XXL Nutrition

Drive, deca stack

Dozer

Cool Novice
Waardering
0
ik ben aan het denken aan een klein kuurtje (deca + drive)

week 1: 400mg deca + 1ml drive
week 2: 200mg deca + 2ml drive
week 3: 200mg deca + 2ml drive
week 4: 200mg deca + 2ml drive

zou ik hier 4 kilo spiermassa aan kunnen winnen?

Deca begint pas na een week of 3-4 te werken en dan stop je er al mee?

Als je perse een kort kuurtje wil doen is dat prima maar gebruik dan andere middelen.

Dit lijkt me een vreemd kuurtje en ik zie er dan ook niet veel in...

• Topic Starter Topic Starter
jama eca met frontload begint na 2 weken te werken ennnnn ook al zet ik geen spuit in de 5de en 6 de week da werkt nog altijd door

nee dan heeft het totaal geen effect, omdat je bloedwaardes te laag zijn, en dus geen bijna geen massa gaat aanzetten, voor een lange ester zoals deca,bold is imo 8 wkn het minimum...

Dozer zei:
ik ben aan het denken aan een klein kuurtje (deca + drive)

week 1: 400mg deca + 1ml drive
week 2: 200mg deca + 2ml drive
week 3: 200mg deca + 2ml drive
week 4: 200mg deca + 2ml drive

zou ik hier 4 kilo spiermassa aan kunnen winnen?

Hé Bro plak er 4 weken aan vervang de drive door test enant. En ga ervoor....

Jot, voor vier weken, en dan je deca frontloaden en de Drive juist afbouwen? ???

ja maar ik wil maar 4 kilo spiermassa bijkomen

ik kom snel bij met test. en deca
heb ik al eens gekuurt en ben 10 kg bijgekomen

Drive is een bullshitproduct. Luister naar Hardgainers en pak iets wat echt zoden aan de dijk zet ipv een modeproduct als Drive.

Pak dan 8 weken boldenone icm met deca.

en denk maar niet dat je bij ieder kuurtje 10kg aankomt. dat is alleen maar in het begin zo.

je kunt ook nooit precies van te voren weten hoeveel je aankomt dus zit niet zo te zeiken over het feit dat je maar 4kg wilt aankomen want als die 4kg erop zit ben ik ervan overtuigd dat je het weer niet voldoende vind.

Bol en deca samen,Suat?

Wat vind jij daar de voordelen van dan?

Suat zei:
Pak dan 8 weken boldenone icm met deca.

en denk maar niet dat je bij ieder kuurtje 10kg aankomt. dat is alleen maar in het begin zo.

Mag ik vragen wat de toegevoegde waarde van boldenone met deca is? Fungeren toch allebei min of meer als eiwitspaaarder in je kuur. Neem dan een van deze twee en prik en test bij :)

Adios, Arie

helemaal gelijk jongens SORRY!!!

let niet goed op

dat heeft dezelfde werking natuurlijk
ik raad het gister nog af aan iemand en adviseer het vandaag per ongeluk aan een ander.

vergeet mijn eerdere post :p

Tis al goed,bro. ;)

Suat zei:
helemaal gelijk jongens SORRY!!!

let niet goed op

dat heeft dezelfde werking natuurlijk
ik raad het gister nog af aan iemand en adviseer het vandaag per ongeluk aan een ander.

vergeet mijn eerdere post :p

:o dat bedoel ik nu, als je advies geeft denk dan ff goed na..... ;)

hardgainers zei:
:o dat bedoel ik nu, als je advies geeft denk dan ff goed na..... ;)

Owww?? Meneer hardgainer maakt nooit fouten!?

Zit niet te zeiken jongen, door normaal te reageren zoals Testo en Ariewillem hebben gedaan wordt ik op een vriendelijke manier verwezen naar mijn post.
Zodat ik mezelf kan corrigeren en excuseren voor mijn fout.

Geef jezelf maar een schouderklopje als jij nooit fouten maakt.

Als je nu maar 4 kilo wil pakken met zo'n imo slechte kuur, je doet er meer kwaad dan goed mee! Volgens mij zul je dan over een tijdje wel weer denken van laat ik nu nog eens een kuurtje pakken :rolleyes: als ik maar 4 kilo pak is het wel goed. Waarom zo dom zijn en onnodig je lichaam belasten terwijl je het ook in 1keer goed( in ieder geval beter) had kunnen doen.......... maja wie ben ik :cool:

Terug
Naar boven