Fitness Seller

droge massakuur

stefff0183

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Het is bijna zo ver me gear is over 2 weken binnen en dan ga ik beginnen!

Kuurverleden;
Winstrol only 6 weken
Test only 10 weken

Mijn volgende kuur word;

1-10 test e 500mg
1-10 mast e 400mg
1-8 tren e 250mg
1-6 winstrol 40mg
13-17 nolvadex 20mg
1-12 hcg 250iu 2 x per week

Ik heb 0 ervaring met trenbolone vandaar dat ik deze wil proberen op 250mg. Ook heb ik de winstrol aan het begin van me kuur gezet maar lees ook veel dat winstrol aan het eind van de kuur word gebruikt om er nog harder uit te komen?!

Heb me laten adviseren om hcg erbij te prikken dus heb ik dat erbij gedaan.

Mijn doel is om met vetpercentage zo te houden en hoop toch wel een kilo of 8 aan te komen.

Advies is meer als welkom!!:D

Winstrol staat goed zo aan het begin ipv het einde

Je komt net wat tekort met de gear dus je kunt beter 12 weken mast en test gebruiken en 10 weken tren maar dat is je eigen keuze. Nieuwe vial kom je toch t kopen als je deze kuur volledig af wil maken

---------- Toegevoegd om 18:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Of heb je ampullen? Dan heb ik niks gezegd

Vaak is tren-e op 200mg/ml gedoseerd, in jou schema staat 250 mg pw. Dit moet denk ik 200mg/pw zijn?

Is er ook in 250mg hoor

Haha, ik moet altijd zo lachen om die 250mg/ml. Heeft iemand het weleens getest? Ik bedoel een label is zo geprint toch?! Ik zeg niet dat het er niet in zit overigens ;)

OT:

Ik denk een leuk kuurtje voor wat schone massa. Hou wel wat achter de hand voor eventuele acné bestrijding (mast-e).

Haha, ik moet altijd zo lachen om die 250mg/ml. Heeft iemand het weleens getest? Ik bedoel een label is zo geprint toch?! Ik zeg niet dat het er niet in zit overigens ;)

OT:

Ik denk een leuk kuurtje voor wat schone massa. Hou wel wat achter de hand voor eventuele acné bestrijding (mast-e).

Zou je niet eerder acne krijgen van de tren dan van de mast? Omdat tren androgener is.

Lijkt mijn ook persoonsafhankelijk (gevoeligheid) en deels voeding.

Zou je niet eerder acne krijgen van de tren dan van de mast? Omdat tren androgener is.

Lijkt mijn ook persoonsafhankelijk (gevoeligheid) en deels voeding.

Ik heb nergens last van op test/tren.. Met Mast erbij begon het feest...

Ik heb juist geen last bij mast, bij mij begon het feest @ high tren

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 20ml test en 20 ml mast en 10ml tren maar omdat tren 2 weken korter moet als de test doe ik 8 weken tren en houd ik dus 2 ml over vandaar dat ik deze heb gedeeld door 8 en dan kom je op 250mg inplaats van 200mg!

En acne is erg persoons gebonden bij de test had ik nergens last van. Wat helpt voor als ik wel acne krijg?

En is 40mg winstrol genoeg of toch meer?

Ik heb 20ml test en 20 ml mast en 10ml tren maar omdat tren 2 weken korter moet als de test doe ik 8 weken tren en houd ik dus 2 ml over vandaar dat ik deze heb gedeeld door 8 en dan kom je op 250mg inplaats van 200mg!

En acne is erg persoons gebonden bij de test had ik nergens last van. Wat helpt voor als ik wel acne krijg?

En is 40mg winstrol genoeg of toch meer?

Roacutane tegen acne

Ik heb 20ml test en 20 ml mast en 10ml tren maar omdat tren 2 weken korter moet als de test doe ik 8 weken tren en houd ik dus 2 ml over vandaar dat ik deze heb gedeeld door 8 en dan kom je op 250mg inplaats van 200mg! En acne is erg persoons gebonden bij de test had ik nergens last van. Wat helpt voor als ik wel acne krijg? En is 40mg winstrol genoeg of toch meer?
Je hebt wel zogezegd 10 ml in een vial maar hier zit meestal iets minder in en je verliest ook telkens een heel klein beetje. Als je zo hebt gerekend zal je de laatste injectie(s) niet toekomen. Beter een beetje meer bestellen of lagere dosis, al zullen de meesten hier opteren voor de eerste optie :p

Als je acne krijgt, gewoon laten. Dit herstelt zich normaal wel als je hormoonhuishouding terug in orde is. Eventueel op voorhand vitamine B5 of zink nemen, velen hebben hier baat bij. Roaccutane vind ik persoonlijk nogal zwaar voor wat uitslag (behalve als je er echt immens veel last van hebt).

En 40mg winstrol is voldoende, eventueel 4 weken ipv 6 weken. Meesten nemen voor een kickstart maar 3-4 weken, dan begint de rest te 'werken' (werkt natuurlijk al vanaf het begin maar dan begin de meesten het gevoel te hebben dat het werkt). Maar 6 weken is uiteindelijk geen probleem

Preventief roa nemen vind ik niet echt een goed idee :o doe ik nu zelf wel toevallig maar oke ik spoor niet.

Ik heb juist geen last bij mast, bij mij begon het feest @ high tren

Niemand heeft jou wat gevraagd misselijk mannetje :mad:

Tren maar op 250mg? Zonde van de tren als je het mij vraagt.. Zou deze minimaal op 400 tot 500mg zetten. Mijn eerste keer viel 500mg ook prima mee. Van hetzelfde blauw witte merk.

Ik heb nog helemaal geen ervaring met tren. Als het meevalt qua sides is het dan mogelijk om later in me kuur nog 400mg te zetten?

Een vriend van mij had slapeloze nachten en heel veel zweten en hij zette 400mg vandaar dat ik het eerst wil proberen op 250mg.

Hoorde vandaag dat het nog een week duurt voor dat ik mijn gear heb.:D:D

Ik heb besloten me kickstart winstrol in te korten met 2 weken. ( dus 4 weken) en inplaats van 40mg neem ik 60mg.

Door aanraden van velen ga ik de tren op 300mg zetten.

Dan komt het op dit neer;

1-10 test e 500mg
1-10 mast e 400mg
1-8 tren e 300mg
1-4 winstrol 60mg
13-17 nolvadex 20mg
1-12 hcg 250iu 2 x per week

Groetjes

Zet je alles in 1x? (rond de 5ml)?

5ml in 1keer kan makkelijk een vriend van mij deed 6ml zonder problemen.
Raden jullie aan om het 2x per week te doen vanwege stabielere bloedwaardes?

5ml in 1keer kan makkelijk een vriend van mij deed 6ml zonder problemen. Raden jullie aan om het 2x per week te doen vanwege stabielere bloedwaardes?

Je zegt het eigenlijk zelf al, he :)

Ook omdat het door de spier beter te verdragen is (5ml is nogal een flink depot, hoe meer ml's in 1x hoe relatief meer last je er van kan krijgen ook).

Terug
Naar boven