XXL Nutrition

drankspellen

't Is wat lastig uit te leggen, weet niet of het helemaal duidelijk is door die uitleg op de site. Lang geleden dat ik dat gespeeld heb overigens.

Denk dat ik de basis ongeveer wel begrepen heb, en anders wat inventief zijn hé ;p

Je legt dus 15 kaarten in vorm van een piramide. Dan is er een dealer die elke speler 4 kaarten geeft en de dealer draait 1 kaart om uit de piramide. Dan kunnen de andere spelers zeggen of ze die kaart zitten hebben in hun pakje van 4. En dan kan de dealer 3 dingen doen;
- Hij gelooft dat je die kaart hebt en drinkt 1 slok.
- Hij gelooft het niet, en dergelijke speler heeft de kaart idd niet, dan drinkt die speler x aantal slokken.
- Hij gelooft het niet, en dergelijke speler heeft de kaart wel, dan drinkt de dealer x aantal slokken.

(weet niet meer juist de hoeveelheid dus daarom maar 'x' aantal.

En iedere keer een andere dealer zodat iedereen wel een aantal keer aan de beurt komt zeker?

Kingsen voor een hele avond

In de bus ook altijd wel leuk

Up and Down the River ook wel leuk om even snel waus te worden

Denk dat ik de basis ongeveer wel begrepen heb, en anders wat inventief zijn hé ;p

Je legt dus 15 kaarten in vorm van een piramide. Dan is er een dealer die elke speler 4 kaarten geeft en de dealer draait 1 kaart om uit de piramide. Dan kunnen de andere spelers zeggen of ze die kaart zitten hebben in hun pakje van 4. En dan kan de dealer 3 dingen doen;
- Hij gelooft dat je die kaart hebt en drinkt 1 slok.
- Hij gelooft het niet, en dergelijke speler heeft de kaart idd niet, dan drinkt die speler x aantal slokken.
- Hij gelooft het niet, en dergelijke speler heeft de kaart wel, dan drinkt de dealer x aantal slokken.

(weet niet meer juist de hoeveelheid dus daarom maar 'x' aantal.

En iedere keer een andere dealer zodat iedereen wel een aantal keer aan de beurt komt zeker?
Wij deden het met 5 kaarten, en de dealer deed zelf ook gewoon mee. Aan het einde moet je de kaarten op volgorde op kunnen noemen en laten zien. Maak je een fout, moet je drinken.. ;)

Haha, mooie komiek vind ik dat!

kaartje blazuuuhhhhhhh !!!

Terug
Naar boven