Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ik weet dat dit hier niet thuishoort..maar omdat de Topicstarter bij zijn melk de eiwitjes en carbs meetelt zou ik graag willen weten of ik bij melf (0%) de eiwitten en carbs mee mag tellen?
Dus als ik 2 liter melk drink krijg ik 90 carbs binnen en 70 Eiwitjes? Zijn dit de juiste?
Ja ***wat denk je zelf?? Dit mag niet eens pure logica heten..
Kerel een beetje rustig he.. Je hebt het hier niet tegen je londsdale vriendjes. Ik stel een normale vraag en verwacht hier ook een normaal antwoord op.
Lonsdale vriendjes? Lol, waar gaat dit nu weer over.
Denk gewoon eens logisch na man. Je geeft ZELF al het antwoord in jou reply...
Luister... Ik word gewoon niet graag uitgescholden hier voor wat dan ook. Dat heeft met respect te maken. Ik bedoel mijn opmerking over die londsdale vriendjes heeft net zo min te maken met mijn vraag als jouw initiele reply.
Dat was ook de reden dat ik ff boos werd.
Ik heb respect voor wat je hebt bereikt (hoe je eruit ziet op je foto's) maar ik zou jou geen denigrerend commentaar geven als jij een vraag zou stellen die in mijn ogen relatief simpel is.
Ik wil gewoon weten of je de voedingswaarden welke in melk zitten mag meetellen in je calorieberekening.
Ik heb voordat ik mijn vraag stelde hier gezocht en vele uiteenlopende MENINGEN gevonden en geen concrete feiten.
Dus vandaar mijn vraag ;-)
" 
Luister... Ik word gewoon niet graag uitgescholden hier voor wat dan ook. Dat heeft met respect te maken. Ik bedoel mijn opmerking over die londsdale vriendjes heeft net zo min te maken met mijn vraag als jouw initiele reply.
Dat was ook de reden dat ik ff boos werd.
Ik heb respect voor wat je hebt bereikt (hoe je eruit ziet op je foto's) maar ik zou jou geen denigrerend commentaar geven als jij een vraag zou stellen die in mijn ogen relatief simpel is.
Ik wil gewoon weten of je de Carbs welke in melk zitten mag meetellen in je calorieberekening.
Ik heb voordat ik mijn vraag stelde hier gezocht en vele uiteenlopende MENINGEN gevonden en geen concrete feiten.
Dus vandaar mijn vraag ;-)
Elke voedingswaarde moet je meeberekenen in je calorieberekening. Waarom zou je carbs uit melk niet mee moeten rekenen in je schema?? Dat is net zoiets als; "Ik heb 80 kilo schijven aan mijn olympische stang hangen. Druk ik nou 80 of 100..? Moet je de stang meerekenen"
![]()
Het is wel echt een vraag die menig basisschool leerling nog goed zou beantwoorden