AndroidHealthClinic

Dringend advies nodig!

r o n

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal.
Ik heb dringend advies nodig,omdat ik volgende week weer wil gaan beginnen met trainen.(ben 5mnd er tussenuit geweest)
Wat voor een kuur zou ik moeten nemen:

Ben 22jr heb al een paar kuurtjes achter de rug(testo deca sustanon naposim)
Train vanaf mijn 16e.
Weeg 155kg,1m96,25% vetpercentage.
Wil mijn vetpercentage zo ver mogelijk omlaag brengen.
Wil zo groot mogelijk worden.
Heb altijd zeer zwaar getraind.
Heb begeleiding nodig op gebied van voeding(tips?)wil er keihard voor gaan zoals altijd.
Bedankt voor de eventuele tips,ik hoop dat er wat goeds uitkomt gr.Ron

geen kuur!!!

begin weer eens fatsoenlijk met trainen stel je voedingsschema op, waarmee je hoog in je eiwitten gaat zitten en laag in de carbs.

cardio erbij inplannen, en dan over een jaartje maar eens gaan denken aan een kuutje voorje!!

wees slim lees je eerst in bij de voedingsectie en bij de AAS natuurlijk zodatje in de toekomst een geschikte kuur kan plannen...

maar niet nu! eerst trainen voeding op orde en discipline dan kom je er wel!

succes

o ja welkom trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Kijk daarom vraag ik hier advies aan de mensen die er wat van weten.Ik vroeg laatst hetzelfde aan een bekende van de sportschool,die raadde me aan om zsm te beginnen met een sth kuur.bedankt voor je advies

155 kg:eek:
Begin eerst maar terug met een hele tijd naturel terug te gaan trainen , al gehoord van spiergeheugen?

r o n zei:
Kijk daarom vraag ik hier advies aan de mensen die er wat van weten.Ik vroeg laatst hetzelfde aan een bekende van de sportschool,die raadde me aan om zsm te beginnen met een sth kuur.bedankt voor je advies
maar we kunnen je niet alles gaan voorkauwen bro! je zult zelf moete searchen, als iets je dan nog niet duidelijk is dan kun je over zoiets posten, lees je zelf gewoon goed in de stickys!

mooi gewicht bf wat omlaag en er staat een beest

Maar dat beest kan sowiezo met een goed dieet cut schema makkelijk op een leuk vetpercentage komen zonder AAS!!!

post eens een fototje van je zelf mischien dat we dan een beter beeld kunnen krijgen van je fysiek.

succes verder

• Topic Starter Topic Starter
Zou wel een foto willen posten ,dit klinkt misschien raar maar weet niet hoe,maar ik zal mezelf proberen te omschrijven:
1m96
biceps 52cm (heb dikke harde armen maar nauwelijks een piek)
onderarm 42cm
bovenbeen 79cm
borstomvang 134,5cm
omtrek(bij navel gemeten)122cm veel te vet geworden.
V.P ong. 25-29%
Ik hoop dat je je er wat bij kan voorstellen,is wel moeilijk zo denk ik.
Het meeste vet zit rond mijn middel.
Geen bodybuilder fysiek,ben meer krachtsporter.
gr. Ron

imageshack.us kun je foto uploade

r o n zei:

ja tuurlijk zal ie dat doen :rolleyes:

Das een pittig gewicht voor iemand van jouw lengte....155....de t*ring!

Kom ik aan met mn 135...:(

Iemand met mijn bouw. Ik mag onze Ron nu al!
:)

Hahahaha,leuke opmerking,Bolle!:D :D

Kusje van mij.;)

22 jaar 155..nog 40 kg tegaan op 3 jaar voor me :D,je hebt wel smalle beentjes uit je uitleg te lezen,maar denk toch dat je met een goed dieetje prachtig kan staan tegen de zomer...nog effe wachte met je kuurtje je zal nog zo veel groeien na een paar maanden als je dan kuurt ;)

Terug
Naar boven