MuscleMeat

drank/drugs onthoudings test

Het weekend komt er inderdaad aan. Ik ga lekker pintjes drinken en goed lachen samen met mijn vrienden. Misschien eens beginnen met een trappistje ofzo :lick: Lekker. Anyway, veel succes met jullie onthouding

• Topic Starter Topic Starter
normaal was het rond deze tijd al wel :bierbang:

word een lang weekend vermoed ik..

succes mannen. Tegen de tijd dat ik een week lang niks drink ben ik waarschijnlijk 'married with children'

Zucht... ik heb geplooid.
Excuses en sterkte nog voor de anderen!

Alcohol = THE DEVIL :evilnana:

Afblijven dus!

Alcohol :heart:
Wat een geluk dat ik bodybuilding doe, ik zou 3-4 dagen in de week dronken zijn :thumbs:
En de feestdagen komen eraan, lekker gezellig met zijn allen een lekker wijntje drinken. :lick:
Toch nog veel succes met jullie onthouding van alle plezier en lekkers wat het leven te bieden heeft

• Topic Starter Topic Starter
Wat een geluk dat ik bodybuilding doe, ik zou 3-4 dagen in de week dronken zijn :thumbs:
En de feestdagen komen eraan, lekker gezellig met zijn allen een lekker wijntje drinken. :lick:
Toch nog veel succes met jullie onthouding van alle plezier en lekkers wat het leven te bieden heeft

klojo,.. stop met die verleidingspogingen ;)

Daar is niks fijns/leuks/grappigs aan, geloof me.....

Sorry ik lig eruit :P
Heb niet veel op maar toch ik kon het niet helpen :rolleyes:

Succes nog mensen!

Ik hou mijn alcohol/drugs inname gewoon beperkt. Regelmatig twee of drie biertjes op een zaterdagavond en één keer in de maand wat meer ofzo.. bevalt me prima. Heb ook geen zin om het helemaal aan banden te leggen. Zolag ik me niet kapot zuip heeft het geen invloed op m'n trainingen.. Hoogstens op m'n vetpercentage :o

Mmmh ik doe niet mee ! Ik heb jarenlang doorgehaald naar hardcore feesies heen geweest, en daar ben ik nu een goed half jaar vanaf ! ik zuip nu alleen wat biertjes op zaterdag, en zondag oowk, maandag heb ik een dagje vrij, en dinsdag gassen maar werkt nog perfect , groei hard zat!

Roll that shit, Light that shit, Smoke that shit :joint:

Terug
Naar boven