AndroidHealthClinic

Dr. Joe - 65 year old man at hammer press 600 pounds

• Topic Starter Topic Starter
:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vind de mensen die in t filmpje eraan meewerken en vol trots naar hem opkijken nog het aller zieligst ( en laat hem meedoen aan een benchcontest)

What the ****...

Nice 1/10de dips.

Ik heb echt zin om het haar van zijn hoofd af te trekken, van een ongelooflijk lelijk kapsel.

"He kijk mij...ik ben kaal boven op mijn hoofd, maar als ik er overheen kam ziet niemand het!"

Ik ... begrijp ... het ... niet.

Doet hij iets? Dit doe ik hem zelfs na ...

(Niet echt natuurlijk, maar toch, zijn rom is 10 cm?)

Toegegeven, hij danst heel goed voor een 65 jarige maar die 'lifts' van hem slaan NERGENS op. En inderdaad, de mensen die erbij zitten en hem bewonderen zijn zwaar irritant.

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Ik vind vooral de manier waarop hij van dat apparaat komt, naar de gewichten kijkt en zichzelf bad-ass vind HILARISCH :roflol:

"Want me to try more??"

no ...

en hij probeert ook zo neutraal mogelijk te kijken na elke actie om te zeggen van "dit stelt nog niks voor jongens..."

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

en op 1:12 "lockout - did you see it?"

MAN waar gaat het naartoe?

als zo'n gast bij mij in de gym trainde schopte ik hem recht de deur uit. Ten eerste is hij te dom voor kracht training, ten tweede maakt hij zo de apparatuur kapot en zichzelf en ten derde hij geeft een slecht beeld aan andere sporters.

als zo'n gast bij mij in de gym trainde schopte ik hem recht de deur uit. Ten eerste is hij te dom voor kracht training, ten tweede maakt hij zo de apparatuur kapot en zichzelf en ten derde hij geeft een slecht beeld aan andere sporters.

zon vent traint er dus bij ons.
vanochtend nog.......

was hij aant leg pressen met 240kg en partij stoer kijken omdat het obviously veel was voor hem.

goed hij gaat zitten krijgt het met de grootste moeite en met hulp van de armen uit de rust positie en vervolgens laat hij het gewoon naar beneden vallen zodat het met een noodvaart tegen de rubbers flikkert en gewoon weer omhoog stuitert.

wat van gezegd maar dat was de nieuwste trainingsmethode volgens hem dus laat ik hem maar lekker rommelen.

achteraf wel klagen dat hij last van zn rug en knieen had:roflol:

Bij ons komt ie geeneens binnen.
Ga maar naar fit for free ouwe

Waarom staat daar niemand die hem even op zijn plaats zet..

hij tilt alleen zich zelf op lijkt het wel, wat een loser

Damn, wat een volslagen belachelijk figuur, zeg.Kreeg gewoon last van plaatsvervangende schaamte bij het zien van die genante vertoning.Bah.

Hij is gewoon een patser die eigenlijk helemaal niet kan patsen.

De manier waarop de man zich voor en na zijn ''record'' gedraagt. Wat een r*tard.

Iemand die dit eens na wil doen? :P

Als hij zich normaal zou gedragen en er een beetje normaal zou uitzien dan kon ik het filmpje nog verdragen... maar dit gaat gewoon te ver. Wat een rotkop heeft die ouwe!

:oud:

maar dit kan toch niet echt zijn, wees es even serieus.. dit kan toch niet echt zijn :roflol:

Terug
Naar boven