MuscleMeat

droge massa door dboll

Cyc

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
17
Lengte
1m83
Massa
104kg
Vetpercentage
13%
Ik zit nu in mn 5de week van mn kuur met dboll en heb totaal geen last van water, plofkop of wat dan ook. Ik heb alleen spiermassa bijgekregen. Betekent dit ook dat ik minder verlies zodra ik stop??? Alvast bedankt.

Btw: ook niet meer vet gekregen (zelfde percentage)

Cyc zei:
Ik zit nu in mn 5de week van mn kuur met dboll en heb totaal geen last van water, plofkop of wat dan ook. Ik heb alleen spiermassa bijgekregen. Betekent dit ook dat ik minder verlies zodra ik stop??? Alvast bedankt.

vocht zit er altijd wel bij hoor. toevallig al laten meten hoeveel je bent aangekomen in vet vrije massa. Geloof me dat is geen 5 kilo.

maar je hoeft niet heel veel kwijt te raken als je goed blijft eten en zwaar blijft trainen. gewoon lekker doorgaan zo :D

• Topic Starter Topic Starter
ik ga ook gelijk creatine doen als ik stop om zo min mogelijk te verliezen of kan ik beter iets anders nemen? :D

een nakuur uiteraard bestaande uit Nolva en of Chlomid:)

Nolva, Chlomid ??? allebei nooit van gehoord.. beter maar iets over zoeke dan :eek:

Cyc zei:
Nolva, Chlomid ??? allebei nooit van gehoord.. beter maar iets over zoeke dan :eek:

Lees anders even de sticky over nakuren bro! Nakuren zorgt ervoor dat je natuurlijke hormoonhuishouding weer snel op peil komt om je gewonnen massa te kunnen behouden :) Succes!

Cyc zei:

Btw: ook niet meer vet gekregen (zelfde percentage)

het kenmerk juist van dianaboll is juist vochtvasthoudend.
dus het kan niet zo zijn dat je geen vocht heb vastgehouden!
en zeker geen schone spiermassa.

hoeveel ben je aangekomen dan?
mits je goed nakuurd zal je altijd minder verliezen dan wanneer je helemaal niet nakuurd.

Cyc zei:

:D Toch altijd grappig....al zo'n tijd op een bodybuilding forum over AS, ook al aan de kuur begonnen, maar eigenlijk nog niks gelezen over het hoe en wat met betrekking tot kuren. Maar je bent nog op tijd opzich voor de nakuur :)

kijk t zit zo in januari 2006 krijg ik op mn werk een "drugstest" .. ik weet niet of daar roids onder vallen. ik hoop t nie maar daarom wil ik het eigenlijk zo kort mogelijk houden zodat ik er best zeker van kan zijn dat ik niet positief wor verklaard :o

Cyc zei:
kijk t zit zo in januari 2006 krijg ik op mn werk een "drugstest" .. ik weet niet of daar roids onder vallen. ik hoop t nie maar daarom wil ik het eigenlijk zo kort mogelijk houden zodat ik er best zeker van kan zijn dat ik niet positief wor verklaard :o

reageer je nog op de meningen ect?
Hoeveel ben je aangekomen?

ahja sry, vast overheen gelezen.. De eerste 2 weekjes waren mager. 1 kilo in die 2 weken. Nu ik in mn 5de week zit (begin 6de) 5 kilo gegaind. Misschien meer van verwacht, maar echt klagen mag ik natuurlijk niet.:cool:

En dit is je eerste kuur ?

hoeveel mg neem je per dag en van welk merk?

ja, dit is mn eerste kuur, ik neem 80mg napo's op t moment:eek:

sry ik bedoel 40mg :o :tomato:

kijk maar uit met die test op je werk, als ze een drugs test doen met bloed zullen ze dat ok vinden

Tis een urinetest.. maarja nu maar hope dat t niet aanslaat natuurlijk :eek:

Ik meen (en ik zeg dit omdat ik het niet zeker weet) dat ze in je urine geen AAS kunnen zien..

En ik vind het zeer zeer zeer slecht van je dat je niet eerst een beetje research hebt gedaan voordat je met je hormoonhuishouding gaat kloten. Alle gains verloren na de kuur en o o o wat is de dboll toch slecht.. alleen wel vergeten na te kuren!

Terug
Naar boven