AndroidHealthClinic

Droger worden, d.m.v. cardio?

Thomasws

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
65kg
Hoi,

Ik ben Thomas, 18 jaar en scholier. Ik ben nu zo'n 4 weken bezig met een split schema en heb een aantal vraagjes. Mijn splitschema heeft als doel massa opbouw en ik heb ook een net voedingsschema (wei poeder, 6 keer per dag eten, veel groenten en fruit, 25 gram proteïne per maaltijd, kwark met cashewnoten etc. etc.). M'n voedingsschema werkt, m'n spieren groeien flink en ik merk ook dat ik sterker word. Maar nou is mijn probleem: ik wil graag droger worden! Mijn hele leven lang heb ik al iets van een buikje gehad (vooral 's avonds) terwijl mijn armen en benen eigenlijk zo goed als droog zijn, de aders staan in m'n armen als ik ze aanspan en het zijn er veel ook. Ze lopen ook over mijn kuiten tot aan mijn knie. En bij m'n armen vanaf m'n handen tot op de helft van mijn biceps. Alleen is het zo dat vanaf mijn borst tot onder aan mijn navel een soort laag vet zit. Ik heb soms ook zwembandjes, niet echt maar een beetje. Nou is mijn vraag: ''Wat moet ik eten (of is verstandig) en kan ik gewoon cardio-en?'' Want mijn bodybuilder broertje zegt dat je dan al je spiermassa weer verbrand (waar trouwens ook wel weer wat inzit). Maar toch wil ik droger worden want dan doe ik al die oefeningen niet voor niks, snappie?

Het is overigens ook zo dat ik niet helemaal normaal gebouwd ben volgens mij. Ik ben 183 cm en was +/- 65 kilo toen ik begon, toen had ik zelfs al een buikje. Terwijl mijn broertje van 16, 182 cm lang is en al meer dan 75 kilo weegt en vette spieren heeft enzo. Echt oneerlijk ???! Nouja hopelijk hebben jullie wat tips.

Alvast hartstikke bedankt,

Thomas

PS: Zit ik in het verkeerde forum? Sorry!

Laatst bewerkt:
Ben je net begonnen met krachttraining? Wat zijn je stats?

Post je voledige voedingsschema en trainingsschema, eventueel foto's.

Cardio in combinatie met spiermassa kan perfect!