerd bro! Ik ben er stil van geworden...........

Laatst bewerkt:
Dat is best eng...zo is het mijlen ver van je bed, zo is staat het naast je...:(

Gecondoleerd en sterkte aan de familie, vrienden en de rest!

WTF....

gecondoleerd

:(

Gecondoleerd.. Echt verschrikkelijk, zoiets is gewoon ondenkbaar. Nog steeds kunnen veel mensen en ook ik het gewoon niet bevatten. :(

Gecondoleerd bro!

Ik ken het gevoel.
Zo komt het inderdaad dichtbij, sta je in 1x stil hoe kwetsbaar je eigenlijk bent, het is zo gebeurt met je!

Maar 17 jaar man, echt erg!

Sterkte d'r mee, en de familie, en EricR!

Wat kan ik zeggen.... Sterkte! :(

Vriendin van me kende d'r ook, woon zelf ook vlakbij Diemen. Sterkte toegewenst aan de nabestaanden.

Pff, dit zijn de mindere berichten. Good luck!

dank jongens bij deze voor al jullie medeleven

Wat had je d'r nog veel kunnen bijbrengen...misschien zouden jullie samen gaan trainen...misschien, misschien, je gaat je allerlei dingen in je hoofd halen, een alternatieve route uitstippelen voor haar leven áls-ze-maar-niet-daar was.
Sterkte kerel, het voelt raar, ik weet het.

Prachtig vakantie-eiland, Ko PhpPhi is waar The Beach werd opgenomen.
Kijk in de Nieuwe Revu voor een reportage van een jourmalist di er deze week is geweest.
Áls je er trek in hebt...:(

DBC01 zei:
Wat had je d'r nog veel kunnen bijbrengen...misschien zouden jullie samen gaan trainen...misschien, misschien, je gaat je allerlei dingen in je hoofd halen, een alternatieve route uitstippelen voor haar leven áls-ze-maar-niet-daar was.
Sterkte kerel, het voelt raar, ik weet het.

Prachtig vakantie-eiland, Ko PhpPhi is waar The Beach werd opgenomen.
Kijk in de Nieuwe Revu voor een reportage van een jourmalist di er deze week is geweest.
Áls je er trek in hebt...:(

inderdaad kerel, dat gaat vaak door me hoofd heen. en ook het idee hoe ze overleden is, ik word der al weer naar van als ik er aan denk.

ik vind het wel interessant om een keer door te nemen, misschien volgende week.

Vreselijk, dit zijn van die momenten dat je er even stil bij moet staan hoe betrekkelijk het leven is. We zeggen allemaal wel eens luchtig dat je morgen onder de tram kan komen, maar nu realiseer je je dat wat beter.

rip

gecondoleerd en sterkte voor alle familie en betrokkenen :(

Geconcoleert.. zulks nieuws is niet leuk om te horen.. :(

verschrikkelijk R.I.P. en gecondoleerd ook aan haar familie

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven