MuscleMeat

drie-olympiagangers-het-krachthonk

Nice!! Dacht even dat Rutger met een schijf van 25 KG frisbee aan het gooien was:eek: (op 1.10), maar met het beeld stil stond er 2,5 KG. Mooie spullen hebben ze daar.

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, ja, dat dacht ik ook even :D
Is in Papendal, toch ?

Prachtige gym hadden ze bij mij maar in de buurt zo'n gym

papendal idd. wel raar hoe die vrouw squat. ze heeft oly schoenen aan en gaat alsnog op schijven staan.

Die vrouw? Leg haar even uit hoe het wel moet leeman;-)

je snapt mij wel toch of niet soms :D met die schoenen heb je al een hak en ga je alsnog op een verhoging staan. volgens mij is er dan echt serieus iets mis met je heup en/of enkelmobiliteit :eek:

Gelukkig zit er een stukkie foam om die baar bij het benchen!

Met hoeveel squatte Monique nou/

Super mooi gym man. Is het mogelijk om bij zoiets een kijkje te nemen? of moet je persee 'olympia' seeds hebben?

Wel opvallend dat ze zo'n "slechte" benchtechniek hebben. Zag laatst een filmpje van Cadee waar hij 190 drukte, maar de kont ging zowat door het plafond. Ik snap dat het vooral om explosieve kracht gaat, maar het is wel een blessuregevoelige manier van drukken zo.

• Topic Starter Topic Starter
eens, ik noem het altijd "bank-stuiteren" ipv drukken

Deze dus:

http://www.youtube.com/watch?v=JOiLKGw6yLk

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 10:45 ----------

Ik snap ook wel waarom die beschermhoes er omheen zit... je zou je ribben breken met dat stuiteren. Er staat totaal geen spanning op het lichaam ook verder.

en die handschoentjes maken het plaatje compleet

fokkin nasty dat die ene dude gewoon met zijn mond op dat bankje ligt... zelfde geld zat er 2 minuten daarvoor nog iemand met zijn sweaty naad op dat ding.

dusch...

wel dope filmpje

Lekkere Barbell curls op t eind :D

Terug
Naar boven