- Waardering
- 27.759
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt wel vrije keuzes opgeven, maar de kans dat ze erin komen is dan een stuk lager.
Pokémon theme song 💪
![]()
Michael Jackson
Earth Song![]()
Jason Paige
Gotta Catch 'M All (Pokemon Theme Song)![]()
Queen
Bohemian Rhapsody![]()
Michael Jackson
Heal The World![]()
Michael Jackson
You Are Not Alone![]()
Eminem & Dido
Stan (Albumversie)![]()
Eminem
Lose Yourself![]()
Coolio
Gangsta's Paradise![]()
John Farnham
You're The Voice![]()
Eminem
When I'm Gone
Eens, juist een publieke omroep zou niet commercieel gedreven moeten zijn en daarom een veel diverser aanbod aan muziekgenres presenteren.Vind t wel een beetje jammer dat radio 2 echt t hele jaar alleen maar middle of the road popmuziek draait. Ik heb denk ik nog nooit hardrock of hiphop gehoord daar, maar ook nauwelijks soul, blues, jazz, dance etc. Er mag de rest van t jaar wel wat meer aan muzikale opvoeding gedaan worden op die publieke zender imo.
Ook wel opmerkelijk dat (het stemmende deel van) nederland zo vreselijk conservatief is op muziekgebied, die top tien is echt altijd zowat precies hetzelfde.

Dat is inderdaad echt beschamend dat die erin staan. Nu vinden er soms ook wel oproepen plaats online.Avond en Rollercoaster horen er niet in. Denk dat er minder mensen stemmen dan gedacht wordt en dat er een fanatiek klein deel wel stemt op die 2 nummers en daar door hoog staat.
Snap ik. Zijn van die fb groepjes of weet ik veel. Maar denk zomaar dat er minder gestemd wordt dan gedacht. Als paar duizend mensen stemmen op dat kutnummer van Boudewijn de Groot en al zo hoog staat.Dat is inderdaad echt beschamend dat die erin staan. Nu vinden er soms ook wel oproepen plaats online.
Op radio 1 hoor je tegenwoordig hip hopVind t wel een beetje jammer dat radio 2 echt t hele jaar alleen maar middle of the road popmuziek draait. Ik heb denk ik nog nooit hardrock of hiphop gehoord daar, maar ook nauwelijks soul, blues, jazz, dance etc. Er mag de rest van t jaar wel wat meer aan muzikale opvoeding gedaan worden op die publieke zender imo.
Ook wel opmerkelijk dat (het stemmende deel van) nederland zo vreselijk conservatief is op muziekgebied, die top tien is echt altijd zowat precies hetzelfde.

Radio 1 is prima tot 12 uur en na 17 uur. Daartussenin is t woke geneuzel, word ik altijd agressief vanOp radio 1 hoor je tegenwoordig hip hop
Vroeger zender voor oudere mensen die voor nieuwsgaring kwamen. Nu wordt je Humberto en Natascha Gibbs de strot door geduwd met hun activistische geneuzel.
Yep. Klap op de vuurpijl Van JoleRadio 1 is prima tot 12 uur en na 17 uur. Daartussenin is t woke geneuzel, word ik altijd agressief van
. Die kan echt niet meer. Maar in de middag luister ik eigenlijk alleen, idd. Is echt bizar wat je hoort.
Wat verpeste mijn dag

Hoor ik mij te schamen als ik niet één nummer zie die ik ken?Vanavond om 12 uur gaat de Top 2000 van start.
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/top-2000-2023-pdf.662698/
De top 10 is hetzelfde gebleven, maar er zijn wel een hoop nieuwe binnenkomers en een hoop nummers die de Top 2000 hebben verlaten.
Inmiddels is de Snob 2000 al even bezig en te beluisteren op Pinguin Radio:
![]()
Dit is de Snob 2000 van 2023 - Ondergewaardeerde Liedjes
Hij is bekend, de Snob 2000 van 2023! Al een paar jaar leek hij de gedoodverfde favoriet voor de toppositie om die steeds net te missen. Maar dit jaar isondergewaardeerdeliedjes.nl
Pinguin Radio | Discover new artists and their music!
pinguinradio.com