Fitness Seller

De Radio 2 Top 2000 van 2023

• Topic Starter Topic Starter
108215a1-3726-4c5f-b727-4f2068de89e6.jpg
Michael Jackson
Earth Song
01d7f00a-0625-4b61-8409-13df64a414e0.jpg
Jason Paige
Gotta Catch 'M All (Pokemon Theme Song)
89fe80d3-27d3-44c5-9313-1dd3281711c3.jpg
Queen
Bohemian Rhapsody
e11aca91-c03b-463d-9e39-b25c923b2483.jpg
Michael Jackson
Heal The World
789f7ac5-04d6-4dc9-92ed-59169a0b5dcf.jpg
Michael Jackson
You Are Not Alone
e2e9f865-ba5d-457f-8bcf-b4e58cd3df7a.jpg
Eminem & Dido
Stan (Albumversie)
e2f7735e-0e27-4b53-a029-ce5f46718575.jpg
Eminem
Lose Yourself
9b64db0b-dc73-476e-92ca-513586b8b414.jpg
Coolio
Gangsta's Paradise
f239a672-c59e-449a-b22b-31f5d1572288.jpg
John Farnham
You're The Voice
1eRxLHVTiWxmgC4MNiEVPZK5s5Zfxnl9.jpg
Eminem
When I'm Gone
Pokémon theme song 💪

Vind t wel een beetje jammer dat radio 2 echt t hele jaar alleen maar middle of the road popmuziek draait. Ik heb denk ik nog nooit hardrock of hiphop gehoord daar, maar ook nauwelijks soul, blues, jazz, dance etc. Er mag de rest van t jaar wel wat meer aan muzikale opvoeding gedaan worden op die publieke zender imo.

Ook wel opmerkelijk dat (het stemmende deel van) nederland zo vreselijk conservatief is op muziekgebied, die top tien is echt altijd zowat precies hetzelfde.

• Like
Waarderingen: BB_
Avond en Rollercoaster horen er niet in. Denk dat er minder mensen stemmen dan gedacht wordt en dat er een fanatiek klein deel wel stemt op die 2 nummers en daar door hoog staat.

• Like
Waarderingen: BB_
Vind t wel een beetje jammer dat radio 2 echt t hele jaar alleen maar middle of the road popmuziek draait. Ik heb denk ik nog nooit hardrock of hiphop gehoord daar, maar ook nauwelijks soul, blues, jazz, dance etc. Er mag de rest van t jaar wel wat meer aan muzikale opvoeding gedaan worden op die publieke zender imo.

Ook wel opmerkelijk dat (het stemmende deel van) nederland zo vreselijk conservatief is op muziekgebied, die top tien is echt altijd zowat precies hetzelfde.
Eens, juist een publieke omroep zou niet commercieel gedreven moeten zijn en daarom een veel diverser aanbod aan muziekgenres presenteren.

Binnen de top 10 is in de loop van de jaren wel e.e.a. veranderd. In 2013 en 2014 stonden er 3 nummers van Pink Floyd in de top 10, nu niet een meer. :(
Verder is het wel redelijk conservatief ja, maar ik denk dat er dit jaar wel wat meer ruimte voor vernieuwing is.

Avond en Rollercoaster horen er niet in. Denk dat er minder mensen stemmen dan gedacht wordt en dat er een fanatiek klein deel wel stemt op die 2 nummers en daar door hoog staat.
Dat is inderdaad echt beschamend dat die erin staan. Nu vinden er soms ook wel oproepen plaats online.

Dat is inderdaad echt beschamend dat die erin staan. Nu vinden er soms ook wel oproepen plaats online.
Snap ik. Zijn van die fb groepjes of weet ik veel. Maar denk zomaar dat er minder gestemd wordt dan gedacht. Als paar duizend mensen stemmen op dat kutnummer van Boudewijn de Groot en al zo hoog staat.

Hele sjeu is er voor mij van af door die 2 nummers.

Op radio 1 hoor je tegenwoordig hip hop :roflol:

Vroeger zender voor oudere mensen die voor nieuwsgaring kwamen. Nu wordt je Humberto en Natascha Gibbs de strot door geduwd met hun activistische geneuzel.

Vind dat muziek maken of luisteren sowieso nooit een wedstrijd moet zijn maar goed dat is weer een andere discussie.

Kon je onbeperkt stemmen eigenlijk? Het is anders toch wel opvallend dat t telkens zowat precies dezelfde zijn. En pink floyd zal dan wel op plaats 11 t/m 20 te zien zijn. Wat ik een beetje op social media lees is dat echt niemand op die liedjes stemt in die top tien, op een enkel liedje na, maar dat is misschien alleen in mijn sociale bubbel.

Op radio 1 hoor je tegenwoordig hip hop :roflol:

Vroeger zender voor oudere mensen die voor nieuwsgaring kwamen. Nu wordt je Humberto en Natascha Gibbs de strot door geduwd met hun activistische geneuzel.
Radio 1 is prima tot 12 uur en na 17 uur. Daartussenin is t woke geneuzel, word ik altijd agressief van

Radio 1 is prima tot 12 uur en na 17 uur. Daartussenin is t woke geneuzel, word ik altijd agressief van
Yep. Klap op de vuurpijl Van Jole :hahaha:. Die kan echt niet meer. Maar in de middag luister ik eigenlijk alleen, idd. Is echt bizar wat je hoort.

Je kunt altijd nog overschakelen naar de Snob 2000

Thanks voor de reminder, 7 nummers gemist. :dunno:

Goed nieuws - Arriving Somewhere But Not Here van The Porcupine Tree staat voor het eerst in de Top 2000.

Vanavond om 12 uur gaat de Top 2000 van start.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/top-2000-2023-pdf.662697/

De top 10 is hetzelfde gebleven, maar er zijn wel een hoop nieuwe binnenkomers en een hoop nummers die de Top 2000 hebben verlaten.

Inmiddels is de Snob 2000 al even bezig en te beluisteren op Pinguin Radio:

Bijlagen

• Like
Waarderingen: Vonk
Vanavond om 12 uur gaat de Top 2000 van start.

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/top-2000-2023-pdf.662698/

De top 10 is hetzelfde gebleven, maar er zijn wel een hoop nieuwe binnenkomers en een hoop nummers die de Top 2000 hebben verlaten.

Inmiddels is de Snob 2000 al even bezig en te beluisteren op Pinguin Radio:
Hoor ik mij te schamen als ik niet één nummer zie die ik ken?

Bijlagen

Terug
Naar boven