Fitness Seller

droger worden met stacker 2

stacker 2

empty

(sorry ik mis hier een verwijder knop voor persoonlijke berichten...)

Laatst bewerkt:
empty

[Link niet meer beschikbaar]

Superlink :)

U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.
Indien u beheerder of eigenaar van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen, kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16.

Superlink :)

U wordt naar deze stoppagina doorverwezen omdat de website die u tracht te bezoeken inhoud aanbiedt die door de Belgische wetgeving als illegaal wordt aanzien.
Indien u beheerder of eigenaar van deze website bent en u meent dat deze maatregel ten onrechte is genomen, kan u een fax sturen op het nummer +32(0)2/733.56.16.

Google even: Hide me , neem de eerste result en plaak dar de URL die je hierboven de foutmelding bij kreeg. Zou moeten lukken ;)

Ik had die dingen ook met de illegale ephedra erin.. ECA stackers. Dingen werken goed, maar ben er ook beetje spieren mee kwijt geraakt hoor. En het is af en toe echt trillen, misselijk en strugglen... Zou het niet gauw nog eens doen ;)

ik krijg geen mail in mijn mailbox, of junkmail?? lukt het bij jullie wel

ik krijg geen mail in mijn mailbox, of junkmail?? lukt het bij jullie wel

bij mij lukte het wel, je hebt een beetje tijd en geduld nodig, ik geloof gelezen te hebben op de site dat ze je mail binnen de vierentwintig uur beantwoorden... inmiddels al een reply gekregen?

nee, maar lijkt me stug dat je er een website voor maakt.

nee, maar lijkt me stug dat je er een website voor maakt.
er worden natuurlijk ook wel meerdere websites gemaakt die niet altijd even legaal zijn...
Reviews en ervaringen met deze site heb ik nog niet direct teruggevonden via internet... Jij wel?
Bovendien zijn roids en andere producten dan in het buitenland wel allemaal zo legaal? Worden toch ook op sites te koop aangeboden?

Hoeveel potje wil je hebben;)

Iemand zo'n potje stacker besteld en ook daadwerkelijk ontvangen?

is dit echt?

Terug
Naar boven