MuscleMeat

doorgaan of stoppen ?

AAJ

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ben begonnen met mn kuur deca/testo, het is mn 2e kuur.
ik zet 6 weken lang om de 5 dagen 2 ml deca en vanaf de 2e week 1 ml testo erbij.
nu heb ik het gevoel dat de testo die ik heb fake is maar mischien had ik er ook wel meer van verwacht, ik merk er namelijk niks van.
heb hiervoor 6 weken deca/diana gedaan maar had bij de diana het zelfde en denk ook dat die fake was.
ik merk en zie wel een groei, heb er nu 4 kilo maar denk dat allen door de deca komt.
heb deca van norma hellas en testo van galenika, het ziet er wel goed uit en kan er op het net niet veel over vinden.
ik voel 2 dagen na het zetten van de testo nog de spuit plek.
moet ik nou doorgaan met de testo of alleen verder gaan met de deca?

• Topic Starter Topic Starter
er staat een foto van de testo die ik heb bij pics.
testosteron depo - ICN Galenika

lijkt mij met die dosis die je neemt dat de gains die je opschrijft 4 kilo redelijk voor de dosis die je neemt.
bij testo en dk duurt het wat langer voordat je resultaat ziet omdat het langzaam werkende esters zijn en je testo dosis is relatief laag, maar ik weet dan ook niet wat je in het verleden hebt gebruikt.
wacht gewoon tot aan eind van je kuur en misschien valt het allemaal wel mee.

het ligt natuurlijk voor een deel aan de dosis die je neemt en de combinatie met GOEDE voeding en HARD trainen.
veel beginners verwachten teveel van AAS en denken dat ze vanzelf groeien door de spuit!
de norma hellas worden minder gefaked dan de organon dk,s , maar als het goed is moet je het logo van de fabrikant aan de binnenkant van het flesje zien.
op diverse sites staan goede afbeeldingen van de echte.
van de testo van galenika weet ik eerlijk gezegt niet veel dus kan ik je daar niks over zeggen.

he pipo bedankt voor je advies ik denk dat ik toch maar door ga met de kuur.
met het trainen gaat het goed maar ik denk dat mn voeding beter kan, stukken beter eigenlijk dus daar zal het wel aan liggen en ik zit ook nog maar in de 3e week

Gewoon de hele dag door gaan eten, elk uur of 2 uur kleine maaltijd bestaande uit koolhydraten en/of eiwitten. Doe ik ook en heb met dbol only inmiddels binnen 3 wkn meer dan 4 kg erbij gepakt.

Dboll zei:
Gewoon de hele dag door gaan eten, elk uur of 2 uur kleine maaltijd bestaande uit koolhydraten en/of eiwitten. Doe ik ook en heb met dbol only inmiddels binnen 3 wkn meer dan 4 kg erbij gepakt.

4kg netjes!

de hele dag door eten is nou net mn probleem, ik ben kok en door al dat proeven steeds is mn eetlust weg tegen de tijd dat ik echt moet eten en sla ik al snel een maaltijd over.

AAJ zei:
de hele dag door eten is nou net mn probleem, ik ben kok en door al dat proeven steeds is mn eetlust weg tegen de tijd dat ik echt moet eten en sla ik al snel een maaltijd over.

he collega,

van origine ben ik chef-kok voordat ik besloot om te kappen.
ik heb door m,n werk destijds wel veel profijt gehad omdat de koeling altijd goed gevuldt was met eiwitten en koolhydraten.
man jij hebt alles voor het oprapen en geniet ervan.
maak goeie shakes en eet lekker veel pasta en kook voldoende eitjes zodat je tussen het werk door een eitje weg kan happen.
de horeca (kok) is perfect qua voeding als je dan toch je tijd moet verdoen met werken is dat top!!!

vreet ze man :D

he pipo mag ik vragen wat je nu doet? ik wil ook kappen en zou graag de beveiliging in gaan maar ja dan moet je eerst weer leren en dat betekent geen inkomen maar heb er echt genoeg van zou niet weten wat ik anders moet.
maar over die volle koeling kan ik mee praten das altijd makkelijk........

Ja mij zie je geen ei koken of kipfilet bakken tijdens mn werk, ik heb helaas niet die mogelijkheid anders had ik t wel geweten.

Je Galenika test zou goed moeten zijn; heb nog geen fakers ontdekt en ik heb ze in mijn laatste drie kuren gebruikt; topspul, kan niet anders zeggen.
Ik denk dat je te weinig eet en dat is echt zonde. Probeer naast dat beroeps-proeven ook wat proteinerijke spullen te zetten uit de keuken, perfecte gelegenheid!

Je kunt de beveiliging in en meteen een baan krijgen; Stap één is: je gaat werkend leren bij een beveiligingesbedrijf dus als je na 2-3 weken door de keuring heen bent krijg je een beveiliegingspas die een jaar geldig is en kun je aan de slag.
In dat jaar moet je dan wel je diploma halen anders ben je je pas kwijt.

Succes.

Terug
Naar boven