XXL Nutrition

Droger uit de kuur komen

Ik zou deze kuur af bulken en dan tijdens je herstel echt vlean bulken, en dan over een maand of 3 dan een cutkuur ofzo. 10 weken 250test-e met 400mast-e ofzo

Hallo mannen,

Was begonnen aan:
1-8 test prop 200eod
1-8 proviron 50ed

Heb er nu 7 weken op zitten.

Ik heb nog wat test prop gehaald om kuur te verlengen naar 10 weken.
Ook heb ik anavar gehaald om voor de lol eens te proberen,
dus ziet er nu zo uit:

1-10 test prop 200eod
5-10 100mg anavar ( 6 weken )

Deze week begint week 8.

Resultaat in 7 weken:

Van 96kg 17% naar 95kg 8%.

Ik zat eraan te denken om aan het einde van deze 10 weken weer meteen te gaan knallen... ( Test p Tren A Mast P ?... )
Maar misschien is het beter om geduldiger te zijn en off te gaan... ;P

Waar ik me dan zorgen om maak is of dat als ik er een knalkuur achteraan pak
de kuur niet al te goed zal aanslaan in vergelijking met wanneer ik gewoon off zou gaan.
Of zou ik gewoon lekker verder kunnen knallen vanaf week 11.. ?

Wow wat een progressie :eek: dat heb je goed gedaan kerel. Had je in die 7 weken alleen test prop gedaan of had je er ondertussen ook drost bij toegevoegd?

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou deze kuur af bulken en dan tijdens je herstel echt vlean bulken, en dan over een maand of 3 dan een cutkuur ofzo. 10 weken 250test-e met 400mast-e ofzo

Mijn allereerste post is niet meer van toepassing, ben al vanaf het begin gaan cutten, lees aantal posts verder

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 15:30 ----------

Wow wat een progressie :eek: dat heb je goed gedaan kerel. Had je in die 7 weken alleen test prop gedaan of had je er ondertussen ook drost bij toegevoegd?

Ja, kijk zelf wat je citeert, vanaf week 5 100mg anavar ed, geen drost.
dankje, ja het is heel erg goed gegaan :)...

Vanochtend gewogen 93kg,

dus wat kilo's kwijt maar erg veel vet kwijtgeraakt dus gaat erg goed, mensen in de sportschool kijken me aan :eek: en denken zelfs dat ik 10kg ben aangekomen oid :D...

Ik heb besloten om gewoon geduldig te zijn en na deze kuur off te gaan dan ga ik als ik hersteld ben knallen test tren + eventueel mast

Ik neem trouwens mn 100mg anavar in 1 x een uur voor de training...
Dat vind ik lekker voor mn workout.. maar zorgt dus wel voor schommeling van mg anavar in mn lichaam over de 24u per dag.
Merk echter geen enkele negatieve sides.. Dus prima? Of zijn er mensen die verdelen om bepaalde redenen echt erg belangrijk vinden?

Ben bij een sportarts geweest, op het moment 91.8kg met 9.1%
Dit is een zeer nauwkeurige meting.
Ben tot nu toe wel blij het het resultaat.

gr

Ok man mooie gains gaat goed zo succes

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 03:10 ----------

Ik zit er zelf ook aan te denken om vet weg te werken doormiddel van test en winstrol

Ben bij een sportarts geweest, op het moment 91.8kg met 9.1%
Dit is een zeer nauwkeurige meting.
Ben tot nu toe wel blij het het resultaat.

gr

Ja, dat is al wat anders dan van 96kg 17% naar 95kg 8%.

Het is dus van 96kg 17% naar 91,8kg 9,1%.

Op zich nog steeds een mooie progressie natuurlijk.;)

Je off periode hoeft niet minstens 3 maanden te duren gezien zoals sommigen hier adviseren. Ik denk dat je eerder zult herstellen omdat je korte esters gebruikt.

Progressie is iig erg goed. Ben jaloersss!! :p

Heb best wel moeite om een goede erectie te krijgen, dit verbaasd me toch wel heel erg aangezien ik test erlangs heb lopen, had niet verwacht dat 100mg anavar dit zou doen met test erbij. Een kwart/half kamagra'tje fixt dit gemakkelijk weer maar toch niet fijn..
Anderen dit wel eens gehad bij anavar? ( met test erlangs.. )

Na deze week begint alweer de laatste week. Sta op 91kg vet ergens rond de 9%.

Moet zeggen dat ik korte esters zeker wel chill vind..
Dit is mijn derde kuurtje.

1e was: Test-e 500 , 8 weken
dboll 30mg 1-4
2e: Test-e 500mg 1-10
Deca 400mg 1-9

Wat ik ondertussen wel heb geleerd is op mijn vet% letten, ben je zo lekker aan het knallen en let je niet erop dan kan dit nog wel eens uit de hand lopen, als je ook nog eens niet al te veel moeite hebt met veel eten.
( Als je net begint met kuren dan wil je nog wel eens denken dat je zoveel mogelijk moet eten, als je daar dan goed in bent kan dit nogal wat vet met zich meebrengen :D )

En dit dus mijn 3e kuur, alleen deze keer gecut.
Anavar ga ik niet meer nemen, niet echt boeiend voor die prijs.

Ben erg benieuwd naar Tren en Masteron, wil dit eigenlijk wel eens proberen in mijn volgende kuur. Maar vraag me af of dit te vroeg is? ( Tren )

Dacht voor de volgende keer te gaan knallen op Test & Masteron,
leek me heel erg interessant om ook tren erbij te laten lopen op 200-300 maar misschien zijn masteron en tren gelijk allebij als nieuw middel tegelijk te veel van het goede.

Velen zeggen dat herstel op tren erg tegen kan vallen, zou dit meevallen met Tren Ace op 6 of 8 weken? En test-p en masteron-p 8 of 10 weken laten lopen, dus ook korte esters.

Of zou ik gewoon test + masteron nemen de volgende keer en dan later weer ooit een keer tren proberen. Ben eigenlijk erg benieuwd naar tren :P, maar als herstel van tren erg sux dan laat ik het voorlopig liever nog achterwegen

gr

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven