MuscleMeat

Drinken

masacer

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
79kg
Goede avond allemaal,

Ik drink de hele dag door water, als ontbijt melk met brinta en na de training een glas chocolademelk. Wat drinken jullie zoal op een dag?

Ik kon hier geen topic over vinden corrigeer me a.u.b. als er al 1 over is gemaakt.

4-5 liter per dag

1,5 liter melk
2liter water
2blikjes energy(weet ik heel slecht maar mijn deeltje van iifym derest cheat ik nooit)

Ca. 3.0 - 3.5L water en 0.5 - 1.0L melk.

0.5 L magere melk (brinta/whey)
0.5 L water (whey)
0.5 L water (vits/caps)
0.5 L water
0.5-1 L water met Slimpie 0 kcal limonade:)
0.5 L groene thee

Op training dagen meer water

Laatst bewerkt:
Water, green thee & zwarte koffie.

Cut: 0.6 halfvolle melk, 1.5 water, 0.3 koffie

In de bulk aardig meer, eetlust is nu gauw naar de klote en als ik veel drink krijg ik niks meer binnen. :o

dagelijks:
shake met melk
3 liter water
700ml of 1400ml groene thee (juist ja,een shake beker)

2,5 L melk
1 L chocomelk
2 a 3 L water

cola en chocomel. vooral chocomel. ik weet dat vooral cola slecht is voor trainen maar het is een verslaving die ik niet kan temmen :p ik doe het wel zo dat ik geen cola/suikerproducten naar binnen werk voor mijn training.

3 liter water, 1 liter chocomel en af en toe wat vers gesperst sinasappelsap

Gemiddeld 0,5 liter light cola, liter zwarte koffie, 0,5 liter thee en 1,5 liter water. En 0,5liter melk bij mn brinta
Weinig koffiedrinkers trouwens!

Halve liter melk
Water, water, water

Soms een bakje koffie (bij voorkeur espresso) of groene thee..

cola en chocomel. vooral chocomel. ik weet dat vooral cola slecht is voor trainen maar het is een verslaving die ik niet kan temmen :p ik doe het wel zo dat ik geen cola/suikerproducten naar binnen werk voor mijn training.

LOL suikers voor de training is het enige moment waarop suikers wel kunnen (los van net na de training) Buiten je training om moet je niet teveel suikers nemen. Daarom ook, wat is er volgens jou slecht aan cola voor het trainen?

Ik drink een liter eigen gemaakte kefir drank sinds kort. Daarnaast 0.7 liter wheydrank en een liter water en een liter koffie en wat rustgevende thee voor ik ga slapen. Zoete dranken met amino's voor en tijdens het trainen.

Rustdagen een liter of 4-5.
Trainingsdagen een litertje of 1,5 meer.

water, koffie, en soms groene thee

2 liter melk
Kopje thee

Meestal 1 liter water

Dat was t eigenlijk wel :o

Terug
Naar boven