AndroidHealthClinic

droger worden met stacker 2

steun

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
9%
Ik pak sinds kort iedere dag 1 capsule stacker 2 met epehdra. Nu na ongeveer een week vind ik dat ik veel te snel gewicht verlies terwijl ik gewoon boven mijn onderhoud blijf eten. Ook heb ik het gevoel dat het niet alleen vet is wat ik verlies. Is het aan te raden om bijvoorbeeld net als met cardio maar 3 x per week een capsule stacker 2 te nemen. Om dus zo 3 dagen per week een calorietekort te creeren en niet 7?

mvg

Mét Efedra? Geen last van trillende handen oid?

• Topic Starter Topic Starter
beetje

Welke van stacker 2?

Ik heb blackburn en dan moet je 6 capsules per dag nemen.

Zit geloof ik geen ephedra in.

Zolang je boven onderhoud zit, zul je niet veel verliezen hoor, of je moet 3 uur cardio doen...
snap de combinatie van boven onderhoud eten en stackers vreten sowiezo niet!
Wellicht ben je wat vocht kwijtgeraakt door de caffeine die er in zit....

Ik bedoel net ietsje boven je onderhoud zitten en dan dus 3 maal per week een capsule stacker 2 nemen om dus 3 dagen een calorietekort te creeren en dus geleidelijk wat vet te verliezen

Dat heb je dan niet in NL gekocht...

Als je zo snel gewicht verliest door simpelweg 1 stacker 2 pil per dag, dan is je eetschema gewoon bagger. Post je eetschema en stats eens.

Als je zo snel gewicht verliest door simpelweg 1 stacker 2 pil per dag, dan is je eetschema gewoon bagger. Post je eetschema en stats eens.

ja dat concludeer jij zonder dat je er van af weet.
Krijg ik ook nog antwoord op mijn vraag ipv dit soort reacties

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Is het aan te raden om bijvoorbeeld net als met cardio maar 3 x per week een capsule stacker 2 te nemen. Om dus zo 3 dagen per week een calorietekort te creeren en niet 7?

Nou om je blij te maken zou ik het gewoon doen. Ik heb een aantal van je posts gelezen. Je weet precies waarmee je bezig bent om al aan ephedra te beginnen:roflol:

Nou om je blij te maken zou ik het gewoon doen. Ik heb een aantal van je posts gelezen. Je weet precies waarmee je bezig bent om al aan ephedra te beginnen:roflol:

"ja ik ben natuurlijk ook heeeeel erg actief op dit forum(NOT)" dus jij kan zeker vastellen dat ik nergens wat van afweet. Misschien kan je beter even antwoord geven op de vraag en die was of het vergelijkbaar was met 3 x cardio.

Hey steun,

Ik ben vanaf vandaag ook begonnen met stacker 2 ook met ephidrine (gele).
Ik moet zeggen dat ik zowat uiteen spat van de energie, heerlijk gevoel. Heb er verder ook goede verhalen over gehoord.

Even on topic, ik zou als k jou was je eiwitten heel hoog houden. Ongeveer 3-3,5x je lichaamsgewicht.

Overrigens zou ik het ook niet te lang gebruiken ivm resistentie. Je kunt beter 2x 3 weken doen dan 1x6 bijvoorbeeld, dan heb je meer effect. Even een weekje pauze nemen en weer knallen.

Natuurlijk moet je zelf kijken wat je het fijnste vind.

vraagje:

waar hebben jullie die stacker met ephidrine gekocht?

ja dat concludeer jij zonder dat je er van af weet.
Krijg ik ook nog antwoord op mijn vraag ipv dit soort reacties

Het Probleem is gewoon ondanks dat er efedra inzit het nog geen wondermiddel is. als je boven je onderhoud eet zal de stacker weinig effect hebben.
Echter aangezien jij claimt aardig wat te verliezen, geeft voor ons aan dat je dan toch degelijk niet boven je onderhoud eet.

Je kan het ook 3 dagen gebruiken ipv 7 ;)

Heb deze gele stackers een tijdje geleden ook getest, en ik vind het eerlijk echt rotzooi.

Het verhoogt je hartslag enorm en ik word er redelijk nerveus van.
verder bleef ik ook de ganse nacht wakker liggen.
Dus ben er maar wijselijk van afgestapt.

Om toch maar te antwoorden op je vraag ik zou een uurtje voor je cardio gaat doen deze stacker inemen, gaf bij mij het beste effect (wel genoeg water drinken dan).

heb zelf de gele stacker met efedra 1x gebruikt bij mn 1ste maaltijd.
ervaring: heel nerveus,hoge hartslag, werd van de kleinste geluiden al gelijk nerveus.
denk wel dat het zoiezo helpt met het cutten. Ga denk ik miss toch ff een potje aanschaffen en dan 2x 3 weken met rust er tussen doen. iemand tips om dat nerveuze gevoel af te nemen?

ps, wat betalen jullie voor een potje stackers2 met efedra in nederland? bij mij ligt dat rond de 50/60eu voor 100pillen

Het enige wat goed helpt is gewoon keihard trainen( dan zweet je gelijk de rotzooi eruit). toen ik het nerveuze gevoel had hielp het ook wel om voldoende water te drinken.

Hier in belgie zit de prijs ook rond de 50 euro.

Die gele Stackers-2... er staat "geen ephedra" op toch, of zit het er toch in ? :p

Die gele Stackers-2... er staat "geen ephedra" op toch, of zit het er toch in ? :p

Als je de oude versie hebt wel, staat op de achterkant duidelijk ephedra extract.
Ik heb ze voor 35€ per 100 via via:)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 10:42 ----------

heb zelf de gele stacker met efedra 1x gebruikt bij mn 1ste maaltijd.
ervaring: heel nerveus,hoge hartslag, werd van de kleinste geluiden al gelijk nerveus.
denk wel dat het zoiezo helpt met het cutten. Ga denk ik miss toch ff een potje aanschaffen en dan 2x 3 weken met rust er tussen doen. iemand tips om dat nerveuze gevoel af te nemen?

ps, wat betalen jullie voor een potje stackers2 met efedra in nederland? bij mij ligt dat rond de 50/60eu voor 100pillen

Ik herken ook die symptomen maar dat is vooral in het begin, na een paar keer gebruiken wordt dat minder. Zeer aan te raden voor tijdens het cutten, maar vergeet niet dat e voedingsschema en cardio 90% van de cut zijn. Stackers zijn leuk voor erbij.

Om het nerveuze gevoel af te nemen, zou je misschien wt fruitsuikers kunnen pakken, banaan neem ik meestal, ook genoeg water blijven drinken en als je je even niet lekker voelt, diep doorademen en even op 1 punt concentreren, werkt bij mij tenminste goed.

Ik heb stackers 2 voor 35€ per 100, maar wel via via

Terug
Naar boven