MuscleMeat

dope

jesus

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben wielrenner en heb me hier toegevoegd om wat meer te weten te komen over doping. Wat ik me afvraag is hoe je je een bepaalde periode kan prepareren zonder dat er na bv 2weken ng wat valt op te sporen en wat je dan kan nemen.
Iemand die kan helpen?

Greets

Je moet even in de goede sectie van het forum gaan kijken, is voldoende informatie te vinden in de stickies!

Succes!

welkom en post even in de aas sectie..

ja paar gesneden broden en bijen ? :D

Nog een wielrenner op doping, omg:D

Welkom trouwens, hopelijk vind je wat je zoekt...

welkom
hehe die wielrenners hahaha
ik ben een ex-wielrenner

• Topic Starter Topic Starter
Merci voe de reacties. Zeg, en beetje lachen me de coureurs, manman. :p Ma kdoe eignlik beetje vanalles, lopen en zwemmen ook, da laatste wel nie in wedstrijdverband. Just like to sport!

greets

welkom hiero :)

Hey,

nog eens mij, heb alles eens goed gecheckt en eigenlijk gaat wat het nemen van "doping" betreft alles meer naar de bodybuildingwereld toe (wat wel wat te verwachten valt aan de naam vd site te zien). Maar is er niemand die meer info heeft naar duursporten toe (voor een kuurtje van +- 3weken?
Of iemand die weet waar/bij wie ik hiervoor terecht kan?

Alvast bedankt!

Nope de AAS is hier gericht op meer massa en kracht...

KENJIE is the king op ren en triath gebeuren!

Merci zeg!

Jaja, de detectietijden heb ik ondertussen gevonden. Echt die site hier is een openbaring, kvint echt tof!

En indien er nog mensen zijn die eventueel een handje kunnen helpen, hulp is altijd welkom.;)

Greets

Terug
Naar boven