AndroidHealthClinic

droge massakuur

5ml in 1keer kan makkelijk een vriend van mij deed 6ml zonder problemen.

Raden jullie aan om het 2x per week te doen vanwege stabielere bloedwaardes?

Ja, alles kan als je zo denkt. 10ml kan ook wel maar verdelen is gewoon beter ivm betere opname van werkbare stof.

Is daar een studie van? Ik zet nu 1 x per week 2 spuitjes met 5ml.

Maar die 2x 5ml is wel in een andere spier neem ik aan?

Daarover is laatst wel iets voorbijgekomen hier op het forum, als ik mij goed herinner.
Dit zouden we eigenlijk ook aan cools/galen moeten vragen.

Het zal ook deels afhankelijk zijn van de grote van de spier en of je 110kilo droog weegt en huge quads hebt of 80 kilo met minder grote quads.

Maar die 2x 5ml is wel in een andere spier neem ik aan? Daarover is laatst wel iets voorbijgekomen hier op het forum, als ik mij goed herinner. Dit zouden we eigenlijk ook aan cools/galen moeten vragen. Het zal ook deels afhankelijk zijn van de grote van de spier en of je 110kilo droog weegt en huge quads hebt of 80 kilo met minder grote quads.
Ik zet in beide glutes inderdaad. Misschien dat cools of galen dit leest en hierover iets zinnigs kan zeggen? Ik zet nu uit gemakzucht maar 1 keer per week, maar heb er op zich niets tegen om meerdere keren te zetten in verschillende spiergroepen.

Ik zet in beide glutes inderdaad. Misschien dat cools of galen dit leest en hierover iets zinnigs kan zeggen? Ik zet nu uit gemakzucht maar 1 keer per week, maar heb er op zich niets tegen om meerdere keren te zetten in verschillende spiergroepen.

Meermaals prikken betekend stabielere waardes van de exogeen toegediende middelen. Afhankelijk van de ester(s), zullen je pieken en dalen groter zijn bij 1x per 7 dagen prikken, dan bij 1x per 3,5 dagen prikken.

Terug
Naar boven