XXL Nutrition

done

Ingevult en verzonden per PM.

(En ik stem geen PVV).

Laatst bewerkt:
HardcoreNL, ik wacht nog steeds op een antwoord, of ben je weer plotseling gestorven?

-

Laatst bewerkt:
Maar niemand kan je voor "een volle 100 procenten" overtuigen, of voor zelfs maar een aantal procenten. Verklaar je dat door te zeggen dat je gewoon altijd gelijk hebt?

-

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je nog nooit iemand hier weten te overtuigen Hardcore, zelfs mensen van dezelfde politieke geaardheid kunnen er volgens mij geen touw aan vastknopen.

De schaarse keren dat het voorkomt is het meestal omdat ik met een een of ander onbelangrijk onderwerp ga mee zitten neuzelen en eigenlijk niet genoeg geïnformeerd was maar gewoon lekker wilde mekkeren, ook wel eens leuk, draaien en draaien tot de ander gek wordt.

Zou het niet kunnen dat je vaak slecht geïnformeerd bent, inclusief "belangrijke" onderwerpen en dat je dat zelf niet zo goed door hebt?

-

Laatst bewerkt:
3 maart komt de evaluatie. Het essay over mijzelf weegt mee in de eindbeoordeling. Daarvoor eis ik een onmiddellijke stop op het commentaar geven op mijn toonzetting of vorm, deze mag alleen nog maar inhoudsgericht zijn, dank u.

Probeer je nu subtiel te impliceren dat je argumenten steekhoudend zijn? :rolleyes:

-

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je nog nooit iemand hier weten te overtuigen Hardcore, zelfs mensen van dezelfde politieke geaardheid kunnen er volgens mij geen touw aan vastknopen.

Dit komt mij enigszins bekend voor.
Zag bij Pauw en wittemand Hero brinkman een discussie voeren met een legerofficier over de terugkeer naar afghanistan. De legerofficier was evident voor en brinkman natuurlijk tegen.
Nou ben ik ook tegen, om het simpele feit dat ik Denk dat we daar gewoon moeten opt*fen en het totaal geen nut heeft, met welke vredesmissie dan ook.
Nou hoorde ik dus die brinkman actie voeren voor een standpunt dat ik zelf aanhing. Maar plotsklaps veranderde ik van mening en niet enkel omdat het brinkman was, maar omdat zijn manier van discussie voeren zo belachelijk en repulsief was ik me op geen enkele manier kon identificeren met de punten die hij aanhaalde in de discussie.

Mijn opinie is dat HardcoreNL ditzelfde effect heeft op mensen met hetzelfde standpunt als hijzelf.
hardcoreNL wordt daarbij een beetje hetzelfde als Italië, bij een oorlog hoop je dat hij zich aansluit bij de tegenpartij.

Ik vind die Brinkman ergens wel een sympathieke gast. Is zo'n beetje de enige PVV'er die om zichzelf kan lachen en over zaken kan praten vanuit zijn persoonlijke overwegingen zonder teveel in het keurslijf van Wilders te blijven. Neemt zichzelf niet altijd te serieus en lijkt een bepaalde mate van relativeringsvermogen in huis te hebben.

Laatst bewerkt:
Ja ach, je kan van een politieman misschien ook niet verwachten dat hij een discussie kan voeren op basis van feiten ipv emoties en ondrbukgevoelens.

“Wat grappig dan dat meningen zo kunnen verschillen, hé? Wij hebben een iets andere visie hierop. Ja, dat klopt, wij zeggen níet doen, maar wel om de volgende redenen. Laat ik voorop stellen dat het welzijn en het onderwijs van de jeugd in het algemeen in Nederland en ook de Almeerse jeugd ons zeer aan het hart gaat. Laten we dat even buiten kijf houden.

Maar wat wij hier echter zien is dat die toch wel subsidieverslaafde NPS met het geld van de Nederlandse burger de klimaathysterie in de hoofdjes van die kinderen probeert te stampen. Wij vinden dat toch wel hersenspoeling. Een beetje het linkse gedachtengoed dat er in gestampt wordt. Wij twijfelen er dan ook niet aan, aangezien de NPS er de initiatiefnemer van is, dat het Klokhuis ook gebruikt zal worden om de multiculturele geloofsbelijdenis aan zesjarigen te prediken. Nou goed, en dat eigenlijk allemaal over de rug van onze Almeerse kinderen. Als je al een huis neer wilt zetten dat educatief moet worden, leer ze dan eigenlijk een beetje wat de Islam voor invloed op onze samenleving heeft (…) Het is dezelfde omroep als die Kinderen voor Kinderen liedjes laat zingen waarin zevenentwintig keer Allah Akbar voorkomt!”

http://lsdimension.wordpress.com/2011/01/06/pvv-almere-haalt-sloophamer-door-klokhuis/

De PVV Almere in de bocht aangaande een duurzaamheids initiatief dat vooral gericht is op kinderen. Veel triester kan het niet worden, maar ik verwacht eigenlijk wel dat de PVV zich nog een keer gaat overtreffen in triestheid.

3 maart komt de evaluatie. Het essay over mijzelf weegt mee in de eindbeoordeling. Daarvoor eis ik een onmiddellijke stop op het commentaar geven op mijn toonzetting of vorm, deze mag alleen nog maar inhoudsgericht zijn, dank u.

heerlijk :roflol: heb je trouwens al een vriendinnetje, hardcoreNL?

Vragenlijst

1 wat is uw geslacht?
o man
o vrouw

2 Wat is uw geboortejaar?
1991

3 Bent u in Nederland geboren?
o ja
o nee

4 Is een van uw ouders geboren in het buitenland?
o ja
o nee

5 In welke categorie deelt u de hoogste opleiding in waarvan u een diploma heeft gehaald?
o Lager onderwijs
o Lager voortgezet onderwijs, lager beroepsonderwijs (VMBO)
o Middelbaar voortgezet onderwijs (HAVO, VWO), middelbaar beroepsonderwijs (MBO)
o Hoger onderwijs (HBO, WO)

6 Heeft u bij de afgelopen verkiezingen gestemd?
o Niet gestemd
O Wel gestemd

7 Op welke partij heeft u bij de afgelopen Tweede Kamer verkiezingengestemd?
o SP
o GL
o PVDA
o D66
o CDA
o CU
o SGP
o PvdD
o VVD
o PVV
o TON
o Blanco

8 Hieronder staat een aantal politieke partijen. We zouden graag van u weten of u ooit op deze partijen zult stemmen.

a. Denkt u dat u ooit VVD zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja
O Ik ken deze partij te weinig

b. Denkt u dat u ooit PvdA zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

c. Denkt u dat u ooit GroenLinks zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

d. Denkt u dat u ooit D66 zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

e. Denkt u dat u ooit PVV zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

f. Denkt u dat u ooit op het CDA zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

g. Denk u dat u ooit op de SP zult stemmen?
O Nee
O Misschien
O Ja

9 In welke mate heeft u vertrouwen in het Kabinet Rutte-I?
o Heel veel vertrouwen
o redelijk veel vertrouwen
o neutraal
o weinig vertrouwen
o heel weinig vertrouwen

10 In welke mate heeft u vertrouwen in de Tweede Kamer?
o Heel veel vertrouwen
o neutraal
o weinig vertrouwen
o heel weinig vertrouwen

11 In hoeverre heeft u vertrouwen in het functioneren van de Nederlandse democratie?
o Heel veel vertrouwen
o neutraal
o weinig vertrouwen
o heel weinig vertrouwen

12 In welke mate heeft u vertrouwen in politieke partijen?
o heel veel vertrouwen
o neutraal
o weinig vertrouwen
o heel weinig vertrouwen

13 Hoe zou u de PVV indelen op een schaal van 1 tot 10, waarbij 1 links is en 10 rechts?
O 1 heel erg links
o 2
O 3
O 4
O 5
O 6
O 7
O 8
O 9
O 10 heel erg rechts

14 Waar zou u zichzelf indelen op een schaal van 1 tot 10, waarbij 1 links is en 10 rechts?
O 1 heel erg links
o 2
O 3
O 4
O 5
O 6
O 7
O 8
O 9
O 10 heel erg rechts

In hoeverre bent u het eens met de volgende stellingen

15 De PVV levert een nuttige bijdrage aan het integratiedebat.
o helemaal mee eens
o mee eens
o neutraal
o niet mee eens
o helemaal niet mee eens

16 De politieke steun van PVV aan Kabinet Rutte-I heeft bij mij geleid tot meer vertrouwen in de PVV.
o helemaal mee eens
o mee eens
o neutraal
o niet mee eens
o helemaal niet mee eens

17 Wat vindt u de belangrijkste politieke vraagstuk op dit moment?
O Milieu
O AOW/ pensioenen
O Integratie/ Immigratie
O Onderwijs
O Woningmarkt (hypotheekrente, woningtekort)
O Anders, namelijk kredietcrisis/bezuinigen

Terug
Naar boven