MuscleMeat

Door omstandigheden gestopt, wat is wijsheid?

Mark NL

Can't stop the hunger...
Elite Member
Waardering
1
Ik heb besloten door omstandigheden na 3 weken al te stoppen met mijn kuur, deze was normaal 8 weken.
Dit bestond uit tren/testp/mast/t3, ik zou in de nakuur nog enkele weken clen gebruiken.

Aangezien ik volgende week moet blokken voor herkansingen op school, en die week daarna de herkansingen moet maken, weet ik niet wat wijs is.

Omdat het mijn 1e keer is dat ik clen gebruik, weet ik niet hoe ik hier op reageer. Handtrillingen en concentratieproblemen hoor ik veelal van mensen die clen gebruiken.
Als ik iets niet kan gebruiken deze komende 2 weken is dat het wel.

Momenteel zit ik in de 1e week van me nakuur, en als ik klaar ben met school zou ik aan de 4e week beginnen.

Wat ik van plan was, is om te wachten totdat ik klaar ben met de tentamens, en dan pas te beginnen met clen, maar graag hoor ik jullie mening hierover.

Mark

ik zou idd ook wachten,zelf al ooit clen geprobeerd en beef enorm en spierkrampen.Kreeg spierkrampen in mijn armen,dronk nogthans genoeg.zou idd het risico niet nemen

Tentamens gaan voor, dus zou wachten met die clenbuterol als je maar goed blijft eten en trainen ga je niet veel verliezen in je nakuur... ik neem aan dat dat de gedachte erachter is?

• Topic Starter Topic Starter
ik zou idd ook wachten,zelf al ooit clenbuterol geprobeerd en beef enorm en spierkrampen.Kreeg spierkrampen in mijn armen,dronk nogthans genoeg.zou idd het risico niet nemen

Mijn gedachte dus ook :)

Tentamens gaan voor, dus zou wachten met die clenbuterol als je maar goed blijft eten en trainen ga je niet veel verliezen in je nakuur... ik neem aan dat dat de gedachte erachter is?

Idd, dat is de gedachte.
Maar is goed, ik wacht wel gewoon lekker tot alles achter de rug is.

Thanx :D

Verstandige keuze! En veel succes met de examens!

je gebruikt tenminste je verstand, nice bro', sucses met je examens :thumbs: en natuurlijk ook met je gains ;)

vlug die spuit test erin doen om de cortisol aanmaak door stress tegen te gaan..
dits niet helemaal een grapje..als je tijdens tentamens erg last hebt van stress (en dit negatief uit in bv vaalangst)..dan kan je echt beter die spuit erin doen...door die 3 weken heeft je lichaam meer cortisol in zich door de 'grote' hoeveelheid AS...als je dr dan mee stopt kan dit hoge niveau cortsol extra voor spierafbraak zorgen

De clenbuterol is voor spierbehoud voor het bezetten van de receptoren neem ik aan?
Dan is 80 mcg genoeg.
Schaf taurine aan en je merkt niet eens dat je wat gebruikt.

Laatst bewerkt:
vlug die spuit test erin doen om de cortisol aanmaak door stress tegen te gaan..
dits niet helemaal een grapje..als je tijdens tentamens erg last hebt van stress (en dit negatief uit in bv vaalangst)..dan kan je echt beter die spuit erin doen...door die 3 weken heeft je lichaam meer cortisol in zich door de 'grote' hoeveelheid AS...als je dr dan mee stopt kan dit hoge niveau cortsol extra voor spierafbraak zorgen

Tijdens tentamens heb ik weinig last van vaalangst oid, dit is ook niet de reden dat ik gestopt ben.
De thuissituatie zorgde de afgelopen 3 weken voor de nodige rommelingen, waardoor ik niet goed kon eten/trainen en slapen.
Dit is nu allemaal weer verholpen, maar omdat ik dat niet van te voren wist heb ik toen besloten om te stoppen.
Ik kan me nu rusitg op de tentamens storten, en dan pak ik het v/d winter wel weer eens op.

Begrijp jouw helemaal klaas, maar de reden was iets anders.

Tijdens tentamens heb ik weinig last van vaalangst oid, dit is ook niet de reden dat ik gestopt ben.
De thuissituatie zorgde de afgelopen 3 weken voor de nodige rommelingen, waardoor ik niet goed kon eten/trainen en slapen.
Dit is nu allemaal weer verholpen, maar omdat ik dat niet van te voren wist heb ik toen besloten om te stoppen.
Ik kan me nu rusitg op de tentamens storten, en dan pak ik het v/d winter wel weer eens op.

Sterkte Mark,
en sucses met je examen.
(kan je geen advies over je stacks geven omdat ik daar geen verstand van heb);)

yep situatie is idd anders..sccs met je tentamens

Ik heb besloten door omstandigheden na 3 weken al te stoppen met mijn kuur, deze was normaal 8 weken.
Dit bestond uit trenbolone/testp/mast/t3, ik zou in de nakuur nog enkele weken clenbuterol gebruiken.

Aangezien ik volgende week moet blokken voor herkansingen op school, en die week daarna de herkansingen moet maken, weet ik niet wat wijs is.

Omdat het mijn 1e keer is dat ik clenbuterol gebruik, weet ik niet hoe ik hier op reageer. Handtrillingen en concentratieproblemen hoor ik veelal van mensen die clenbuterol gebruiken.
Als ik iets niet kan gebruiken deze komende 2 weken is dat het wel.

Momenteel zit ik in de 1e week van me nakuur, en als ik klaar ben met school zou ik aan de 4e week beginnen.

Wat ik van plan was, is om te wachten totdat ik klaar ben met de tentamens, en dan pas te beginnen met clenbuterol, maar graag hoor ik jullie mening hierover.

Mark

De sides van clen nemen bij mij zeer snel af; mijn raad;

langzaamaan je dosis verhogen tot de gewenste dosis;
het trillen van mijn handen ed gaat weg na twee tot vier dagen...

dus je kan makkelijk met de clen beginnen en geen sides meer hebben tegen dat je examens moet afleggen...

De sides van clenbuterol nemen bij mij zeer snel af; mijn raad;

langzaamaan je dosis verhogen tot de gewenste dosis;
het trillen van mijn handen ed gaat weg na twee tot vier dagen...

dus je kan makkelijk met de clenbuterol beginnen en geen sides meer hebben tegen dat je examens moet afleggen...

Ik moet deze hele week al leren, en heb dus geen zin in eventueel mogelijke sides.
Sorry, echt ik waardeer je raad, maar volg het niet op.
Ik moet me echt concentreren op deze toetsten, en ben al snel afgeleidt, dus moet echt ff me koppie erbij houden.

Terug
Naar boven