AndroidHealthClinic

Drive"legale anabool"

ramon67

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik was een beetje aan het surfen en kwam dit tegen.

Drive....

Iemand hier ervaring mee?

0_0021_drive_110_web-500x500.jpg

drivelabelsite1-500x500.jpg

Cordyceps en epimedium hebben wel baat, de rest is me vaag.

:roflol: legaal anabool.

Zonde van je geld drive.

waarom pillen? als je het doet doe het dan meteen goed ...

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat wel Knettergek,maare aan jou statts te zien ook nog geen optie.

Dat geldt voor mij ook

Drive bestaat al heel er lang, en is het een hype? Weet je waarom je er niks over hoort?

Hou het bij voeding en supplementen die bewezen zijn, scheelt je een hoop geld en teleurstellingen. Bij een nieuw supplement trappen mensen soms nog in die praatjes, maar drive geeft alleen een goede pomp als ik me de oude logjes goed herinner.

Kipfilet en een goed voedingsschema is ook anabool

Zou niet gelijk voor orals als dit gaan, gevaarlijk!

Deze niet nee maar die betere ''kuurtjes'' echt wel

Gaat vroeg of laat wel ten koste van je gezondheid, kan het nog steeds niet goed begrijpen dat mensen zulke grote risico's nemen:eek:
Als je op YouTube kijkt vind je genoeg terug van mensen die deze troep hebben gebruikt, die waarschuwen niet voor niets.
Een Amerikaanse sportarts die de "grote jongens" begeleide heeft er een boek over geschreven heet volgens mij Adonis.
Zou dat eerst maar eens gaan lezen;)

Noem die kuurtjes maar een supplement.
Dan liever kip.

Kuren is ook geen garantie om aan de top te komen.

Maar zonder al helemaal niet,, kijk al die bodybuilders ze kuuren allemaal sowieso tot aan de wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 07:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Gaat vroeg of laat wel ten koste van je gezondheid, kan het nog steeds niet goed begrijpen dat mensen zulke grote risico's nemen:eek:
Als je op YouTube kijkt vind je genoeg terug van mensen die deze troep hebben gebruikt, die waarschuwen niet voor niets.
Een Amerikaanse sportarts die de "grote jongens" begeleide heeft er een boek over geschreven heet volgens mij Adonis.
Zou dat eerst maar eens gaan lezen;)

Je kan anabolen wel gebruiken zonder dat het ten koste van je gezondheid gaat gewoon goed nakuren. En ik ga echt niet 10 jaar lang anabolen gwn eff paar keer proberen. Maar eerstnog ff paar jaar inlezen :D

Okidokie man, eerst goed lezen.
In Japan zijn al ver gevorderde onder zoeken bezig met een bepaalde stof of stofjes die een zelfde werking hebben als anabolen, alleen dan zonder eventuele schadelijke bijwerkingen.
Dit zal nog wel even duren voor dit kan worden toegepast, maar dit is een kwestie van tijd.
Heb hier een documentaire over gezien, maar dan is het ook voor iedereen haalbaar en wordt het zo gewoon.
Dan is het echt een supplement;)

Maar zonder al helemaal niet,, kijk al die bodybuilders ze kuuren allemaal sowieso tot aan de wedstrijden.

---------- Toegevoegd om 07:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:26 ----------

Je kan anabolen wel gebruiken zonder dat het ten koste van je gezondheid gaat gewoon goed nakuren. En ik ga echt niet 10 jaar lang anabolen gwn eff paar keer proberen. Maar eerstnog ff paar jaar inlezen :D

De pro's kuren gewoon heel het jaar. Maar je kunt nog zoveel kuren zonden bepaalde andere eigenschappen kom je toch niet aan de top. Het is een combinatie van factoren.

aantal keer drive in combi genomen met rpm en ben er tevreden over

Terug
Naar boven