Fitness Seller

done

-

Laatst bewerkt:
Meeste zaken die je daar noemt zijn "klein bier" vergeleken met zaken waar echt op valt te bezuinigen maar wat dan net zaken zijn die de beter bedeelde hogere middenklasse liever niet aangepakt ziet worden of andere verbanden met het bedrijfsleven hebben.

Ik dacht dat HardcoreNL dood was, wat is dit?

Laatst bewerkt:
Als je geen geld voor Afghanistan wil, steun je overigens het verkeerde kabinet HardcoreNL (hoewel de PVV tegen is). Volgens mij snap je ook niet waarom er ontwikkelingshulp wordt gegeven, het is niet zo simpel als jij het laat blijken. Maar die neiging heb je wel vaker, om dingen te simplificeren en nuance achterwege te laten.

-

Laatst bewerkt:
Ik steun niks alleen mezelf. Voor de rest is het weer een post waar je om bekend staat, veel onzin.
Wilders heeft veel werk aan de winkel in dit land.

:roflol:

Het is zulke onzin, dat je er niet inhoudelijk op ingaat, toch? Dat je dat niet doet, heeft niets te maken met dat je eigenlijk geen goed antwoord weet.

Laatst bewerkt:
Ik was even vergeten dat HBO-ers enquetes maken en dat MBO-ers ze afnemen.

---------- Toegevoegd om 13:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

Ik steun niks alleen mezelf. Voor de rest is het weer een post waar je om bekend staat, veel onzin.
Wilders heeft veel werk aan de winkel in dit land.

We stropen de mouwen op, en kammen onze felblonde haren naar achter. Arbeiten!

HardcoreNL is dan wel weer heel consistent in het ongelijk geven van anderen met als argument 'je hebt ongelijk'. Dat dan weer wel. zijn ideeën veranderen keer op keer maar de argumentatie blijft afwezig. Of je moet jij-bakken zonder basis als argumentatie willen zien.

Nog extremer zelfs. Het verweer is "het is weer onzin, waar je om bekend staat". Meer heeft hij helaas niet in te brengen en hij denkt dat dit afdoende is om een discussie te "winnen".

-

Laatst bewerkt:
De aanhalingstekens zijn je blijkbaar totaal ontgaan? Over verstarde meningen gesproken: weet je nog hoe jij in elke discussie met je cijfertjes aan komt draven, keer op keer opnieuw? Met de bewering dat hoe jij er tegenaan kijkt een verbetering is, zonder dit te nuanceren geef je ook al aan dat je zelf star bent in je mening. Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? Iedere post van je geeft nieuwe raadsels.

Leuk hoe je iedere post afsluit met een stukje over wat Wilders moet en gaat doen, je laat de propaganda machine goed draaien! En dat komt dan van iemand die beweert alleen zichzelf te steunen. Erg vreemd hoor.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook een tijdje gedacht dat het raadsels waren, toen dacht ik trollen, maar ik ben er inmiddels van overtuigd dat we te maken hebben met een gemankeerde geest die soms nog clever genoeg is om zichzelf als troll te profileren.

Dit topic is ook niet zonder enige ironie, Moraalridder die ongetwijfeld op een resultaat hoopt dat kritisch is voor het rechts kabinet, en de enige die de enquete ook echt ingevuld heeft is een die hard Wilders fanboy.

-

Laatst bewerkt:
"star staat niet in mijn woordenboek" :roflol:

Daar zit ergens ook wel een sterke kern van waarheid in, je komt niet over als iemand met veel zelfkennis.

Star staat niet in mijn woordenboek. Ik sta open voor de kijk van andere op zaken, jammer genoeg zijn die meestal minder dan mijn eerder gevormde standpunt. Jij wilt de cijfers omzeilen door allemaal smoesjes te bedenken voor een misdadiger. Ja de ouders zijn gescheiden, de hond is pas overleden. Een misdaad is een misdaad en daar wordt je voor gestraft. Diversiteit ok, normen en waarden overschrijden ondenkbaar.

Dit is een mooi voorbeeld van hoe je duidelijk -niet- verstard bent.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Dit topic is ook niet zonder enige ironie, Moraalridder die ongetwijfeld op een resultaat hoopt dat kritisch is voor het rechts kabinet, en de enige die de enquete ook echt ingevuld heeft is een die hard Wilders fanboy.

Dat zal denk ik kloppen vanuit zijn persoonlijke voorkeuren, maar als hij voor zijn opleiding een enquete laat invullen, dan denk ik dat Moraalridder een bepaalde mate van objectiviteit in acht zal nemen.

-

Laatst bewerkt:
Je redenering gaat te snel kprophecy

Ik zie niet in waarom mijn redenering te snel gaat, aangezien de dingen die je opsomt juist een blijk geven van het niet openstaan voor andere meningen en andere methoden van aanpak. Kun je me dan uitleggen waarom dit te snel is, "HardcoreNL"? Dan bedoel ik met argumenten, waarbij je "nee het klopt gewoon niet" niet als valide argument moet beschouwen.

Terug
Naar boven