XXL Nutrition

droge massa kuur ? suggesties aub

riseandshine

mister buff
Elite Member
Waardering
5
Lengte
1m75
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
yooo DBB'rs

Laatste kuur was een massa kuurtje van 12 weken
test - e 500 + sus 5OO per week .
er is toen veel commentaar op geweest omdat ik sus en test samen zette .Maar de resultaten waren wel super en dit was tot nu toe men beste kuur vind ik persoonlijk...

nu vanaf eind februari zou ik een nieuwe kuur willen doen van 12 weken.
Hier is het de bedoeling om droge massa aan te komen (dus nog niet cutten !!)
sus heb ik hier nog liggen voor 6 weken dus die wou ik op het begin nog zetten eventueel met mast-e ?
om na 6 weken over te gaan op 6 weken test - e met mast-e ?

goede keuze ? of mss andere tips.

tren wou ik in de zomer zette voor de cut dus die laat ik er nu nog even uit

Je wilt eind feb 12 weken kuren en in de zomer alweer aan de tren? Hoe had je dat in gedachte dan? Als je gaat bridgen wordt het wel een hele lang kuur en met nakuur zit er veel te weinig tijd over. Sust en test slaat ook nergens op maar afijn dat heb je nu al vaak genoeg gehoord denk ik zo.

Voor wat droge massa lekker test laag houden en wat primo erbij pakken.

250 test en 400 primo ofzo!
Als kickstart winny 50 mg elke dag 6 weekjes..

Tren is your friend :D

• Topic Starter Topic Starter
dudes come on

250 gr test en wat primo erbij...na een kuur van 1 gr test gaat dit het echt niet doen . Ik vind primo eerlijk gezegd ook veel te duur voor hetgeen wat het doet.

Mijn volgende kuur gaat ergens eind augustus zijn .Hier ga ik dan voor 5OO test -e en 4OO tren -e gaan en mijn kcal verlagen en 5x per week cardio doen (bedoeling is dan naar de 7% te gaan )

bedoeling van deze kuur nu is 90 kg aan 10% ongeveer . ben nu voor de moment off 86kg aan 11%

500 test e per weeek. 12 week.
200 oxy als kickstart. 4 week.
400 deca per week. 12 week

heb je genoeg geld 250 test 800 primo
voor wat minder kosten kan je 250 test 400tren nemen, wel meer sides kan je verwachten van tren.

idd...

ik begin mij toch serieus vragen te stellen over het niveau hier op dbb
90% blaft gewoon maar wat af zonder dat ze er zelf iets vanaf weten .
lees hier nu al een paar voorbeeld kuren en geen enkele trekt op iets of zit wat logica achter .

Als je het allemaal zo goed weet waarom vraag je dan om raad?

Hoe was die gram test?

idd...

ik begin mij toch serieus vragen te stellen over het niveau hier op dbb
90% blaft gewoon maar wat af zonder dat ze er zelf iets vanaf weten .
lees hier nu al een paar voorbeeld kuren en geen enkele trekt op iets of zit wat logica achter .

Zeg de gene die test E en Sust naast elkaar zet. Als je het allemaal zo goed weet kerel..

2 kerels met 1 van de betere fysieken hier op DBB hebben het mij aangeraden.namelijk EL MONSTRO en Beast nr 1 .Zij spraken uit eigen ervaring . en dan zou ik dudes van een forum moeten geloven die zeggen dat het forbidden is om verschillende esters test samen te zetten ... Zoals ik het al zei : het is de beste kuur die ik ooit gehad heb qua massa gain . na week 1 was ik al 3 kg bij dus wie the fock zijt gij dan GPRO om hier komen te zagen in deze topic en mij vervolgens nog een kuur voor te stellen die op geen hol trekt :rolleyes::rolleyes:pak uw ideeën gewoon terug mee en hou ze voor uw eigen dude

@ erjede : gij houd hem beter helemaal toe met zo een ferm voorstel

@ klusserdeklus: ik weet het allemaal niet beter ,maar ik weet wel dat alles wat hier tot nu toe geschreven is nergens op slaat . Als ik het niet weet dan ga ik in een ander topic ook niks schrijven . dus mss moeten de meeste hier ook eens beginnen na denken of ze er iets van afweten . mss eens in de spiegel kijken en zich vragen stellen. ...

@ williamSB : zoals ik al zei beste kuur ooit voor mij . na 12 weken ongeveer 8kg bij aan hetzelfde vet %.maar shape is er wel serieus op verbeterd...

@pleister : uw post is idd 1 vd betere:p

2 kerels met 1 van de betere fysieken hier op DBB hebben het mij aangeraden.namelijk EL MONSTRO en Beast nr 1 .Zij spraken uit eigen ervaring . en dan zou ik dudes van een forum moeten geloven die zeggen dat het forbidden is om verschillende esters test samen te zetten ... Zoals ik het al zei : het is de beste kuur die ik ooit gehad heb qua massa gain . na week 1 was ik al 3 kg bij dus wie the fock zijt gij dan GPRO om hier komen te zagen in deze topic en mij vervolgens nog een kuur voor te stellen die op geen hol trekt :rolleyes::rolleyes:pak uw ideeën gewoon terug mee en hou ze voor uw eigen dude

Want jij weet hoe de rest eruit ziet? Jij komt hier voor advies niet ik. De kuur die ik voorstelde is niets mis mee :rolleyes:

Omfg, test e en sust als kuur, zal lekker synergetisch gewerkt hebben maar niet heus:rolleyes:
Dus het fysiek zegt duidelijk net zo min over kennis van aas als opleiding iets zegt over gezond verstand.

OT, die eerste kuur van Erjede is fantastisch voor wat schone massa en zal je gezondheid ook niet te veel schaden.

Want jij weet hoe de rest eruit ziet? Jij komt hier voor advies niet ik. De kuur die ik voorstelde is niets mis mee :rolleyes:

nee dat weet ik idd niet nee ,ma al ik op de stats moet afgaan hier ,is iedereen monster...
de kuur die jij voorstelde is idd helemaal niks mis mee.begrijp me niet verkeerd . maar alles terug plat leggen om tegenvallende resultaten te behalen is niet mijn bedoeling ...pas op ik zou niet liever willen dan dat ik op 250 test en wat primo serieus wat massa zou pakken . maar ik vrees ervoor;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 23:26 ----------

Omfg, test e en sust als kuur, zal lekker synergetisch gewerkt hebben maar niet heus:rolleyes:
Dus het fysiek zegt duidelijk net zo min over kennis van aas als opleiding iets zegt over gezond verstand.

OT, die eerste kuur van Erjede is fantastisch voor wat schone massa en zal je gezondheid ook niet te veel schaden.

idd , oxy's zullen mijn gezondheid niet schaden ... denk niet dat er iets schadelijker is op de markt als oxymetholone :rolleyes: lees je tweede zin nog eens even op nieuw of moet ik hem voor je quoten mister know it all;)

test e 500mg
mast e 400mg
tren e 400mg

droge massa kuur.

nee dat weet ik idd niet nee ,ma al ik op de stats moet afgaan hier ,is iedereen monster...
de kuur die jij voorstelde is idd helemaal niks mis mee.begrijp me niet verkeerd . maar alles terug plat leggen om tegenvallende resultaten te behalen is niet mijn bedoeling ...pas op ik zou niet liever willen dan dat ik op 250 test en wat primo serieus wat massa zou pakken . maar ik vrees ervoor;)

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 23:26 ----------

idd , oxy's zullen mijn gezondheid niet schaden ... denk niet dat er iets schadelijker is op de markt als oxymetholone :rolleyes: lees je tweede zin nog eens even op nieuw of moet ik hem voor je quoten mister know it all;)

He neus, lees is ff terug voor je gaat kwaken!! Z'n eerste kuur voorbeeld was 250 mg test met 400mg primo p/w.
Zoek t lekekr zelf uit als je t allemaal zo goed weet. Sterkte :mad:

Terug
Naar boven