Fitness Seller

Drinken tijdens trainen

Rijstwafel

Huge Freak
Waardering
1.477
Hallo Hallo,

Hierbij me eerste thread, heb een beetje zitten rondneuzen maar ik kon geen concreet antwoord vinden op mijn vraag. Ik train 4-6x in de week, steeds korte trainingen van 45min tot 1uur. Normaal hou ik er niet zo van om water te drinken tijdens het trainen, en al vooral niet als ik tegen me max aanzit. Maargoed, nu de vraag: Is drinken tijdens trainen een must(voor protien/whey shake) of gewoon voor de training een halve liter wegdrinken(wat ik meestal doe).

Laatst bewerkt:
Water is zo'n beetje het enige dat m'n dorst kan stillen tijdens het trainen.
Geraak ook per training aan bijna 1.5 liter :o

Ik vul meestal wel 2 liter water zou niet weten wat je daaraan kan tegenstaan.

Ik drink niks tijdens trainingen?
Ik zou voor je trainingen de shakes blijven drinken!

Laatst bewerkt:
1 liter gemiddeld per training toch wel.

ik drink gewoon aanmaaklimonade( grenadine). Geeft me ook de suikers om zwaar te trainen.

Ik moet na me eerste setje al aan het water. Zou het persoonlijk dus niet kunnen om de hele training niets te drinken. Ik drink zo'n 2L per training en loop tussendoor nog steeds met een droge waffel ^^. Heb wel eens gehoord dat drinken tijdens je training inderdaad zorgt voor minder kracht, maar ik heb er zelf geen last van.

Water of magere melk.
Vind melk een betere dorstlesser dan water, mss heeft dat te maken met de electrolyten die erin zitten. Halfvolle of volle melk kan ik niet hebben tijdens het trainen, maar magere melk drinkt gewoon als water.

ik drink meestal litertje water weg tijdens de training, niks mis mee

Water drinken tijdens trainen is slecht voor je maag tenminste koud water, je bloedpomp is nodig voor je spieren en nu heb je door dat water ineens bloedpomp nodig rond je maag om dat koude water op te warmen, is ook nog eens nutteloos omdat je niets hebt aan een bal met water in je maag. Water een uur voor je training drinken heb je meer aan, tijdens trainen nippen om je lippen vochtig te houden kan wel.

Laatst bewerkt:
Ik ook 1.5 tot 2.5 liter water per training!

1.5 liter water fles met aminos er door, direct na training nog shake met +- 300-400ml water.

Moet altijd keihard zeiken na trainen

• Topic Starter Topic Starter
Ja na de training pak ik altijd een shake mee en voor ik naar de gym ga, gaat er nog een 0,5L flesje water in. Tijdens de training drinken de meeste hier, maar heeft wel of niet drinken tijdens het trainen effect op spiergroei/calorieverbranding?

Water drinken tijdens het trainen is gewoon een must.

Verkoeling van je lichaam, energie behoud, verbeterd so ie so je verbranding.

Ik zeg doen

1,5-2 liter toch wel :) Gw zuipen :)

Ja na de training pak ik altijd een shake mee en voor ik naar de gym ga, gaat er nog een 0,5L flesje water in. Tijdens de training drinken de meeste hier, maar heeft wel of niet drinken tijdens het trainen effect op spiergroei/calorieverbranding?

Gezonder toch ivm melkzuur afvoer?

Lijkt me toch duidelijk deze reacties :) Morgenvroeg maar een Bidon meenemen

750ml fles, ene keer halverwege op, andere keer kiep ik ´m leeg. drink als ik dorst heb. Neem wel altijd water mee

Gezonder toch ivm melkzuur afvoer?

Er staat idd op; Drink voldoende TIJDENS de training. Ipv tijdens de training pakte ik meestal ervoor een finke teug.

Ik loop altijd naar de gym(2min:)) alleen met een handdoekje, dat scheelde altijd weer bagage. (bidon, (hand)schoenen).

paar blikken bier

Terug
Naar boven