AndroidHealthClinic

Dren

JassieNL

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Ik was een beetje op internet aan het zoeken naar supplementen en kwam uit bij Dren. Dit zou een legale variant moeten zijn op Clenbuterol en is (vrij) verkrijgbaar in de winkels. Ik heb zelf mijn twijfels in de werkzaamheid, vandaar dat ik het hier aan jullie vraag.

Is dit supplement bij jullie bekend en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vergeet het maar dat dren dicht bij clen komt qua werking.
Is gewoon een verkoopspraatje. MHP is een groot merk dus ze gaan echt geen zooi verkopen wat 'net niet illegaal is'.
Als je zwaar wil zweten en vet verbranden ga op zoek naar een ECA stack (ook illegaal trouwens) of begin met het echte werk. Er zijn wel een paar goeie, legale fatburners maar ga dan kijken op xxlnutrition.nl ofzo...

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat was ook wat ik dacht, ik geloofde er niet echt in, als dit op het randje van legaal zit zou je een grote kans hebben dat het over een tijdje toch weer illegaal is. En het lijkt mij inderdaad ook niet dat een merk als MHP dat doet.

Maar daartegenover hoorde ik wel weer dat de stof wel enigszins vergelijkbaar is met clen. Dus als iemand al ervaring heeft hiermee hoor ik het graag.

Eigenlijk geen ervaring mee, maar Clen zal het zeker niet zijn.

Als je voeding en training verder in orde zijn dan is Hydroxycut of Lipo-6 een goede toevoeging.

-Leon

Terug
Naar boven