XXL Nutrition

droge massakuur

StéphaneBxl

Novice
Waardering
0
Hoi,

Ik zou droge massa kuur willen doen. Ik dacht aan volgende kuur :
week 1 - 8 : test enanthaat aan 5OO mg
week 1 - 8 : parabolan eod aan 100 mg
arimidex 1 mg per dag ( te veel of beter .5 mg?)
(Ik hou niet van korte esters vanwege het veelvulsig prikken; kan ik met deze middelen hetzelfde effect beogen?)

nakuur vanaf week 11 met nolva en clomid

dieet 5OO kcal boven onderhoud.
dieet 40 % KH/ 40 % prot en 2O % goede vetten

trainen 5 dagen per week en za en zo rustdag

Als je niet van veel prikken houdt, waarom neem je dan niet gewoon Tren Enan?!!!

En stel je ff voor!!! :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Effe voorstellen
Ben 33 jaar ongeveer 1m8O en ongeveer 85 kg met 14 a 15 % lichaamsvet.
Heb vroeger al gekuurd maar 2 jaar geleden gestopt door werk en prive omstandigheden. Nu sinds half jaar terug aan het trainen.
Ik weet uit ervaring dat ik snel vet aanzet vandaar dat ik niet zo van korte esters houd.
Test enanthaat en tren enanthaat zijn lange esters en denk dat ik hiermee te veel vocht ga vasthouden en een plofkop wil ik nu wel bepaald niet.
Ik dacht eerder aan parabolan. Die hoef je niet dagelijks te injecteren als halflange ester.
Bedoeling is vijftal kilo s erbij en vet lichtjes naar beneden.

j ehoud niet van korte esters omdat je snel vocht aanzet ? Korte esters aromatiseren minder en zorgen dus ook voor een minder snelle vetaanzetting dan andere midellen daar hoef je het dus niet voor te laten. Ik denk dat de combinatie ven test enanthate en tren acetate wel een goed combi is maar zou de test minimaal 2 en de tren 3 keer per week injecteren. De arimidex zorgt er wel voor dat je niet teveel vocht zult vasthouden.

Ik zou er wel deca of boldenone ( 400mg week) bij nemen.

Succes

StéphaneBxl zei:
Hoi,

week 1 - 8 : parabolan eod aan 100 mgarimidex 1 mg per dag ( te veel of beter .5 mg?)

Parabolan is geen trenbolone acetaat overigens.

Parabolan is trenbolone cyclohexylmethylcarbonate, een iets langere ester als enanthaat, met ongeveer dezelfde halfwaardetijd.

Is ook sinds jaren al niet meer verkrijgbaar.

British Dragon maakt het toch weer?

StéphaneBxl zei:
Hoi,

week 1 - 8 : parabolan eod aan 100 mg
arimidex 1 mg per dag ( te veel of beter .5 mg?)
(Ik hou niet van korte esters vanwege het veelvulsig prikken; kan ik met deze middelen hetzelfde effect beogen?)

nakuur vanaf week 11 met nolva en clomid

dieet 5OO kcal boven onderhoud.
dieet 40 % KH/ 40 % prot en 2O % goede vetten

trainen 5 dagen per week en za en zo rustdag

op zich een aardig kuurtje, alleen zou ik in een kuur voor 8 weken een kickstart of frontload erbij doen. Als je voor een UG lab gaat heb je toch een ml over, aangezien er 10 ml in een vial zit en je er 1 verbruikt die in de naald blijft zitten.

armidex vind ik persoonlijk erg veel op 1 mg per dag, ik zou zelf 0.5 mg of 1 mg om de dag doen.

Chemical zei:
j ehoud niet van korte esters omdat je snel vocht aanzet ? Korte esters aromatiseren minder en zorgen dus ook voor een minder snelle vetaanzetting dan andere midellen daar hoef je het dus niet voor te laten. Ik denk dat de combinatie ven test enanthate en tren acetate wel een goed combi is maar zou de test minimaal 2 en de tren 3 keer per week injecteren. De arimidex zorgt er wel voor dat je niet teveel vocht zult vasthouden.

Ik zou er wel deca of boldenone ( 400mg week) bij nemen.

Succes
waarom zou je 2 19-nor androgenen met elkaar combineren?(als je dus voor deca zou gaan)

Terug
Naar boven