XXL Nutrition

Drinken

LOL suikers voor de training is het enige moment waarop suikers wel kunnen (los van net na de training) Buiten je training om moet je niet teveel suikers nemen. Daarom ook, wat is er volgens jou slecht aan cola voor het trainen?

Ik drink een liter eigen gemaakte kefir drank sinds kort. Daarnaast 0.7 liter wheydrank en een liter water en een liter koffie en wat rustgevende thee voor ik ga slapen. Zoete dranken met amino's voor en tijdens het trainen.

hmm is het dus broscience dat kunstmatige suikers je training bederfen?

Veel water en heel veel thee, daarnaast nog melk bij m'n Brinta en een beetje bij m'n avondeten.

Wat is er zo goed aan groene thee? ( of is het gewoon lekker :P)
En wat drinken jullie tijdens de training?

hmm is het dus broscience dat kunstmatige suikers je training bederfen?

Waarom denk je dat mensen snelle carbs/suikers toevoegen rondom de training. Kunstmatig is trouwens een verkeerd woord want er is niks onnatuurlijks aan suiker. Suiker is alleen een erg bewerkt product, onbewerkte producten als havermout, granen.......die duren veel langer om te verteren en geven langdurig energie. Suikers geven snel veel energie en met de training kan je dat wel gebruiken. Buiten de training om wordt een overdaad aan voeding omgezet in vet.

Het enige wat er tegen te zoete dranken is is dat ze hypertoon zijn dwz; ze bevatten zoveel opgeloste stoffen dat ze de dorst minder goed lessen. Voor vochtaanvoer is zo zoet als 50% vruchtensap 50% water ideaal om vocht aan te vullen.

Laatst bewerkt:
750ml halfvolle melk
300ml chocomelk
1l water

2 ltr volle melk (bulk)met True Mass 2x per dag
1ltr water
3xthee op werk
0.5 ltr chocomelk

als je echt 79kg bent bij 1.92 dan zou ik eerder calorierijke drankjes gaan drinken.

1 liter zwarte koffie, soms meer...
1,5-2 liter water
Slimpie limonade 0,5 liter
Soms trakteer ik mij met een flesje cola light :')

Waarom denk je dat mensen snelle carbs/suikers toevoegen rondom de training. Kunstmatig is trouwens een verkeerd woord want er is niks onnatuurlijks aan suiker. Suiker is alleen een erg bewerkt product, onbewerkte producten als havermout, granen.......die duren veel langer om te verteren en geven langdurig energie. Suikers geven snel veel energie en met de training kan je dat wel gebruiken. Buiten de training om wordt een overdaad aan voeding omgezet in vet.

Het enige wat er tegen te zoete dranken is is dat ze hypertoon zijn dwz; ze bevatten zoveel opgeloste stoffen dat ze de dorst minder goed lessen. Voor vochtaanvoer is zo zoet als 50% vruchtensap 50% water ideaal om vocht aan te vullen.

Calorie deficit = weight lose of je nou al je calorieen uit carbs haalt maakt geen fl**ker uit

water + dextrose 1x
meer water + pwo gedoe
droge wijn s'avonds 1x
daarna ook water.

Ik heb geen geduld voor thee en ik ben te lui voor smaakjes.

0,5L melk
5L water
0,5L zwarte koffie

Stay hydrated brahs!

Water groene thee en zwarte koffie. En heeeeel soms in t weekend een pilsje.

1L Koffie
1L Thee
1L Melk

Op trainingsdagen nog eens 300ml melk in een shake en een bidon water + bcaa tijdens de training.

4-5 bakken koffie
1,5 liter melk (2x met whey, 1x met brinta en 1 glas apart)
2-3l water
Af en toe een bakje groene of sterrenmunt thee.

Terug
Naar boven