- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer je veel HD materiaal binnentrekt schakel je idd best over. Toch vind ik de nieuwe limieten van die Shakes best nog wel meevallen.
200Gb tijdens nachtsurfen aan 25MB/s is niet nix.
Natuurlijk kan je met Dommel aan 4,6MB nog steeds 1,2Tb/maand downloaden als je 24/7 download, maar de vraag is of dit nodig is natuurlijk![]()
Bij andere providers moet je je bij een derde partij aanmelden voor usenet.
Wij zaten hier thuis op dommel. Maar ondanks dat we hevige downloaders zijn, zijn we toch naar Telenet overgestapt. We wonen redelijk afgelegen en ADSL2 profielen zijn hier in de verste verte niet beschikbaar dus dan maar naar Telenet op een 20mbit profieltje. (Of 25 ? i forgot)
We kunnen nu 45gb downloaden wat wel weinig is vergelijken met mijn oude limiet bij dommel. Maar ik probeer alles na 24u te downloaden zodat het maar voor de helft telt.
Zalige bij dommel is wel dat je automatisch nieuwsgroepen hebtBij andere providers moet je je bij een derde partij aanmelden voor usenet.
Als de snelheid geen probleem voor je is dan moet je zeker bij dommel bijven
En over die nieuwe limieten van telenet : "Het volume van het internetabonnement ExpressNet XL, dat meegeleverd wordt in een aantal shakes, stijgt van 30 GB naar 45 GB. Ook de uploadsnelheid stijgt van 512 kbps naar 1 Mbps. Wie een shake heeft waar Turbonet XL inbegrepen is, ziet de uploadsnelheid stijgen van 1 Mbps naar 1,25 Mbps"
Is nog redelijk recent dit nieuws

Kijk even op de website van TelenetWat bedoel je met de nieuwe limieten van die shakes? Ik heb met telenet maar 30gig de maand voor 45 euro. Snelheid is meer dan ok, maar de downloadhoeveelheid per maand is veel te weinig.

Ja dat moet 25Mb/s zijn ofcAls je een 200 Mbit verbinding hebt dan vind ik een limiet van 200 GB juist zeer weinig. Binnen 2.5 uur ben je door je limiet heen. (mits je uiteraard met de volle snelheid kunt downloaden)
Al neem ik aan dat die 25 MB/s een foutje is?![]()
Ik weet niet hoever men in NL staat op dat gebied maar in BE is 25Mb momenteel nog steeds het snelste dat er te krijgen is voor de gewone thuisgebruikers 
Ik gebruik Cryptload voor men RS links.
Ja dat moet 25Mb/s zijn ofcIk weet niet hoever men in NL staat op dat gebied maar in BE is 25Mb momenteel nog steeds het snelste dat er te krijgen is voor de gewone thuisgebruikers
![]()

Sweet! Ben benieuwd of dat in België ook haalbaar is voor 2050!Met een beetje geluk zou het hier in Limburg (NL) binnen een paar jaar downloaden worden @ 1 Gb/s![]()
Sweet! Ben benieuwd of dat in België ook haalbaar is voor 2050!

Jammer genoeg is telenet hier al zo goed als waardeloos, zitten op het einde van een lijn, dus vrees ik helemaal voor een ADSL2-verbinding.

Kijk even op de website van Telenet
De zwaarste shakes abonnementen kosten €70-75.
Je hebt dan Digitale HD TV, telefonie en internet aan 25Mb/s down met een limiet van 100GB. Gebruik een downloadmanager die enkel 's nachts download en je haalt gemakkelijk 200GB per maand.
Zeker niet ongelimiteerd maar toch al een pak beter dan 30GB.
Ja dat moet 25Mb/s zijn ofcIk weet niet hoever men in NL staat op dat gebied maar in BE is 25Mb momenteel nog steeds het snelste dat er te krijgen is voor de gewone thuisgebruikers
---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------
Ik gebruik [Link niet meer beschikbaar]voor men RS links.
Niet volledig bug-free en misschien ook niet de gemakkelijkste maar je kan er wel alles mee.
De anti-captcha bot wordt ook geregeld ge-update. Handig bij Megaupload.

Dat middenste shakesabonnement ziet er wel heel interessant uit. Met 45 gig hoop ik wel toe te komen, is toch al 15 gig de maand zo meer, de helft dus, en ik ga dan nog meer snachts proberen te downloaden met die Cryptload.
Heb het net geïnstalleerd. Handig spul![]()
Wacht maar tot die limieten ooit afgeschaft worden in België! (ik download zelf niet 24/7 en zit toch gemiddeld aan zo'n 250-300 GB per maand. Met 45 GB zou ik het dus echt niet redden.)
Mijn max is 1,2TB aangezien ik maandelijks niet meer uit men lijn kan halen als ik 24/7 download
Als je die boostpack erbij neemt kan je ongelimiteerd downloaden. Is wel een extra kost van €5
In Nederland hanteert men doorgaans een FUP (fair use policy), wat eigenlijk gewoon neerkomt op kunnen downloaden wat je wilt. (ik heb nog nooit een melding gehad over teveel downloaden, noch ken ik iemand die zo'n melding heeft gehad)