AndroidHealthClinic

Drinkwater VS bevat medicijnen.

Beetje dubbel wat ze op het laast zegt....

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
Handig, moeten ze enkel nog een selectieknop op de kraan zetten. Welk medicijn wenst u vandaag bij uw kraantjeswater? :D

Ultieme aanslag zou het zijn, gewoon het drinkwater vergiftigen... geen mens die het merkt.

Medicijnen in het drinkwater is een idem verhaal, en God weet wat ze er al hebben doorgepleurd.
Mss zijn de medicijnen die er nu inzitten, een genezing voor hetgeen wat ze enkele weken ervoor
hebben doorgesjeest

nu snap ik waarom die amerikaanse pro bodybuilders zo groot worden

Ik las ook iets over een kwart miljoen babies die eigenlijk jongetjes moesten zijn maar als meisje geboren werden, door de oestrogenen en progestins van de pil in het drinkwater. Ook stond er dat de mannen daardoor gemiddeld minder mannelijk werden en eer meer homo's waren. Vrouwen kregen vaker borstkanker door de hormonen.

lol man !!!

behalve in nederland en nog een aantal moet je ook in de meeste landen niet uit de kraan lurken

het water in brussel geeft op sommige plekke hoge concentraties coke en heroine

kijk ook maar eens naar de effecten van fluoride in water in het bijzonder en de bijwerkingen van fluoride in het algemeen.

Ultieme aanslag zou het zijn, gewoon het drinkwater vergiftigen... geen mens die het merkt.

Is ooit met LSD geprobeerd, mengen met leidingwater.

Maar opzich zou je langdurig kleine hoeveelheden anti-hypertensiva in water kunnen mengen. Daarvan merk je zelf niets van in functioneren, maar de hersenen zullen op den duur veel minder opvliegende signalen afgeven. De tijd tussen impulsen en reageren wordt groter. Gedragingen worden minder levendig, maar niet slomer of langzamer.

In gevangenissen zijn de resultaten van voeding alleen al waarneembaar, laat staan een samenleving met medicijnen.

Ik Grieken en Spanjaarden bijvoorbeeld hebben nergens last van vanwege een opgebouwde weerstand.

Drink in zo'n oord eens een half glas per dag, na elke 3 dagen een half glas erbij. Na 2 weken merk je dat je maag het al beter opneemt. Op Kreta had ik nergens last van de 2de week. Eerste dagen misschien wat dunnere ontlasting. Veel groene appels erbij.

Terug
Naar boven